Og³oszenie z dnia 2021-10-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00255901/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00259320/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00273001/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00281033/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
- 2022/BZP 00025682/01 - Wynik z dnia 2022-01-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Chrz±stawie Wielkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZERNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934986
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czernica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czernica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://czernica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Chrz±stawie Wielkiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be5b0ab9-3896-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00251811
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003580/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Chrz±stawie Wielkiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Adres strony internetowej, gdzie znajduje siê pe³na dokumentacja: http://bip.czernica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MTP.271.2.31.2021.EZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest; „Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Chrz±stawie Wielkiej”.
2) Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem pn.: ”Budowa budynku szkolnego z pomieszczeniami: biblioteki, przedszkola, ¶wietlicy, klas nauczania wczesnoszkolnego oraz sto³ówki z kuchni±, przylegaj±cego do istniej±cej Szko³y Podstawowej w Chrz±stawie Wielkiej, przy ul. Wroc³awskiej 19 wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Chrz±stawie Wielkiej”
oraz czê¶ci zadania pn.:
„Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej im. Piastów ¦l±skich w Chrz±stawie Wielkiej w celu dostosowania do obowi±zuj±cych przepisów w zakresie sanitariatów i dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych” obejmuj±cej wydzielenie z pomieszczenia kot³owni korytarza do nowoprojektowanego ³±cznika.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi za³±cznik do niniejszego SWZ.
4) Termin gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy i nie powinien byæ d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy (licz±c od daty wykonania przedmiotu zamówienia) i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca w ofercie zobowi±zany jest wskazaæ termin, na jaki udziela gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca:
a) wyka¿e udokumentowanie wykonania-zakoñczenia (rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej) w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej (w tym co najmniej jeden budynek o¶wiatowy) i kubaturze minimum 5000 m3 i co najmniej jedna z nich by³a o warto¶ci 10 000 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ milionów z³otych) brutto, które to roboty zosta³y wykonane nale¿ycie,
b) wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
- kierownik budowy – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, posiadaj±cy do¶wiadczenie w ci±gu ostatnich 5 lat w pe³nieniu funkcji kierownika budowy podczas realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub/i rozbudowie lub/i przebudowie budynku o¶wiatowego u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze min. 5000m3,
- kierownik robót w zakresie instalacji sanitarnych – do¶wiadczenie zawodowe minimum 5 lat, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, kierowanie jako kierownik robót sanitarnych, realizacj± robót sanitarnych co najmniej jednego budynku.
- kierownik robót w zakresie robót elektrycznych – do¶wiadczenie zawodowe minimum 5 lat, uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 8 w ustawie Pzp;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:W takim przypadku:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
b) w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp,.
c) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik do SWZ gdzie okre¶lono przewidywane zmiany.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji, o ile bêd± prowadzone, trzech Wykonawców, których oferty nie podlegaæ bêd± odrzuceniu i zostan± ocenione najwy¿ej na podstawie kryterium oceny ofert.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych bran¿y budowlanej i elektrycznej zwi±zanych z modernizacj± powierzchni lokali u¿ytkowych w budynku przy ul. Za Bramk± 1 na potrzeby WPiO Urzêdu Miasta Poznania.
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bli¼niaczej w miejscowo¶ci Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Krasne
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieæ kanalizacji sanitarnej w ¯elazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.