Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171369/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00179715/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
- 2023/BZP 00187179/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych, materiałów instalacyjnych branży elektrycznej, materiałów instalacyjnych branży sanitarnej i stolarki drzwiowej
na potrzeby PPDB Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857118909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7519671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych, materiałów instalacyjnych branży elektrycznej, materiałów instalacyjnych branży sanitarnej i stolarki drzwiowejna potrzeby PPDB Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4096406-d82a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DK.Di.264.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358300,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 w Załączniku nr 5.1 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4 Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa materiałów budowlanych, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełno-sprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że zamierza zakupić gres antypoślizgowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14810000-2 - Wyroby ścierne
24910000-6 - Kleje
24953000-9 - Środki wykańczalnicze
34941100-6 - Pręty
39812500-2 - Substancje uszczelniające
42641300-4 - Obrabiarki do obróbki betonu
42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu
44111200-3 - Cement
44111300-4 - Ceramika
44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
44111700-8 - Kafelki
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44176000-4 - Taśma
44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów
44212500-4 - Kątowniki i profile
44512910-4 - Końcówki wierteł
44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt
44531510-9 - Śruby i wkręty
44810000-1 - Farby
44921000-2 - Wapień i gips
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 125805,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Dostawa materiałów instalacyjnych branży elektrycznej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych branży elektrycznej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 w Załączniku nr 5.2 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia – elementy instalacyjne branży elektrycznej - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest - ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa materiałów instalacyjnych branży elektrycznej, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że zamierza zakupić materiały instalacyjne pozwalające na montaż systemu przywoławczego -zestawu do WC dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211310-4 - Wyłączniki
31214130-9 - Wyłączniki bezpieczeństwa
31216200-5 - Przewodniki piorunochronowe
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31224700-9 - Puszki połączeniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
31330000-8 - Kabel koncentryczny
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31682100-1 - Skrzynki elektryczne
32423000-4 - Gniazda sieciowe
35125100-7 - Czujniki
4.5.5.) Wartość części: 108275,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Dostawa materiałów instalacyjnych branży sanitarnej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych branży sanitarnej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 w Załączniku nr 5.3 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia – materiały instalacyjne branży sanitarnej – mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa materiałów instalacyjnych branży sanitarnej i armatury sanitarnej, uwzględnia się wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art 100 ustawy Pzp, w ten sposób, iż w skład przedmiotu zamówienia wchodzi armatura sanitarna dedykowana dla osób niepełnosprawnych, tj. zestaw podtynkowy WC, umywalka, bateria umywalkowa, kabina prysznicowa z natryskiem i krzesełkiem oraz uchwyty ze stali nierdzewnej do zamontowania przy umywalce, prysznicu i zestawie WC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14714000-9 - Cyna
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
24951120-2 - Smar silikonowy
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39236000-5 - Kabiny natryskowe
42122000-0 - Pompy
42131100-7 - Zawory funkcyjne
42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
42131148-5 - Zawory odcinające
42131260-6 - Zawory kulowe
42131400-0 - Kurki, krany sanitarne
42912000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania cieczy
42912320-1 - Aparatura odpowietrzająca
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44163000-0 - Rury i osprzęt
44163110-4 - Rury odpływowe
44163112-8 - Układ kanalizacyjny
44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych
44164100-8 - Okładziny rurowe
44167400-2 - Kolanka
44176000-4 - Taśma
44411300-7 - Umywalki
44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
44411800-2 - Pisuary
44618310-1 - Korki
44621100-0 - Grzejniki
4.5.5.) Wartość części: 85476,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV. Dostawa stolarki drzwiowej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o.
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 Załącznik nr 5.4 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia - drzwi wewnętrzne - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3 Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy
3.4 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6 Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest - ul. Sokólska 16, 16-123 Kuźnica.
3.7 Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8 Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którym jest dostawa stolarki drzwiowej, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że drzwi do pomieszczeń dostosowane są wymiarami do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221200-7 - Drzwi
44221211-7 - Framugi drzwi
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 38741,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127266,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147183,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142867,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bogusław Paszko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Bogusław Paszko wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Krzywicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Dariusz Krzywicki wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451794163
7.3.3) Ulica: Kolejowa 4
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGMA D. KRZYWICKI, B. PASZKO - SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
AGMA D. KRZYWICKI, B. PASZKO - SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142867,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135932,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135932,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135932,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kalinowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451001777
7.3.3) Ulica: 1000-lecia PP 34
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135932,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92978,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97906,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92978,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kalinowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451001777
7.3.3) Ulica: 1000-lecia PP 34
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92978,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39003,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41576,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39003,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bogusław Paszko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Bogusław Paszko wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Krzywicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Dariusz Krzywicki wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451794163
7.3.3) Ulica: Kolejowa 4
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGMA D. KRZYWICKI, B. PASZKO - SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
AGMA D. KRZYWICKI, B. PASZKO - SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39003,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze z wyłączeniem robót bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Zakup i dostawa kruszyw do realizacji zad. inw. pn. "Przebudowa dróg pow. nr1321B na odc. Zwierzyniec Wlk.-Bagny i nr1245B a odc. DW 670-Harasimowicze i przeb. drogi gm.na odc. Nierośno-kol. Nierośno"
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- "Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Szastarka, poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy"
- Dostawa materiałów branży sanitarnej do konserwacji i remontów obiektów budowlanych.
- Efektywne systemy ciepłownicze
więcej: Cyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.