Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00067795/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00084136/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa kompletnej aplikacji systemowej monitorowania lokalizacji pojazdów MZK Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210022921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4a
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@kostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa kompletnej aplikacji systemowej monitorowania lokalizacji pojazdów MZK Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f024d77-bb73-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SWZ/1/U/MZK/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa kompletnej aplikacji systemowej monitorowania lokalizacji pojazdów i urządzeń pracującej w technologii GPS, GLONASS oraz komórkowej transmisji danych zwanej dalej Systemem, dla floty samochodowej Miejskich Zakładów Komunalnych Spółka z o. o. w Kostrzynie nad Odrą, wraz ze stałą obsługą techniczną przez okres 5 lat
4. Informacje ogólne:
4.1. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części ponieważ przedmiotem zamówienia jest kompletny system.
4.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4.3. Zamawiający żąda wskazania w formularzu nr 1, pkt. 15 do SWZ podwykonawców wraz z zakresem zadania jaki będą realizować jeżeli wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zamówienia.
4.4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
4.5. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców w trybie art. 136, ust.1 ustawy Pzp.
4.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet realizacji zamówienia.
4.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych..
4.8. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na możliwości przedłużenia dzierżawy o 2 miesiące co stanowi nie więcej niż 4% zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32530000-7 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664923,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664923,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664923,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globtrak Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-28-12-038
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65/2
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż urządzeń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664923,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-07 do 2024-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowiących podstawę zm. danych ew. oraz utw. dziennika zgł. zmian zgromadzonych i przech. w pow. ośrodku dok. geod. i kart. SP w Świdwinie oraz arkuszy map formatu A1
- Usługa digitalizacji dokumentacji EGiB, akt osadniczych oraz pozostałej dokumentacji archiwalnej w ramach projektu "Rozwój e-usług publicznych w Powiecie Gołdapskim"
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT I
- sprzęt informatyczny i oprogramowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.