Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00125570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana armatury wodomierzowej na istniejących przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w Gminie Stary Brus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARY BRUS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47A
1.5.2.) Miejscowość: Stary Brus
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-244
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825710355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@starybrus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starybrus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2a7d07f-cbdc-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana armatury wodomierzowej na istniejących przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w Gminie Stary Brus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2a7d07f-cbdc-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015282/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wymiana armatury wodomierzowej na istniejących przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w gminie Stary Brus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00125570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.2710.2.1.2024.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380380,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmi otem zamówienia jest dostawa i wymiana wodomierzy na istniejących
przyłączach wodociągowych zlokalizowanych na terenie gminy Stary Brus dla zadania
realizowanego w ramach inwestycji pn.: „Wymiana armatury wodomierzowej na
istniejących przyłączach wodociągo wych zlokalizowanych w Gminie Stary Brus”.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Wodomierz skrzydełkowy, jednostrumieniowy suchobieżny DN15 R>=100 Q3_2,5
L 110 mm wyposażony w indukcyjną nakładkę radiową 40 szt.
2) Wodomierz skrzydełkowy, jednostrumieniowy suchobieżny DN 20 R>=100 Q3_2,5
L 130 mm wyposażony w indukcyjną nakładkę radiową 780 szt.
3) Zawór przelotowy grzybkowy DN 15mm 10 szt.
4) Zawór przelotowy grzybkowy DN 20mm 250 szt.
5) Plomba wodomierzowa (obejma) zatrzaskowa z tworzywa sztucznego
z indywidualną niep owtarzalną numeracją zakładana na łącznik wodomierza 820
szt.
6) Terminal odczytu wodomierzy wraz z modułem radiowym 2 kpl. (tablet do
odczytu).
7) Usługi wdrożeniowe.
8) Dostawa dokumentacji:
a. Dokumentacja sprzętu, karty katalogowe, certyfikaty, zatwierdzenia,
oświadczania i inne.
b. Dokumentacja oprogramowania składająca się z dokumentacji technicznej
i dokumentacji użytkowej oraz dokumentacji technicznej mechanizmów
integracji
c. Harmonogram wdrożenia
3. Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załąc zniku nr 1 do SWZ
Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane
postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564565,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467867,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PAGOS Adam Karpiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371405171
7.3.3) Ulica: Żakowola Radzyńska 6A
7.3.4) Miejscowość: Kąkolewnica
7.3.5) Kod pocztowy: 21-302
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467867,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.