Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185033/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Góra Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410008100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 543 23 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goraslaska@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goraslaska.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2de371de-de6f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de371de-de6f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058210/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana kotłów co w 8 lokalizacjach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 539632,47 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 499659,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródeł ciepła w budynku mieszkalnym - leśniczówka Osławice (nr inw. 110/160) – adres Osłowice 42, 56 – 209 Jemielno. Dane techniczne obiektu: kubatura 912,43 m3, powierzchnia użytkowa – 164,25 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla B. mieszkalnego - leśniczówka Osławice - Załącznik nr 2.1.1.
2.2 . Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dla B. mieszkalnego - leśniczówki Osławice - Załącznik nr 2.2.1.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Osławice - Załącznik nr 2.3.1.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 58773,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródeł ciepła w budynku mieszkalnym - leśniczówka Jemielno (nr inw. 110/99) – adres Jemielno 124, 56 – 209 Jemielno. Dane techniczne obiektu: kubatura 625,63 m3, powierzchnia użytkowa – 109,32 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla B. mieszkalnego - leśniczówka Jemielno - Załącznik nr 2.1.2.
2.2 . Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dla B. mieszkalnego - leśniczówki Jemielno - Załącznik nr 2.2.2.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Jemielno - Załącznik nr 2.3.2.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 67497,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródeł ciepła w budynku mieszkalnym - leśniczówka Ślubów (nr inw. 110/1061) – adres Bełcz Górny 2A, 56 – 210 Wąsosz. Dane techniczne obiektu: kubatura 682,00 m3, powierzchnia użytkowa – 130,56 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla B. mieszkalnego - leśniczówka Ślubów - Załącznik nr 2.1.3.
2.2 . Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dla B. mieszkalnego - leśniczówki Ślubów - Załącznik nr 2.2.3.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Ślubów - Załącznik nr 2.3.3.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 62928,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródeł ciepła w budynku mieszkalnym - leśniczówka Lubów (nr inw. 110/133) – adres Lubów 1, 56 – 209 Jemielno. Dane techniczne obiektu: kubatura 751,06 m3, powierzchnia użytkowa – 149,51 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla B. mieszkalnego - leśniczówka Lubów - Załącznik nr 2.1.4.
2.2 . Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dla B. mieszkalnego - leśniczówki Lubów - Załącznik nr 2.2.4.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Lubów - Załącznik nr 2.3.4.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 48352,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródeł ciepła w budynku mieszkalnym - leśniczówka Majówka (nr inw. 110/137) – adres Majówka 2, 56 – 209 Jemielno. Dane techniczne obiektu: kubatura 965,57 m3, powierzchnia użytkowa – 110,10 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla B. mieszkalnego - leśniczówka Majówka - Załącznik nr 2.1.5.
2.2 . Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dla B. mieszkalnego - leśniczówki Majówka - Załącznik nr 2.2.5.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Majówka - Załącznik nr 2.3.5.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 105292,39 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródeł ciepła w budynku mieszkalnym - leśniczówka Sułów (nr inw. 110/1614) – adres Zbaków Dolny 17, 56 – 210 Wąsosz. Dane techniczne obiektu: kubatura 707,60 m3, powierzchnia użytkowa – 138,11 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla B. mieszkalnego - leśniczówka Sułów - Załącznik nr 2.1.6.
2.2 . Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dla B. mieszkalnego - leśniczówki Sułów - Załącznik nr 2.2.6.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Sułów - Załącznik nr 2.3.6.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 62400,71 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródeł ciepła w budynku mieszkalnym - leśniczówka Bartków (nr inw. 110/343) – adres Bartków 27, 56 – 210 Wąsosz. Dane techniczne obiektu: kubatura 580,94 m3, powierzchnia użytkowa – 84,96 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla B. mieszkalnego - leśniczówka Bartków- Załącznik nr 2.1.7.
2.2 . Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dla B. mieszkalnego - leśniczówki Bartków - Załącznik nr 2.2.7.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Bartków - Załącznik nr 2.3.7.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 96891,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63475,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63475,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63475,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301
7.3.3) Ulica: Kalinowa
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63475,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72897,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72897,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72897,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301
7.3.3) Ulica: Kalinowa
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72897,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67962,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67962,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67962,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301
7.3.3) Ulica: Kalinowa
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67962,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52220,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52220,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52220,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301
7.3.3) Ulica: Kalinowa
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52220,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113715,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113715,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1137115,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301
7.3.3) Ulica: Kalinowa
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113715,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67392,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67392,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67392,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301
7.3.3) Ulica: Kalinowa
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67392,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104642,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104642,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104642,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301
7.3.3) Ulica: Kalinowa
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104642,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r. 2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Zakup kotłów centralnego ogrzewania i wymiana niezbędnej instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu
- Wymiana 49 szt. kotłów atmosferycznych na kotły kondensacyjne w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sulejowskiej 31a i 31b w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Międzyzdrojach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim - etap 4
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach nadzorowanych przez Nadleśnictwie Brzeziny II
- Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.