eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecZagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9

1.5.2.) Miejscowość: Mirzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412767170

1.5.8.) Numer faksu: 412713033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f4ab6c2-e4c3-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4ab6c2-e4c3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062273/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.22.2023.SP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195191,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamierzenia inwestycyjnego jest wykonanie zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem, obejmujące swoim zakresem utwardzenia terenu, urządzenia 6 miejsc postojowych, montażem obiektów małej architektury, przebudowę istniejącego ogrodzenia oraz innych robót towarzyszących w tym także prac związanych z urządzenie zieleni, jak również wykonaniem zjazdu na drogę powiatową nr 1768T Jagodne - Gadka.
2. Zakres realizacji zadania obejmuje swoim zakresem:
• wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o następującym układzie warstw:
- kostka betonowa gr. 8 cm, na podsypce piaskowo-cementowej gr. 4 cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa frakcji 0-63 mm, gr. 10 cm lub 20 cm;
- warstwa odsączająca z piasku średniego, gr. 10 cm;
- grunt rodzimy zagęszczony;
• wykonanie nowego bocznego ogrodzenia terenu płotkiem panelowym z podmurówką prefabrykowaną (wys. 1,70 m);
• wykonanie bramy przesuwnej samonośnej o szerokości w świetle 5 m oraz uzupełnienie istniejącego ogrodzenia
• montaż następujących urządzeń:
- ławka z oparciem – 3 szt.;
- kosz na śmieci;
- stojak na rowery;
• wykonanie nowej obudowy istniejącej studni;
• budowa zjazdu zwykłego z drogi powiatowej 1768T;
• wycinka drzew i krzewów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236744,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283156,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236744,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GADMET Patrycja Drożdżał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312564980

7.3.3) Ulica: Gadka 42

7.3.4) Miejscowość: Gadka

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236744,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.