eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G odcinek Sianowo - Garcz poprzez wykonanie nawierzchni z p³yt drogowych wielootworowych.



Og³oszenie z dnia 2021-10-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G odcinek Sianowo - Garcz poprzez wykonanie nawierzchni z p³yt drogowych wielootworowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Kartuski - Zarz±d Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdañska 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: 058 6810715

1.5.8.) Numer faksu: 058 6811522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

zarz±dzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G odcinek Sianowo - Garcz poprzez wykonanie nawierzchni z p³yt drogowych wielootworowych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9629a90d-38a3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00252012

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000037/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G odcinek Sianowo - Garcz poprzez wykonanie nawierzchni z p³yt drogowych wielootworowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Funkcjonalno¶æ platformy gwarantuje z³o¿enie przez Wykonawcê w postêpowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z za³±cznikami, w sposób uniemo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu zapoznanie siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za datê przekazania oferty na platformie przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê” w kroku drugim sk³adania oferty i wy¶wietleniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona. W toku postêpowania wszelka komunikacja, w tym o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przekazywane bêd± za pomoc± udostêpnionego na platformie formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Zalecenia odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES, dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES. Zalecenia odno¶nie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony), dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
Zalecenia odno¶nie podpisu zaufanego: wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dostêpny format podpisu „xml”. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2G RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), na platformie wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150MB. Zamawiaj±cy dopuszcza przysy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj.: mi.in.: .doc; .docx; .odt; .xls; .xlsx; .pdf przy czym Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf . Zamawiaj±cy dopuszcza kompresjê danych: .zip, .7Z. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, okre¶lone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy oraz uznaje go za wi±¿±cy. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy znajduj± siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zak³adce prowadzonego postêpowania. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Taka oferta nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê za pomoc± e-mail: przetargi@zdpk.pl (za wyj±tkiem oferty z za³±cznikami).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Dla uczestników postêpowañ o zamówienie publiczne
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o tym, które dane osobowe bêd± przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Kartuzach z siedzib± przy ul. Gdañskiej 26 w Kartuzach email: sekretariat@zdpk.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, macie Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@zdpk.pl
Cel przetwarzania
Pañstwa dane s± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postêpowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawa prawn± przetwarzania danych s± przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikaj±cych z przepisów prawa podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
Pe³n± tre¶æ obowi±zku informacyjnego znajdziecie Pañstwo w pkt 25 SWZ niniejszego postêpowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zak³adce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Pe³n± tre¶æ obowi±zku informacyjnego znajdziecie Pañstwo w pkt 25 SWZ niniejszego postêpowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zak³adce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.37.2021.SP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z p³yt drogowych wielootworowych przy przebudowie drogi powiatowej nr 1908 G odcinek Sianowo - Garcz wg ilo¶ci wykazanych w przedmiarze robót.
1.1. Na roboty zwi±zane z modernizacj± drogi sk³adaj± siê:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne - koryto
- elementy ulic nawierzchnia z p³yt wielootworowych i podsypka
1.2. Na wykonanie robót sk³adaj± siê nastêpuj±ce elementy opisane w specyfikacjach technicznych:

D 01.01.01. Odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych
D 04.01.01. Koryto wraz z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a
D 10.03.01 Tymczasowe nawierzchnie z elementów prefabrykowanych na posypce z piasku

1.3. Zakres robót obejmuje odcinek o d³ugo¶ci 400 mb i szeroko¶ci 4,5 m: materia³ uzyskany z korytowania wbudowany bêdzie w pobocza z pochyleniem poprzecznym 6 % ze spadkiem od krawêdzi nawierzchni p³yt, umo¿liwiaj±c w ten sposób sp³yw wód opadowych
2. Rodzaje materia³ów
Materia³ami stosowanymi przy wykonywaniu tymczasowych nawierzchni z elementów prefabrykowanych objêtych niniejsz± ST, s±:
- p³yty drogowe ¿elbetowe,
- piasek na podsypkê i do zamulania spoin,
- woda.
2.1. P³yty betonowe i ¿elbetowe
P³yty drogowe, stosowane do wykonania tymczasowych nawierzchni powinny odpowiadaæ wymaganiom BN-80/6775-03/01 [2] i BN-80/6775-03/02 [3].
2.2. Do realizacji zamówienia przyjmuje siê p³yty drogowe ¿elbetowe wielootworowe - IOMB.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) Wykonawcy
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowa³ (zakoñczy³) co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie albo remoncie dróg o ³±cznej warto¶ci tych dwóch robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³.

Jako wykonanie / zakoñczenie roboty budowlanej nale¿y rozumieæ podpisanie protoko³u odbioru robót bez usterek/po usuniêciu wad i usterek lub równowa¿nego dokumentu.

Dokument potwierdzaj±cy spe³nienie warunku:

Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

b) Osób

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca, wyka¿e ¿e:

dysponuje osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zamówienia, legitymuj±c± siê uprawnieniami, do¶wiadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi okre¶lonymi poni¿ej:


Kierownik budowy musi posiadaæ: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Musi posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy
lub kierownika robót bran¿y drogowej nad co najmniej 2 robotami budowlanymi polegaj±cymi na budowie lub przebudowie albo remoncie dróg o ³±cznej warto¶ci tych dwóch robót budowlanych nie mniejszej ni¿: 100 000,00 z³.

Wskazane osoby musz± posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

Ponadto wskazane osoby musz± byæ zrzeszone we w³a¶ciwych bran¿owo izbach samorz±dów zawodowych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH 5 LAT PRZED UP£YWEM TERMINU SK£ADANIA OFERT - za³. nr 5 do SWZ, WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA - za³. nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wniesienie wadium w wysoko¶ci: 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100).
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:

1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytu³u „Wadium – Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G odcinek Sianowo - Garcz poprzez wykonanie nawierzchni z p³yt drogowych wielootworowych” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
Wadium w pieni±dzu nale¿y wnosiæ ¶ci¶le z dyspozycj± art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego”.
W my¶l art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997(t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357) polecenie przelewu jest jedn± z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzielon± bankowi dyspozycjê d³u¿nika obci±¿enia jego rachunku okre¶lon± kwot± i uznania t± kwot± rachunku wierzyciela. Oznacza to, ¿e wp³ata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wy¿ej cytowanych artyku³ów.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Powiat Kartuski – Zarz±d Dróg Powiatowych w Kartuzach
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z zapisami SWZ do niniejszego postêpowania

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy oraz okre¶lenie warunków zmian, zosta³o zawarte w SWZ - ROZDZIA£ V : wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.