eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaŚwiadczenie usług cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu
Pobytu „Senior+”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382558849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ustronie 2B

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564982742

1.5.8.) Numer faksu: 564984933 wew. 223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a82abee0-c142-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu
Pobytu „Senior+”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a82abee0-c142-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028479/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu w Brodnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Brodnickie Centrum Usług Społecznych - realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2370000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2340000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale III SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usług cateringowych dla 30 osób dorosłych, korzystających z usług Dziennego Domu Pobytu w Brodnicy (dalej zwany „DDP”), w postaci dwóch posiłków dziennie, z tym że:
1) pierwszy posiłek będzie dostarczany i wydawany każdego dnia między godziną 08.30-09.00 w formie drugiego śniadania oraz
2) drugi posiłek będzie dostarczany i wydawany każdego dnia między godziną 12.30-13.30 w formie dwudaniowego obiadu.
2. Posiłki należy dostarczać do obiektu położonego przy ul. Tatrzańskiej 8 w Brodnicy, codziennie przez pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
3. Usługa obejmuje realizację zamówienia polegającą w szczególności na: przygotowywaniu posiłków z produktów zakupionych przez Wykonawcę, przygotowanie posiłków do transportu w pojemniki dopuszczone do kontaktu z żywnością gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatury (zachowanie ciepła) potraw oraz ich jakości i estetyki, transport z zachowaniem zasad sanitarnych, przekazanie (wydanie) posiłków pracownikom Zamawiającego, odbiór resztek pokonsumpcyjnych.
4. Zamawiający wymaga, aby posiłek w formie drugiego śniadania był przez cztery dni w tygodniu w postaci: tartinek lub kanapek, przez które należy rozumieć produkt zawierający łącznie co najmniej:
1) pieczywo w postaci gotowych do spożycia świeżych i miękkich: bułek lub kromek chleba o gramaturze min. 30-60 g każda. Zamawiający dopuszcza zróżnicowane pieczywo: razowe, pszenne, pszenno-żytnie, tostowe. Zabrania się pieczywa: mrożonego, odświeżanego, z gotowych do wypieku przez Wykonawcę półproduktów;
2) zawierający masło roślinne lub masło zawierające 80% - 90% tłuszczu mlecznego, min. 10 g na każdą porcję pieczywa;
3) zawierający składnik podstawowy, który powinien być nie mniejszy niż wielkość przekrojonej w poprzek (poziomo) bułki lub na całej powierzchni kromki chleba np. w postaci: wędliny wieprzowej lub wołowej lub drobiowej lub pasztetu lub pasty jajecznej lub rybnej lub jajka krojonego lub sera żółtego lub białego, itp. Pojedyncza kanapka może zawierać więcej niż jeden składnik podstawowy;
4) zawierający dodatek warzywny np. sałata, papryka świeża lub konserwowa, ogórek świeży lub kiszony lub konserwowy, pomidor, rzodkiewka, itp.;
5) kanapki muszą być o zróżnicowanym składzie, tj. zawierających codziennie inny składnik podstawowy, który nie może się powtórzyć w danym tygodniu.
5. Kanapki / tartinki muszą być każdorazowo dostarczane w min. ilości:
1) po jednej całej bułce na osobę lub
2) po 3 kromki chleba na osobę lub
3) po 5 sztuk tartinek na osobę.
6. Zamawiający wymaga, aby:
1) posiłek w formie drugiego śniadania, przynajmniej jeden raz w tygodniu, był w postaci ciepłego dania np. jajecznicy lub naleśników z twarogiem lub dżemem lub racuchów lub sałatek na ciepło lub zimno lub jajek faszerowanych. Sałatki, o których mowa w zdaniu poprzedzającym mogą zawierać np.: makarony, kasze, mięso, ryby;
7. Zamawiający wymaga, aby posiłek w formie dwudaniowego obiadu był dostarczany codziennie w postaci:
1) zupy z wkładką – przygotowywanej każdorazowo na wywarach z jarzyn świeżych lub mrożonych lub wywarach mięsno-jarzynowych lub rybno-jarzynowych, w ilości co najmniej 300 ml na każdą osobę. Zupa musi zawierać dodatki w postaci: składnika mięsnego lub rybnego, skrobiowego np. ziemniaki, ryż, makaron, kasza oraz jarzynowego. Zamawiający wymaga, aby każdego dnia była inna zupa oraz aby każda porcja zupy dla podopiecznego zawierała co najmniej 25% ze swej objętości: składniki jarzynowe lub mięsne. Powyższy wymóg 25% nie musi dotyczyć rosołu i barszczu. Dany rodzaj zupy nie może się powtórzyć w tym samym tygodniu. Zamawiający nie dopuszcza wkładki w postaci parówek;
2) danie główne – składające się z porcji o gramaturze min. 150 g na każdą osobę: pieczonego lub duszonego lub smażonego lub gotowanego mięsa lub ryby bez ości oraz dodatku w postaci: ziemniaków lub makaronu lub ryżu lub kaszy każde o gramaturze min. 200 g na każdą osobę oraz dodatku jarzynowego lub surówki warzywnej lub warzywno-owocowej lub sałatki każde o gramaturze min. 100 g na każdą osobę;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ekonomii Społecznej Bonum będące jednostką specjalistyczną Caritas Diecezji Toruńskiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040019534-00175

7.3.3) Ulica: Gajdy

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.