Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00063183/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z adaptacją pomieszczeń w ramach projektu pn. "Likwidacja barier w poruszaniu się w SP-1 w Rypinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8786361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z adaptacją pomieszczeń w ramach projektu pn. "Likwidacja barier w poruszaniu się w SP-1 w Rypinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77a8bb93-baa9-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z adaptacją pomieszczeń w ramach projektu pn. "Likwidacja barier w poruszaniu się w SP-1 w Rypinie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. mjr Henryka Sucharskiego w Rypinie przy ul. 3 Maja 3.
2. W ramach przebudowy i dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych z jednoczesnym zachowaniem łazienek ogólnodostępnych planuje się wykonanie robót polegających na:
1) demontażu istniejących drzwi wraz z powiększeniem otworów drzwiowych w ścianach nośnych w celu dostosowania ich szerokości dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
2) rozbiórce istniejących ścian działowych wydzielających obecne sanitariaty oraz wykonanie ścian działowych w nowym układzie zapewniającym usytuowanie dodatkowej toalety dla osoby niepełnosprawnej, w tym:
a) w łazience damskiej wykonanie ścian działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz poszczególne kabiny ustępowe; planowane powiększenie łazienki z wykorzystaniem część pomieszczenia zaplecza biblioteki,
b) w łazience męskiej wykonanie ściany działowej murowanej na całą wysokość pomieszczenia, wydzielającej przedsionek oraz wykonanie ścianek systemowych wydzielających poszczególne kabiny ustępowe,
3) dostosowaniu instalacji elektrycznej oświetlenia, c.o. i wodno – kanalizacyjnej do nowego układu pomieszczeń,
4) skuciu istniejących płytek na podłodze i ścianach i zastąpienia płytkami antypoślizgowymi,
5) w przypadku dużych różnic wysokości oraz nierówności powstałych wskutek rozbiórek wykonaniu nowej wylewki samopoziomującej wyrównawczej,
6) wykonaniu okładziny ścian na całej wysokości pomieszczenia płytkami ceramicznymi bądź innym materiałem zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci dopuszczonym do stosowania w szkołach,
7) montażu nowego sufitu podwieszanego kasetonowego,
8) dostosowaniu wentylacji do obecnych warunków technicznych,
9) naprawie ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie prowadzenia prac,
10) montażu przyborów sanitarnych zgodnych z obecnymi wymaganiami,
11) montażu uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych w obrębie przyborów sanitarnych,
12) montażu nowych drzwi wejściowych (w dolnej części drzwi otwory nawiewne min. 200 cm2) otwieranych na zewnątrz z samozamykaczem, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (bez progów, grubość drzwi nie może pomniejszać szerokości otworu w świetle ościeżnicy),
13) montażu ścianek systemowych wydzielających kabiny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146927,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259823,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259823,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Progress Kamil Różański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366614690
7.3.4) Miejscowość: Żuromin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo Budowlane Progress Kamil Różański
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo Budowlane Progress Kamil Różański
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146927,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-15 do 2024-05-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.