Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji (20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych na terenie Jeleniej Góry w okresie (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji (20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych na terenie Jeleniej Góry w okresie (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75fe1f0b-e306-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033262/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od włascicieli nieruchomości zamieszkałych i mieszkalnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192682/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.31.20252
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 611582,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu (poddanie procesowi odzysku zgodnie z przepisami prawa) odpadów ulegających biodegradacji – (kod odpadu 20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych w Jeleniej Górze oraz po zebraniu ich w PSZOKu, w okresie od 1 lipca 2022r. do 31 lipca 2022r.Prognozowana masa odpadów ulegających biodegradacji przewidywana do zagospodarowania wynosi 400 Mg.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 152800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu (poddanie procesowi odzysku zgodnie z przepisami prawa) odpadów ulegających biodegradacji – (kod odpadu 20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych w Jeleniej Górze oraz po zebraniu ich w PSZOKu, w okresie od 1 sierpnia 2022r. do 31 sierpnia 2022 r.Prognozowana masa odpadów ulegających biodegradacji przewidywana do zagospodarowania wynosi 250 Mg.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 95500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu (poddanie procesowi odzysku zgodnie z przepisami prawa) odpadów ulegających biodegradacji – (kod odpadu 20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych w Jeleniej Górze oraz po zebraniu ich w PSZOKu, w okresie od 1 września 2022r. do 30 września 2022 r.Prognozowana masa odpadów ulegających biodegradacji przewidywana do zagospodarowania wynosi 250 Mg.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 95500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu (poddanie procesowi odzysku zgodnie z przepisami prawa) odpadów ulegających biodegradacji – (kod odpadu 20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych w Jeleniej Górze oraz po zebraniu ich w PSZOKu, w okresie od 1 października 2022r. do 31 października 2022 r.Prognozowana masa odpadów ulegających biodegradacji przewidywana do zagospodarowania wynosi 275 Mg.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 105050,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu (poddanie procesowi odzysku zgodnie z przepisami prawa) odpadów ulegających biodegradacji – (kod odpadu 20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych w Jeleniej Górze oraz po zebraniu ich w PSZOKu, w okresie od 1 listopada 2022r. do 30 listopada 2022 r.Prognozowana masa odpadów ulegających biodegradacji przewidywana do zagospodarowania wynosi 275 Mg.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 105050,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu (poddanie procesowi odzysku zgodnie z przepisami prawa) odpadów ulegających biodegradacji – (kod odpadu 20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych w Jeleniej Górze oraz po zebraniu ich w PSZOKu, w okresie od 1 grudnia 2022r. do 31 grudnia 2022 r.Prognozowana masa odpadów ulegających biodegradacji przewidywana do zagospodarowania wynosi 151 Mg.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 57682,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPARTNER RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922480313
7.3.3) Ulica: ul. Zielona nr 3
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOPARTNER RECYKLING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EKOPARTNER RECYKLING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131425217
7.3.3) Ulica: ul. Bankowa nr 8
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131425217
7.3.3) Ulica: ul. Bankowa nr 8
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dokonaniu wstępnej analizy ceny zaoferowanej przez Wykonawcę oraz środków finansowych jakie zostały zabezpieczone w budżecie na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie części IV - Zamawiający stwierdził, co następuje.
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części kwotę w wysokości 113.454,00 PLN.
Cena zaoferowana przez Wykonawcę: EKOPARTNER RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Zielona nr 3, 59-300 Lubin (167.805,00 PLN) przewyższa środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jego realizację.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację części IV niniejszego zadania do ceny jedynej złożonej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe, przedmiotowe postępowanie w zakresie części IV zostało unieważnione w dniu 30.06.2022 r., na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167805,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167805,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dokonaniu wstępnej analizy ceny zaoferowanej przez Wykonawcę oraz środków finansowych jakie zostały zabezpieczone w budżecie na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie części V - Zamawiający stwierdził, co następuje.
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części kwotę w wysokości 113.454,00 PLN.
Cena zaoferowana przez Wykonawcę: EKOPARTNER RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Zielona nr 3, 59-300 Lubin (172.260,00 PLN) przewyższa środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jego realizację.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację części V niniejszego zadania do ceny jedynej złożonej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe, przedmiotowe postępowanie w zakresie części V zostało unieważnione w dniu 30.06.2022 r., na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172260,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dokonaniu wstępnej analizy ceny zaoferowanej przez Wykonawcę oraz środków finansowych jakie zostały zabezpieczone w budżecie na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie części VI - Zamawiający stwierdził, co następuje.
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części kwotę w wysokości 62.296,56 PLN.
Cena zaoferowana przez Wykonawcę: EKOPARTNER RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Zielona nr 3, 59-300 Lubin (94.586,40 PLN) przewyższa środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jego realizację.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację części VI niniejszego zadania do ceny jedynej złożonej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe, przedmiotowe postępowanie w zakresie części VI zostało unieważnione w dniu 30.06.2022 r., na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94586,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94586,40 PLN
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO DŹWIGU 2-KONDYGNACYJNEGO O UDŹWIGU Q=630KG DO BLOKU "K"
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja budynku ,,C" siedziby TAURON Ekoenergia sp. z o.o. - wykonanie izolacji ścian
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rzewnie
- Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
więcej: Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.