Og³oszenie z dnia 2023-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00295932/01 - Wynik z dnia 2023-07-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w K³odzku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W K£ODZKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SR K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325185
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Getta 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748651306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: henryk.dzieciol@klodzko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.klodzko.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w K³odzku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9b348f7-0462-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00251783
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00137605/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ochrona obiektów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9b348f7-0462-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie jest prowadzone w
jêzyku polskim.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami prowadzona jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r, o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± ( Dz. U. z 2002r, poz.344 ) za po¶rednictwem
platformy: https://ezamowienia.gov.pl
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „
Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamowienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://
ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „ Centrum Pomocy”.
4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e- Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i
awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego pod
numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie https://ezamowienia.gov.pl w
zak³adce Zg³o¶ problem.
5. Komunikacja w postêpowaniu , z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze.
6. Mo¿liwo¶æ korzystania z Formularzy do komunikacji w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy oraz zalogowania
siê.
7. Do korzystania z Formularzy do komunikacji s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest
posiadanie tzw. konta uproszczonego.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
10. W sytuacji awarii Systemu elektronizacji lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za
pomoc± poczty elektronicznej na adres:
henryk.dzieciol@klodzko.sr.gov.pl lub monika.pawelec@klodzko.sr.gov.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert).
11. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub po¶wiadczenia zgodno¶ci
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Systemu
elektronizacji.
12. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy
(UE) 2017/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) -
dalej RODO; S±d Rejonowy w K³odzku z siedzib±
w K³odzku przy ul. Bohaterów Getta 15 informuje, i¿:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego
w K³odzku z siedzib± w K³odzku przy ul. Bohaterów Getta 15;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 9 w zw. z art. 17 Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 21
pa¼dziernika 2019r. w sprawie szczegó³owego sposobu gospodarowania sk³adnikami rzeczowymi maj±tku ruchomego Skarbu
Pañstwa (Dz. U. 2019.2004 z pó¼n. zm.) w celu przeprowadzenia postêpowania przetargowego i ewentualnego zawarcia umowy;
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ jednostki nadrzêdne oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi IT w zakresie
serwisowania i usuwania awarii w systemach informatycznych;
d) dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej;
e) dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów
zak³adowych;
f) osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupe³nienia oraz
obowi±zek zg³aszania administratorowi zmiany danych osobowych;
g) w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy
(UE) 2017/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), ma
Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
h) dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
i) osoby, których dane dotycz±, mog± skontaktowaæ siê z Inspektorem ochrony danych (IOD) we wszystkich sprawach zwi±zanych z
przetwarzaniem danych osobowych oraz maj± obowi±zek zg³aszaæ do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotycz±ce
bezpieczeñstwa danych osobowych, do których przetwarzania s± upowa¿nione. Dane kontaktowe IOD: adres e-mail
iod@klodzko.sr.gov.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ jednostki nadrzêdne oraz
podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii w systemach informatycznych;
b)dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej;
c)dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów
zak³adowych;
d) dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
e)osoby, których dane dotycz±, mog± skontaktowaæ siê z Inspektorem ochrony danych (IOD) we wszystkich sprawach zwi±zanych z
przetwarzaniem danych osobowych oraz maj± obowi±zek zg³aszaæ do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotycz±ce
bezpieczeñstwa danych osobowych, do których przetwarzania s± upowa¿nione. Dane kontaktowe IOD: adres e-mail
iod@klodzko.sr.gov.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP-SR/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 289802 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Us³uga Ochrony osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w K³odzku:
- Obiekt nr I , K³odzko, 57-300 K³odzko przy ul. Bohaterów Getta 15.
- Obiekt nr II, K³odzko, 57-300 K³odzko przy ul. Grunwaldzkiej 2.
- Ochrona fizyczna, monitoring lokalnych systemów alarmowych, patrole prewencyjne. Powierzchnia chronionych obiektów
ok.4.700 m2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-30 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nast±pi na podstawie „FORMULARZA OFERTOWEGO„ przy uwzglêdnieniu dwóch
kryteriów: ceny i do¶wiadczenia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.Warunek uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.Wykonawca powinien posiadaæ koncesjê MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i
mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz. U. z
2021 r. poz. 1995).
