eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont pomieszczeń biurowych i archiwum DBAiSO w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy pod adresem al. "Solidarności" 90 - numer postępowania: 18/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych i archiwum DBAiSO w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy pod adresem al. „Solidarności” 90 – numer postępowania: 18/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych i archiwum DBAiSO w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy pod adresem al. „Solidarności” 90 – numer postępowania: 18/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c66cdd-cf9d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Remonty pomieszczeń biurowych w siedzibie Urzędu, al. "Solidarności" 90

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162061

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228738,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych i archiwum DBAiSO w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy pod adresem al. „Solidarności” 90.

2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w szczególności:

a) demontaż i utylizacja lub wywózka wszystkich elementów nieprzewidzianych do ponownego użycia, takich jak::
- drzwi wewnętrzne przewidziane do wymiany;
- elementów instalacji elektrycznej przewidzianych do wymiany lub demontażu w innych pomieszczeniach;
- stałe i ruchome zabudowy do archiwizacji akt;
- inne elementy wskazane w opisie lub na rysunkach.
b) naprawy i malowanie ścian i sufitów;
c) naprawy posadzek w piwnicach;
d) wykończenie posadzek – wykładziny PVC;
e) montaż listew odbojowych na ścianach;
f) montaż regałów archiwizacyjnych stałych;
g) wymiana opraw oświetleniowych.

3) Charakterystyka obiektu.
Przedsięwzięcie polega na przeprowadzeniu robót remontowych w pomieszczeniach biurowych i archiwum Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich (DBAiSO) w budynku Urzędu Dzielnicy Wola. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 114 w obrębie 6-02-07 w Warszawie przy al. „Solidarności” 90. Zakres planowanych robót obejmuje wyłącznie wewnętrzną część budynku. Wykonanie prac remontowych ma poprawić stan i funkcjonalność pomieszczeń biurowych i archiwalnych do potrzeb DBAiSO.
Na poziomie niskiego parteru pracami remontowymi będzie objętych 7 pomieszczeń, w których znajduje się archiwum DBAiSO oraz korytarz (zgodnie ze wskazaniem na rys. nr 1).
Na poziomie wysokiego parteru pracami remontowymi będzie objęte 1 pomieszczenie biurowe (zgodnie ze wskazaniem na rys. nr 2).

4) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie, będącym budynkiem użyteczności publicznej. Zamawiający oświadcza, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość dla placówki.

5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:

5.1) dokumentacja projektowa (załącznik nr 10 do SWZ) w skład której wchodzą niżej
wymienione dokumenty:
a) przedmiary robót, służące do celów informacyjnych;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) rysunki nr 1 i nr 2;

5.2) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące
załącznik nr 6 do SWZ.

6) Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową wymienioną w pkt 5.1).

3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót budowlanych i elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

6. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 281.348,29 zł.

7. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.

8. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.

9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

10. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432183,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212487,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEADER BUILD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272836838

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212487,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.