eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup i dostawa akumulatorów oraz opon, dętek i ochraniaczy do pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa akumulatorów oraz opon, dętek i ochraniaczy do pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa akumulatorów oraz opon, dętek i ochraniaczy do pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5a60bdc-0efa-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001849/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup opon i dętek

1.2.19 Zakup akumulatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171331/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.45.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13729,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy podzielone na następujące części:
Część 1 – Zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo – rozruchowych
i żelowych do pojazdów
Maksymalną wartość umowy będzie stanowić kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podana po terminie składania ofert. Wartość oferty podana w formularzu oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty (będzie podstawiona do wzoru zgodnie z określonym kryterium oceny ofert). Natomiast Zamawiający będzie zamawiał tylko ten asortyment, który będzie mu potrzebny, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie cały asortyment wskazany w formularzu cenowym będzie zamówiony. Zamawiający będzie zamawiał potrzebny mu asortyment w cenach jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia minimum 70 % maksymalnej wartości umowy.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 2 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz
w postaci katalogów elektronicznych.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 3267,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy podzielone na następujące części:

Część 2 – Zakup i dostawa opon, dętek oraz ochraniaczy do pojazdów
Maksymalną wartość umowy będzie stanowić kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podana po terminie składania ofert. Wartość oferty podana w formularzu oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty (będzie podstawiona do wzoru zgodnie z określonym kryterium oceny ofert). Natomiast Zamawiający będzie zamawiał tylko ten asortyment, który będzie mu potrzebny, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie cały asortyment wskazany w formularzu cenowym będzie zamówiony. Zamawiający będzie zamawiał potrzebny mu asortyment w cenach jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia minimum 80 % maksymalnej wartości umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 2 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz
w postaci katalogów elektronicznych.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19511000-1 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek

4.5.5.) Wartość części: 10461,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2828,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3854,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3723,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR GORZYCE KRZYSZTOF DROZD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671605852

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7812,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12690,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8928,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handlopex S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130336843

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.