2.Warunek sytuacji finansowej .
Wykonawca musi posiadaæ odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci, co najmniej 200.000 z³.
3. Warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia zawodowego):
Wykonawca powinien:
Posiadaæ do¶wiadczenie, polegaj±ce na tym, ¿e wykona³ lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dwie (2) us³ugi, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto
ka¿da, w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 3.000m2 ka¿da, w zakresie ochrony osób i
mienia wraz z monitoringiem.
Dysponowaæ osobami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22-08-
1997r o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm. ), legitymuj±cymi siê przynajmniej 12-miesiêcznym
do¶wiadczeniem w ochronie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej.
Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ odpowiedni stan etatowy, aby liczba wypracowanych godzin by³a zgodna z
kodeksem pracy
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Informacje z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Pzp.
Informacje w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Pzp.
Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i
op³at, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Og³oszenie nr 2022/BZP 00466894 z dnia 2022-11-30
2022-11-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub
w³a¶ciwej placówki terenowej KRUS potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne
i zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,
sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ), z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
(Za³±cznik nr 4 do swz).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesja MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ).
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 200 000 z³.
Wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s±
wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. ( Za³±cznik nr
5 do SWZ).
Uwaga !
Dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ug, z umów ju¿ zakoñczonych musz± byæ wystawione po okresie ¶wiadczenia
us³ug (po zakoñczeniu umowy). Natomiast dokumenty dla us³ug wykonywanych powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 m-cy.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia
niezbêdnego do wykonania zamówienia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum),Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na
swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego
Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce
dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie
zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktówadministracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ
Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
b)si³± wy¿sz± - rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego,
niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy
zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego
zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy
Og³oszenie nr 2022/BZP 00466894 z dnia 2022-11-30
2022-11-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia
w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y
wy¿szej.
2.Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania umowy, w tym zmiany sposobu spe³nienia
¶wiadczenia, w przypadku gdy wyst±pi, co najmniej jedna z poni¿szych sytuacji:
a)pojawienia siê nowszej metodologii/sposobu wykonania przedmiotu umowy, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu jej
realizacji lub kosztów,
b)konieczno¶ci zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w ofercie lub opisie przedmiotu
zamówienia wskazanym w swz w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub
wadliwym wykonaniem umowy,
c) konieczno¶ci zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
3. Zgodnie z art. 436 ustawy Pzp mog± zostaæ wprowadzone odpowiednie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego
wykonawcy, w przypadku zmian:
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
c) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych” (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1342)
- je¿eli zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian o których mowa w ust 3.
5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w
aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 3 lit. b) i c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu
ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy
zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz
Zamawiaj±cego.
7. Wykonawca mo¿e przekazaæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcze¶niej w dniu
og³oszenia przepisów wprowadzaj±cych zmiany,
o których mowa w ust. 3.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-16 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-14
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Rozwój technicznych kierunków zawodowych i utworzenie Centrum Energii Odnawialnej w Zespole Szkó³ Technicznych w K³odzku
- Odbudowa sygnalizacji ¶wietlnej w ci±gu drogi powiatowej nr 3226D, ul. Po³abska w K³odzku, km 10+570 [powód¼ - wrzesieñ 2024 r.]
- Remonty cz±stkowe dróg, ci±gów pieszych i placów zarz±dzanych przez Burmistrza Miasta K³odzka Czê¶æ I i Czê¶æ II
- Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarz±d Dróg Powiatowych w K³odzku
- Remont Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w ¯ela¼nie po powodzi
- Odbudowa po powodzi pomieszczeñ w budynkach Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w K³odzku
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga polegaj±ca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obs³ug± oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Ba³tyckiej w Gdañsku wraz z obs³ug± portierni
- ¦wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Krakowie przy al. Juliusza S³owackiego 17a
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.