eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki"Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 48818657110

1.5.8.) Numer faksu: 48818657111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4efc5433-b612-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4efc5433-b612-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034957/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L-ul. Piaskowa w Rykach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2066364,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach” są roboty budowlane, obejmujące wykonanie przebudowy drogi gminnej.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach”, której zakres obejmuje:
- przebudowę ulicy Piaskowej o dł. 830 m,
- parametry drogi:
• jezdnia asfaltowa o szerokości 5,00 m,
• zjazdy do posesji z kostki brukowej o szer. 4,00 m,
• chodnik z kostki brukowej o szer. 2,00 m, pobocze o szer. 0,75 m,
• odwodnienie powierzchniowe.
− zakres robót do wykonania: roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z obiektami, regulacja studzienek i zaworów wodociągowych i kanalizacyjnych, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg , ogrodzeń i przepustów); roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów); odwodnienie korpusu drogowego (remont przepustów pod korpusem drogi); podbudowy, ulepszone podłoże (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z mieszanek niezwiązanych, podbudowa z mieszanki związanej lub gruntu stabilizowanego spoiwem, podbudowa z betonu asfaltowego); nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca, warstwa ścieralna, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej); roboty wykończeniowe (umocnienie skarp przez humusowanie i obsianie mieszanką traw); oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, bariery ochronne); elementy ulic (krawężniki betonowe na ławie betonowej, chodnik z brukowej kostki betonowej, obrzeża betonowe); przebudowa sieci gazowej. Realizacja zadania tworzy dogodne warunki do zakładania i rozwijania działalności gospodarczych przez lokalnych mieszkańców a także inwestorów z zewnątrz. Stwarza warunki dla powstania nowych miejsc pracy w miejsce zlikwidowanego przedsiębiorstwa gospodarki rolnej. Służy podniesieniu bezpieczeństwa i lepszej komunikacji miasta i regionu. Działania te zapobiegają odpływowi ludności z terenu gminy do większych miast.

UWAGA 1
Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż określony w niniejszej Specyfikacji. W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzi odcinek drogi od km 0+003,00 do km 0+140,00.
UWAGA 2
W ciągu przebudowywanej drogi, zaprojektowany został kanał technologiczny (ciąg kanalizacji kablowej). Zgodnie z art. 39 ust. 6ba pkt. 4a) oraz art. 39 ust. 6ba pkt 4b) ustawy o drogach publicznych (nowelizacja z 2022 roku), przebudowa drogi nie wymaga zaprojektowania i wykonania kanału technologicznego Zakres zamówienia nie obejmuje budowy kanału technologicznego.

UWAGA 3
Zamawiający zwraca uwagę na kolizję istniejącego układu zaporowo – upustowego z projektowanym układem drogowym (w km ok. 0+840). Przed rozpoczęciem robót konieczne będzie przeniesienie kolidującego układu w nową lokalizację – prace te Wykonawca zleci do wykonania Gazowni w Końskowoli. Po dokonaniu przebudowy należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
Powyższe prace zostaną wykonane kosztem Wykonawcy inwestycji drogowej. Szczegółowe rozwiązania techniczne należy ustalać z Gazownią w Końskowoli (zgodnie z pismem dot. usunięcia kolizji, które stanowi załącznik do dokumentacji projektowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2488510,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3025179,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2488510,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621561638

7.3.3) Ulica: Gęsia

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-719

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2488510,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.