Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194621/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SIATEK DO OPERACJI GINEKOLOGICZNYCH I PRZEPUKLINY ORAZ SYSTEMÓW DO MOCOWANIA SIATEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510650890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.szpital.olsztyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SIATEK DO OPERACJI GINEKOLOGICZNYCH I PRZEPUKLINY ORAZ SYSTEMÓW DO MOCOWANIA SIATEK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f56e394c-2040-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00171876/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa siatek i zestawów do przepukliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194621/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZZ-382-48/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu2. Zestaw do leczenia zaburzeń statyki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39541210-1 - Siatki wiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39541200-8 - Siatki włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 52666,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siatka do fiksacji kikuta pochwy w procedurach laparoskopowych lub otwartych4.5.3.) Główny kod CPV: 39541210-1 - Siatki wiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39541200-8 - Siatki włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Jednorazowy zestaw do operacyjnego leczenia tylnej plastyki pochwy (rektocele) 2.Jednorazowy zestaw do korekcji cystocele4.5.3.) Główny kod CPV: 39541210-1 - Siatki wiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39541200-8 - Siatki włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 95370,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Monofilamentowa siatka całkowicie wchłanialna w okresie od 12 do 18 miesięcy.2. Ultralekka siatka o anatomicznym , trójwymiarowym kształcie dopasowanym do kanału pachwiny, lewostronna. 3.Ultralekka siatka o anatomicznym , trójwymiarowym kształcie dopasowanym do kanału pachwin, prawostronna
4.5.3.) Główny kod CPV: 39541210-1 - Siatki wiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39541200-8 - Siatki włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 14600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zestaw do mocowania siatki4.5.3.) Główny kod CPV: 39541210-1 - Siatki wiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39541200-8 - Siatki włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 2340,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. System do zaopatrywania przepuklin2.Siatka anatomiczna 3D z dwiema krzywiznami
3. Makroporowata siatka przepuklinowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39541210-1 - Siatki wiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39541200-8 - Siatki włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 32360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abiss Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122807509
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono (….) żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102999,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102999,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102999,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDOPLUS SP. Z o.o. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363973974
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102999,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono (….) żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, część nr 5 obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia, nie wskazał na jakiej podstawie oceni jakość zaoferowanego asortymentu przez Wykonawcę, co uniemożliwiło Zamawiającemu ocenę ofert. Wskazana wada postępowania nie może być skorygowana przez Zamawiającego na obecnym etapie postępowania, wobec czego postępowanie w tej części podlega unieważnieniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34948,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34948,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34948,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011206233
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDOPLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MEDOPLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34948,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Rewitalizacja zabytkowego parku w m. Gwiździny, gm. Nowe Miasto Lubawskie.
- Dostawa monitorów do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia budynku Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.