Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – wykonania zagospodarowania poscaleniowego w związku z zadaniem pn. „Scalenia gruntów na obszarze gminy Perlejewo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c487d56f-cff4-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – wykonania zagospodarowania poscaleniowego w związku z zadaniem pn. „Scalenia gruntów na obszarze gminy Perlejewo”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c487d56f-cff4-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014102/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA – WYKONANIA ZAGOSPODAROWANIA POSCALENIOWEGO W ZWIĄZKU Z ZADANIEM PN.: „SCALENIA GRUNTÓW NA OBSZARZE GMINY PERLEJEWO”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest elementem projektu pn.: „Scalanie gruntów” w ramach działania: „Inwestycje w środki trwałe” poddziałanie ”Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 –2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150748,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie publiczne jest elementem projektu pn. „Scalanie gruntów” w ramach działania „Inwestycje w środki trwałe”, poddziałanie „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – Wykonania zagospodarowania poscaleniowego w związku z zadaniem pn. „Scalenia gruntów na obszarze gminy Perlejewo” w ramach obiektu scaleniowego „TWAROGI I INNE”
3. Usługa nadzoru obejmuje:
Cz. III obiekt scaleniowy „TWAROGI I INNE”:
Droga na działce ewidencyjnej nr 939 obręb Twarogi Lackie i Ruskie w km od 0 + 548,06 do 0 +906,30 o długości 358,24 m.(oznaczona na mapie nr 19).
4. Wykonawca może zapoznać się z zakresem robót budowlanych objętych usługą nadzoru poprzez wgląd do dokumentacji projektowej dostępnej na stronie internetowej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1d3577d-b12e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9998,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18372,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9998,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8441495503
7.3.3) Ulica: Ukośna 22c/3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-836
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński
jakie przetargi wygrała firma
Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9998,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-14INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa DP Nr 4335W na odc. od dz. ew. nr 167/12 do skrzyż. z DW nr 636W w msc. Krusze, gm. Klembów
- Zaprojektowanie i rozbudowa stawu w ramach zadania "Niebiesko-zielona infrastruktura w Kazimierzu Biskupim"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozwijanie infrastruktury niskoemisyjnej poprzez budowę dróg dla rowerów oraz pieszych i rowerów na terenie miasta Kielce"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Kultury w Malinowicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Świadczenie usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach budowlanej, drogowej oraz elektrycznej.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji zadania "Budowa zadaszenia wraz ze ścianami separacyjnymi na placu tymczasowego magazynu odpadów na terenie COŚ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.