Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182806/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Lgocie – budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem na części działki nr 632/33”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c836ae8-de87-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Lgocie – budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem na części działki nr 632/33”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c836ae8-de87-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038710/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Lgocie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020 w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie innym, niż podejmowanie działalności gospodarczej, z wyłączeniem projektów grantowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241665,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres robót przewidziany do realizacji:
1. Roboty przygotowawcze:
a) Ścinanie drzew o średnicy pnia do 35cm wraz z karczowaniem pni (4 szt.)
b) Karczowanie krzaków i podszycia średniej gęstości (0,01 ha)
c) Usunięcie warstwy humusu z terenu przeznaczonego pod boisko wielofunkcyjne (552 m2)
2. Nawierzchnia syntetyczna (boisko):
a) Wykonanie podbudowy pod boisko (552 m2)
b) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska (552 m2)
c) Ułożenie obrzeży betonowych wokół boiska (98 m)
3. Nawierzchnia z kostki brukowej (dojście do boiska):
a) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (5 m2)
b) Ułożenie obrzeży betonowych wokół nawierzchni z kostki betonowej (6 m)
4. Wyposażenie boiska:
a) Bramki do piłki ręcznej (2 szt.)
b) Stojaki do siatkówki (2 szt.)
c) Stojaki do koszykówki (2szt.)
5. Ogrodzenie:
a) Ogrodzenie (piłkochwyty) o wysokości 6 m z siatki polipropylenowej osadzonej na słupkach stalowych (98 m)
b) Furtka w ogrodzeniu o wymiarach 100x200 cm (1 szt.)
c) Brama w ogrodzeniu o wymiarach 200x220 cm (1 szt.)
6. Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze).
KOD CPV: 45212200-8, 45100000-8, 45233250-6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. dokumentacja projektowa
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
c. przedmiar robót
7. Zamawiający przyjmuje ryczałtową formę wynagrodzenia. Załączone do SWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu
dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia
(nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projekto-wej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i za-kresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfi-kacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
8. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, pomocniczym przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. wywóz drewna i karpiny z wycinki drzew oraz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych, nadmiaru ziemi z wykopów. W związku z powyższym, oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie kosz-ty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów). Obowiązkiem Wykonawcy również będzie
zapewnienie nadzoru ornitologicznego z uwagi na wycinkę drzew.
g. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
h. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realiza-cji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634288,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra -Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241806564
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" w Młoszowej.
- Rozbudowa ul. Cyprysowej w Pile Kościeleckiej (etap III - nawierzchnia.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Trzebini.
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Przebudowa dróg na terenie m. Moderówka (dz. o nr ewid. 1695) oraz m. Jaszczew (dz. o nr ewid. 672/671)
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- "Remont elewacji budynków BKS 2a i 2b" - DPG w Terespolu
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Krzepicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.