Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00180198/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00182998/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie i serwisowanie parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania na terenie Gminy Mielno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10
1.5.2.) Miejscowość: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a1981eb-d507-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie i serwisowanie parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania na terenie Gminy Mielno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1981eb-d507-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062265/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 – Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie i serwisowanie parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania na terenie Gminy Mielno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) „wydzierżawienie 30 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie gminy Mielno, przystosowanych do płatności gotówkowej i bezgotówkowej (za pomocą kart płatniczych oraz płatności mobilnych /aplikacje telefoniczne);
b) montaż 30 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego wraz ze znakami informacyjnymi (z litera „P” lub symbolem biletów parkingowych); znaki informacyjne winny być umieszczone na wysokości od 2,2 m do 2,5 m od poziomu terenu;
c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;
d) serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Gminy Mielno w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania, gwarantujące stałą gotowość operacyjną urządzeń;
e) dostosowanie 4 szt. terminali kontrolerskich, będących własnością Zamawiającego (drukarka Bixolon SPP-R310PLUS) + telefon Samsung XCOVER 4s) do weryfikacji płatności przez aplikacje mobilne w trybie rzeczywistym oraz przeszkolenie kontrolerów w tym zakresie;
f) dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat oraz do terminali (papier) - w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania;
g) wyposażenie kontrolujących – z ramienia Zamawiającego - w kamizelki odblaskowe z napisem SPP - w ilości 5 szt. oraz saszetki na pas w kolorze czarnym w ilości 5 szt.;
h) demontaż parkomatów oraz znaków informacyjnych przez Wykonawcę, na jego koszt po okresie eksploatacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30144400-4 - Automaty do pobierania opłat
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263466 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557042,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263466 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITY PARKING GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871629396
7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych 3
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263466 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- dostawa wraz z zainstalowaniem urządzeń do pobierania opłat parkingowych i dodatkowe wyposażenie biura strefy płatnego parkowania w Szczecinie w urządzenia do obsługi strefy wraz z oprogramowaniem oraz serwis.
więcej: Automaty do pobierania opłat »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.