Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179746/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAGNAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413113135
1.5.8.) Numer faksu: 413113135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopszagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa@zagnansk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4474f53a-1474-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00178119/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych - projekt Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Programy Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021.EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263420,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty kulinarneWarsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176. Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57230,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Kosmiczna matematyka”Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176. Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57235 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kosmiczna matematyka” – zajęcia plenerowe obserwacji niebaWarsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze trzech spotkań dla każdej grupy. Jedno spotkanie trwać będzie 6 godzin. Spotkania organizowane będą w roku 2021, 2022 oraz 2023. 4 grupy x 18h = 72 godziny
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5860,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadomy obywatel”Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176 . Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57235 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trening zastępowania agresji i walki ze stresemWarsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 88 godzin. Ilość godzin w ramach zadania: 352 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28620 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trening koncentracji i relaksacjiWarsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176. Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57235,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z decyzjami wydanymi przez Komendanta Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach z dnia 11 października, nie ma możliwości prowadzenia zajęć
w świetlicach w Belnie, Umrze i Zachełmiu ze względu na niespełnienie przez nie wymogów przeciwpożarowych. W związku z tym Zamawiający jest zmuszony wyznaczyć inne lokalizacje do prowadzenia zajęć. Niezbędna jest również aktualizacja Wniosku o dofinansowanie projektu w kwestii miejsc prowadzenia świetlic, rodzajów prowadzonych zajęć, ilości
i liczebności grup. Skutkować to będzie niezgodnością warunków udziału w postępowaniu z warunkami realizacji umowy. Nowe warunki umowy byłby niezgodne SWZ i dokumentami Zamówienia, a całe postępowanie obarczone wadą niemożliwą do usunięcia. W związku
z tym stwierdzono jak w sentencji.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z decyzjami wydanymi przez Komendanta Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach z dnia 11 października, nie ma możliwości prowadzenia zajęć
w świetlicach w Belnie, Umrze i Zachełmiu ze względu na niespełnienie przez nie wymogów przeciwpożarowych. W związku z tym Zamawiający jest zmuszony wyznaczyć inne lokalizacje do prowadzenia zajęć. Niezbędna jest również aktualizacja Wniosku o dofinansowanie projektu w kwestii miejsc prowadzenia świetlic, rodzajów prowadzonych zajęć, ilości
i liczebności grup. Skutkować to będzie niezgodnością warunków udziału w postępowaniu z warunkami realizacji umowy. Nowe warunki umowy byłby niezgodne SWZ i dokumentami Zamówienia, a całe postępowanie obarczone wadą niemożliwą do usunięcia. W związku
z tym stwierdzono jak w sentencji.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z decyzjami wydanymi przez Komendanta Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach z dnia 11 października, nie ma możliwości prowadzenia zajęć
w świetlicach w Belnie, Umrze i Zachełmiu ze względu na niespełnienie przez nie wymogów przeciwpożarowych. W związku z tym Zamawiający jest zmuszony wyznaczyć inne lokalizacje do prowadzenia zajęć. Niezbędna jest również aktualizacja Wniosku o dofinansowanie projektu w kwestii miejsc prowadzenia świetlic, rodzajów prowadzonych zajęć, ilości
i liczebności grup. Skutkować to będzie niezgodnością warunków udziału w postępowaniu z warunkami realizacji umowy. Nowe warunki umowy byłby niezgodne SWZ i dokumentami Zamówienia, a całe postępowanie obarczone wadą niemożliwą do usunięcia. W związku
z tym stwierdzono jak w sentencji.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z decyzjami wydanymi przez Komendanta Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach z dnia 11 października, nie ma możliwości prowadzenia zajęć
w świetlicach w Belnie, Umrze i Zachełmiu ze względu na niespełnienie przez nie wymogów przeciwpożarowych. W związku z tym Zamawiający jest zmuszony wyznaczyć inne lokalizacje do prowadzenia zajęć. Niezbędna jest również aktualizacja Wniosku o dofinansowanie projektu w kwestii miejsc prowadzenia świetlic, rodzajów prowadzonych zajęć, ilości
i liczebności grup. Skutkować to będzie niezgodnością warunków udziału w postępowaniu z warunkami realizacji umowy. Nowe warunki umowy byłby niezgodne SWZ i dokumentami Zamówienia, a całe postępowanie obarczone wadą niemożliwą do usunięcia. W związku
z tym stwierdzono jak w sentencji.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z decyzjami wydanymi przez Komendanta Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach z dnia 11 października, nie ma możliwości prowadzenia zajęć
w świetlicach w Belnie, Umrze i Zachełmiu ze względu na niespełnienie przez nie wymogów przeciwpożarowych. W związku z tym Zamawiający jest zmuszony wyznaczyć inne lokalizacje do prowadzenia zajęć. Niezbędna jest również aktualizacja Wniosku o dofinansowanie projektu w kwestii miejsc prowadzenia świetlic, rodzajów prowadzonych zajęć, ilości
i liczebności grup. Skutkować to będzie niezgodnością warunków udziału w postępowaniu z warunkami realizacji umowy. Nowe warunki umowy byłby niezgodne SWZ i dokumentami Zamówienia, a całe postępowanie obarczone wadą niemożliwą do usunięcia. W związku
z tym stwierdzono jak w sentencji.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z decyzjami wydanymi przez Komendanta Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach z dnia 11 października, nie ma możliwości prowadzenia zajęć
w świetlicach w Belnie, Umrze i Zachełmiu ze względu na niespełnienie przez nie wymogów przeciwpożarowych. W związku z tym Zamawiający jest zmuszony wyznaczyć inne lokalizacje do prowadzenia zajęć. Niezbędna jest również aktualizacja Wniosku o dofinansowanie projektu w kwestii miejsc prowadzenia świetlic, rodzajów prowadzonych zajęć, ilości
i liczebności grup. Skutkować to będzie niezgodnością warunków udziału w postępowaniu z warunkami realizacji umowy. Nowe warunki umowy byłby niezgodne SWZ i dokumentami Zamówienia, a całe postępowanie obarczone wadą niemożliwą do usunięcia. W związku
z tym stwierdzono jak w sentencji.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.