eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³odzieszynBudowa hali sportowej w M³odzieszynie



Og³oszenie z dnia 2024-03-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej w M³odzieszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA M£ODZIESZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148354

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyszogrodzka 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³odzieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-512

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 888550857

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbednarek@mlodzieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mlodzieszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali sportowej w M³odzieszynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b70b2a8b-e623-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00251592

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl. zwanej dalej Platform± lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie nastêpuje automatycznie poprzez weryfikacjê adresu e-mail podanego przez Wykonawcê w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy mo¿e trwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
5) przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz; gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, mg, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Szczegó³owe informacje zwarte w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy M³odzieszyn, 96-512 M³odzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, Tel. 46 864 17 50, sekretariat@mlodzieszyn.pl
 z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy M³odzieszyn mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem email iodo@spotcase.pl lub nr tel 46 864 17 50
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - Prawo zamówieñ, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa hali sportowej w M³odzieszynie
Przedmiotem zamówienia jest Budowa hali sportowej w M³odzieszynie w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zakres prac okre¶lony zosta³ w PFU stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.. Szczegó³y dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y opisane w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik Nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu robót budowlanych takich jak w zamówieniu podstawowym (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia), wykonanych w tej samej technologii i w tych samych standardach.
2) Warto¶æ zamówieñ, o których mowa w punkcie 1) nie przekroczy 2 000 000,00 z³ netto.
3) Udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w punkcie 1) bêdzie mo¿liwe po uzyskaniu dodatkowych ¶rodków finansowych na ten cel i przeprowadzeniu procedury w³a¶ciwej dla zamówienia z wolnej rêki w zgodzie z przes³ank± zawart± w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy.
4) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia na warunkach analogicznych do opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, w tym:
a) Dysponuj± co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê projektanta, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz bêd±cej cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
b) Dysponuj± co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê projektanta, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz bêd±cej cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
c) Dysponuj± co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê projektanta, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz bêd±cej cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
d) Dysponuj± co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ oraz bêd±cej cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
e) Dysponuj± co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz bêd±cej cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
f) Dysponuj± co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz bêd±cej cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
g) wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane na kwotê nie mniejsz± ni¿ 7 000 000,00 z³ brutto ka¿da w zakresie budowy kubaturowego obiektu sportowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt 14 lit. B wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ;
2. Aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – sporz±dzony na podstawie Za³±cznika Nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:

20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy 00/100 z³)

2) Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj. w:
a) Pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego – 23 9283 0006 0028 0783 2000 0060
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4) Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza, Zamawiaj±cy uzna, i¿ wadium zosta³o wniesione w terminie, je¿eli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiaj±cego najpó¼niej do ostatecznego terminu sk³adania ofert.
5) Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±.
6) Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert spowoduje, ¿e wszelkie prawa i zobowi±zania Zamawiaj±cego i Wykonawcy odno¶nie ww. ustalenia bêd± podlega³y - odpowiednio - nowym terminom.
7) Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w 2 b-d, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej
8) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
2) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
4) wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
2. Warunkiem dokonania zmiany okre¶lonej w ust. 1 pkt 1 - 4 powy¿ej s± nastêpuj±ce sytuacje:
1) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
2) zmiany w sposobie wykonywania umowy spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, itp. o których nie by³o wiadomo przy zawieraniu umowy, w szczególno¶ci odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
3) zmiany z powodu istotnych b³êdów lub braków w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa;
4) uzasadnione zmiany z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przez zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót;
5) zmiana umowy dokonana na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy pzp;
6) w przypadku udzielenia przed terminem zakoñczenia przedmiotu niniejszej umowy, zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp;
7) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych instytucji, w szczególno¶ci: przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., odmowa wydania przez organy administracji i inne instytucje wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu czy instytucji, którego konieczno¶ci nie przewidziano przy zawieraniu umowy, konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy;
8) zaistnienie okoliczno¶ci si³y wy¿szej, niezale¿nej od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, a której nie mo¿na by³o przewidzieæ i która nie pozwala na kontynuacjê robót bêd±cych przedmiotem umowy, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ;
9) dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron;
10) stan epidemii lub inne zdarzenia zwi±zane z rozprzestrzenianiem siê chorób zaka¼nych np. wirusa SARS-Co V-2 wywo³uj±cego chorobê COVID-19 (koronawirus);
11) z powodu konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót, niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy;
12) z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonych w dokumentacji projektowej materia³ów/urz±dzeñ itp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.