Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00073382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie oraz budowa szatni sportowej w Krzywogońcu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbb11fb4-b9f1-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie oraz budowa szatni sportowej w Krzywogońcu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb11fb4-b9f1-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023108/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie oraz budowa szatni sportowej w Krzywogońcu wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1180355,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej Ø63 o długości 59 m;
b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazu od zewnętrznej ściany budynku do projektowanego dwufunkcyjnego kotła gazowego z zamkniętą komorą spalania o mocy 35 kW oraz czterech kuchni gazowych o mocy 8kW każda,
c) przebudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej Ø32 (rozdzielenie istniejącej instalacji projektowane liczniki wody w remizie strażackiej oraz sklepie),
d) przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej Ø160 (odcinek od budynku do istniejącej studzienki rewizyjnej),
e) remont więźby dachowej:
- osuszenie i impregnacja istniejących elementów konstrukcyjnych,
- zastosowanie kontr łat o wym. 2,5/5,0 cm i łat o wym. 4,0/5,0 cm,
- opcjonalnie: wymiana istniejącego deskowania w 30%,
- wymiana istniejącego pokrycia dachowego na nową blachę trapezową
f) strop:
- usunięcie istniejącego ocieplenia trocin i wapna proszkowego,
- ocieplenie stropu wełną mineralną szklaną UNIFIT 032 gr. 30 cm,
g) wymiana posadzek na płytki antypoślizgowe w całym obiekcie (w remizie strażackiej zastosować podłogę przemysłową z płytek PVC przystosowaną do dużych obciążeń np. podłoga StrongLock-Industry,
h) wymiana posadzki przed głównym wejściem zastosować posadzkę żywiczną antypoślizgową,
i) wymiana wskazanej stolarki drzwiowej + poszerzenie otworów,
j) zamurowanie wskazanego otworu drzwiowego,
k) podniesienie okien w pom. nr 8 (garaż OSP) – parapet 35 cm nad antresolą,
l) skucie i wymiana warstw posadzki w pomieszczeniach, w których planowane jest ogrzewanie podłogowe,
m) montaż ścianki przesuwnej w pom. nr 7 (proponuje się ściankę ruchomą składaną – rozwiązanie wg wybranego producenta),
n) przebudowa istniejących ścian działowych w skutek czego powstaną nowe pomieszczenia (wc męskie, wc damskie + niepełnosprawni oraz pom. gospodarcze),
o) wykonanie otworu wentylacyjnego w ścianie szczytowej,
p) po wykonaniu planowanych robót -malowanie ścian wewnętrznych,
q) uzupełnienie braków i malowanie elewacji,
r) przebudowa wewnętrznych instalacji: wodociągowej, c.o., elektroenergetycznej, wykonanie nowej instalacji odgromowej,
s) wykonanie instalacji klimatyzacji.
3. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
- powierzchnia zabudowy: 387,70 m2
- powierzchnia użytkowa: 327,16 m2
- kubatura budynku: 1978,50 m3
- ilość kondygnacji nadziemnych: 1
- wysokość budynku: 6.69 m
- kąt nachylenia dachu: 15°, 10°
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 784177,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn. „Budowa szatni sportowej w Krzywogońcu”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę szatni sportowej w Krzywogońcu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej z rur PVC f160 mm o długości 4,2 m oraz z rur PVC f63 mm o długości 117,1 wraz z przepompownią ścieków oraz studzienką rozprężną,
b) budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej o długości 119,8 m z rur PE f40/3,7,
c) budowa zewnętrznej inst. elektroenergetycznej o długości 77,4 m kablem YKY 4x16 mm2.
d) budowa zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej zasilającej przepompownię ścieków o długości 7,2 m kablem YKY 5x4,0mm2,
e) budowa budynku szatni o wymiarach 4,98 m x 14,98 m (budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony) z dachem dwuspadowym wraz z:
- instalacją elektryczną siły i światła z przyłączem kablowym do istniejącej sieci elektroenergetycznej,
- instalacją zimnej wody zasilaną z gminnej sieci wodociągowej,
- instalacją ciepłej wody użytkowej zasilaną z zasobnika c.w.u.,
- instalacją kanalizacyjną podłączoną do gminnej sieci kanalizacyjnej,
- instalację centralnego ogrzewania – ogrzewanie elektryczne,
- wentylacją: mechaniczną.
3. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
- powierzchnia zabudowy: 74,60 m2
- powierzchnia użytkowa: 55,01 m2
- wysokość kondygnacji: 3,00 m
- kubatura budynku: 293,00 m3
- ilość kondygnacji nadziemnych: 1
- szerokość elewacji frontowej: 14,98 m
- wysokość budynku: 4,98 m
- kąt nachylenia dachu: 14°
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 377589,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie oraz budowa szatni sportowej w Krzywogońcu”.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie oraz budowa szatni sportowej w Krzywogońcu”.
2. Przedmiot nadzorowanego zamówienia obejmuje:
a) modernizację świetlicy wiejskiej w Nowym Suminie;
b) budowę szatni sportowej w Krzywogońcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.1 oraz Załącznik Nr 8.2 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9.1 oraz Załącznik Nr 9.2 do SWZ.
4. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia na budowę, zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, umową, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
- rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
- sprawdzanie przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji,
- dojazd i pobyt na placu budowy minimum raz w tygodniu od momentu przekazania placu budowy Wykonawcy do czasu zgłoszenia zakończenia prac, na każdej z części inwestycji oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego. W okresie gwarancji na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego każdorazowo w razie konieczności przeprowadzenia odbioru gwarancyjnego oraz kontroli jednostek współfinansujących zadanie;
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 18588,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 919700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1348511,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 919700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611148622
7.3.4) Miejscowość: Cekcynek 37
7.3.5) Kod pocztowy: 89-511
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 919700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Janusz Rakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591865905
7.3.4) Miejscowość: Tuszyny 3
7.3.5) Kod pocztowy: 86-182
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi ogólnobudowlane Janusz Rakowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi ogólnobudowlane Janusz Rakowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16359,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16359,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16359,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowa Obsługa Inwestycji Jarosław Góral
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611218179
7.3.3) Ulica: Pocztowa 5
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA INWESTYCJI JAROSŁAW GÓRAL
jakie przetargi wygrała firma
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA INWESTYCJI JAROSŁAW GÓRAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16359,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.