Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199401/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dojazdów pożarowych nr 01, 03, 12, 14 i 24 w leśnictwach Tursko i Dretyń w celu poprawy zabezpieczenia pożarowego lasów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dretyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dretyń 84
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598581655
1.5.8.) Numer faksu: 598581696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dretyn@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dretyn.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwodretyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PGL LP
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dojazdów pożarowych nr 01, 03, 12, 14 i 24 w leśnictwach Tursko i Dretyń w celu poprawy zabezpieczenia pożarowego lasów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e49ec841-e5f6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00416715/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dojazdów pożarowych nr 01, 03, 12, 14 i 24 w leśnictwach Tursko i Dretyń w celu poprawy zabezpieczenia pożarowego lasów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 425314,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem opracowania jest remont dróg pożarowych nr 1, 3, 12, 14 i 24 o łącznej długości 4 250 mb. W zakres zadania wchodzi:
Remontowany odcinek dróg pożarowych:
DP 1 – 6165 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 800 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku nie znajdują się przepusty. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 1 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Trzebielino.
DP 3 – 2825 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 1500 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku znajduje się 7 przepustów. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 3 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Trzebielino.
DP 12 – 4200 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 400 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie złym. Materiał nawierzchni – żwir. Na remontowanym odcinku nie znajdują się przepusty. Zlokalizowanych jest 7 dołów chłonnych. Na całym remontowanym odcinku występują rowy odwadniające. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 12 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Trzebielino.
DP 14 – 3225 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 600 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku nie znajdują się przepusty. Zlokalizowanych jest 5 dołów chłonnych. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 14 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Miastko.
DP 24 - 3825 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 950 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku znajdują się 3 przepusty. Zlokalizowanych jest 15 dołów chłonnych. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 24 w Leśnictwie Tursko, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Miastko.
Przewidziane do remontu odcinki dróg pożarowych 1, 3, 12, 14 i 24 posiadają nawierzchnie z kruszywa łamanego, otoczaków, gruzu itp. Łączna długość odcinków przewidzianych do rewitalizacji na w/w drogach to 4890 m. Na jezdni występują zapadliska i wyrwy. Pobocza są zawyżone i uniemożliwiają właściwe odprowadzenie wód opadowych. Rowy i studnie chłonne częściowo zamulone, wymagają wykonania prac konserwacyjnych. Pas drogowy jest wąski i uniemożliwia prawidłową eksploatację jezdni ze względu na wystające konary oraz zakrzaczenie.
Zgodnie z wymaganiami Inwestora przewidziano wykonanie rewitalizacji istniejących odcinków dróg maszyną typu HENWPF.
Łączna długość remontowanych odcinków wynosi 4 250 mb z tego na drodze pożarowej nr 1 recykling nawierzchni obejmuje 800 m, bez uzupełniania nawierzchni kruszywem.
Na drodze pożarowej nr 3 recykling nawierzchni obejmuje 1500 m, z położeniem nowej nawierzchni o grubości 7 cm na odcinku 1000 m.
Na drodze pożarowej nr 12 recykling nawierzchni obejmuje 400 m, z położeniem nawierzchni o grubości 7 cm na całym remontowanym odcinku.
Na drodze pożarowej nr 14 recykling nawierzchni obejmuje 400 m, korytowanie i ułożenie nowej warstwy podbudowy z gruzobetonu o grubości 20 cm na odcinku 200 m oraz nałożenie nowej warstwy kruszywa o grubości 7 cm na całym remontowanym odcinku 600 m.
Na drodze pożarowej nr 24 recykling nawierzchni obejmuje 950 m, z położeniem nowej nawierzchni o grubości 7 cm na całym remontowanym odcinku 950 m.
Wszystkie remontowane odcinki dróg przebiegają po istniejącym śladzie. Szerokość drogi wynosi 5,0 m (3,5 m jezdnia, oraz obustronne pobocze o szerokości 0,75m).
Biorąc pod uwagę stan nawierzchni dróg istniejących rozróżnić należy
1) Odcinek drogi pożarowej nr 1 (odcinek 800 mb) w stanie bardzo złym (ubytki, wyboje, deformacja podbudowy). Prace polegać będą na:
• Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości śr.10 cm
• Wykonanie procesu rewitalizacji nawierzchni polegającą na: wytworzeniu jednorodnej mieszanki oraz jednoczesnego wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać za pomocą specjalistycznej kruszarka młotkowej wyposażonej w regulowane strefy kruszenia oraz regulowany hydraulicznie lemiesz wyrównujący skruszony materiał, o szerokości roboczej min 2 m
• Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona. Profilowanie można wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem. Przy czym nie dopuszcza się używania równiarki po przejeździe recyklera. W przypadku użycia równiarki, droga powinna mieć nadany profil poprzeczny przed przejazdem recyklera lub proces nadania profilu i zagęszczenia należy uzyskać podczas przejazdu maszyny frezującej. Remontowana droga wraz z poboczami powinna mieć nadany profil poprzeczny odpowiednio:
Dla korony drogi – 3-6%
Dla poboczy – 7-12%
• Ponadto należy zachować odpowiednie profile podłużne. W celu zachowania odpowiednich profili dla poboczy, wcześniej należy usunąć warstwę humusu. Dopuszcza się ścięcie mechaniczne równiarką, bądź inne równoważne technologie.
• Ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/30 - (przekrusz kruszywa naturalnego) Rozściełacz gąsienicowy o szerokości roboczej 2,5 – 5 m wyposażony w system niwelacji
• zakup materiału wraz z przeładunkiem i rozłożeniem warstwą 7 cm grubości, na szerokości 3,5 mb (doziarnienie podbudowy na łącznym odcinku 500 mb w miejscach wskazanych przez Inwestora)
• W zależności od potrzeb konieczne jest wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli frakcja znajdująca się w drodze jest w wielkości 0-63 lub większej.
• Profilowaniu i zagęszczaniu nawierzchni,
• Oczyszczeniu rowów z namułu o grubości 20 cm bez naruszania skarp rowu, (odcinki wg wskazania Inwestora)
2) Odcinki dróg pożarowych nr 3, 12, 24 – lokalizacja wg wskazań Inwestora
• Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości śr.10 cm
• Wykonanie procesu rewitalizacji nawierzchni polegającą na: wytworzeniu jednorodnej mieszanki oraz jednoczesnego wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać za pomocą specjalistycznej kruszarka młotkowej wyposażonej w regulowane strefy kruszenia oraz regulowany hydraulicznie lemiesz wyrównujący skruszony materiał, o szerokości roboczej min 2 m
• Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona. Profilowanie można wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem. Przy czym nie dopuszcza się używania równiarki po przejeździe recyklera. W przypadku użycia równiarki, droga powinna mieć nadany profil poprzeczny przed przejazdem recyklera lub proces nadania profilu i zagęszczenia należy uzyskać podczas przejazdu maszyny frezującej. Remontowana droga wraz z poboczami powinna mieć nadany profil poprzeczny odpowiednio:
• Dla korony drogi – 3-6%
• Dla poboczy – 7-12%
• Ponadto należy zachować odpowiednie profile podłużne. W celu zachowania odpowiednich profili dla poboczy, wcześniej należy usunąć warstwę humusu. Dopuszcza się ścięcie mechaniczne równiarką, bądź inne równoważne technologie.
• Ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/30 - (przekrusz kruszywa naturalnego) Rozściełacz gąsienicowy o szerokości roboczej 2,5 – 5 m wyposażony w system niwelacji
• zakup materiału wraz z przeładunkiem i rozłożeniem warstwą 7 cm grubości, na szerokości 3,5 mb (doziarnienie podbudowy na łącznym odcinku 3100 mb w miejscach wskazanych przez Inwestora)
• W zależności od potrzeb konieczne jest wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli frakcja znajdująca się w drodze jest w wielkości 0-63 lub większej.
• Profilowaniu i zagęszczaniu nawierzchni,
• Oczyszczeniu rowów z namułu o grubości 20 cm bez naruszania skarp rowu, (odcinki wg wskazania Inwestora)
3) Odcinek drogi pożarowej nr 14 – lokalizacja wg wskazań Inwestora
• Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości śr.10 cm
• Korytowanie, dolna warstwa z gruzobetonu grubości 20 cm po zagęszczeniu, na odcinku 200 m,
• Wykonanie procesu rewitalizacji nawierzchni polegającą na: wytworzeniu jednorodnej mieszanki oraz jednoczesnego wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać za pomocą specjalistycznej kruszarka młotkowej wyposażonej w regulowane strefy kruszenia oraz regulowany hydraulicznie lemiesz wyrównujący skruszony materiał, o szerokości roboczej min 2 m
• Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona. Profilowanie można wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem. Przy czym nie dopuszcza się używania równiarki po przejeździe recyklera. W przypadku użycia równiarki, droga powinna mieć nadany profil poprzeczny przed przejazdem recyklera lub proces nadania profilu i zagęszczenia należy uzyskać podczas przejazdu maszyny frezującej. Remontowana droga wraz z poboczami powinna mieć nadany profil poprzeczny odpowiednio:
• Dla korony drogi – 3-6%
• Dla poboczy – 7-12%
• Ponadto należy zachować odpowiednie profile podłużne. W celu zachowania odpowiednich profili dla poboczy, wcześniej należy usunąć warstwę humusu. Dopuszcza się ścięcie mechaniczne równiarką, bądź inne równoważne technologie.
• Ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/30 - (przekrusz kruszywa naturalnego) Rozściełacz gąsienicowy o szerokości roboczej 2,5 – 5 m wyposażony w system niwelacji
• zakup materiału wraz z przeładunkiem i rozłożeniem warstwą 7 cm grubości, na szerokości 3,5 mb (doziarnienie podbudowy na łącznym odcinku 500 mb w miejscach wskazanych przez Inwestora)
• W zależności od potrzeb konieczne jest wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli frakcja znajdująca się w drodze jest w wielkości 0-63 lub większej.
• Profilowaniu i zagęszczaniu nawierzchni,
• Oczyszczeniu rowów z namułu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377727,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578532,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377727,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO SP zoo SP komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 1
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377727,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.