eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaWymiana trawy syntetycznej stanowiącej nawierzchnię boiska - Kompleks Sportowy "Moje Boisko - Orlik 2012"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana trawy syntetycznej stanowiącej nawierzchnię boiska – Kompleks Sportowy „Moje Boisko – Orlik 2012”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHA BESKIDZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sucha-beskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sucha-beskidzka.pl/pl/869/9030/wymiana-trawy-syntetycznej-stanowiacej-nawierzchnie-boiska-%E2%80%93-kompleks-sportowy-%E2%80%9Emoje-boisko-%E2%80%93-orlik-212%E2%80%9D.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana trawy syntetycznej stanowiącej nawierzchnię boiska – Kompleks Sportowy „Moje Boisko – Orlik 2012”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22f24827-cb92-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032501/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana trawy syntetycznej stanowiącej nawierzchnię boiska – Kompleks Sportowy „Moje Boisko – Orlik 2012”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144837/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą trawy syntetycznej stanowiącej nawierzchnię boiska – Kompleks Sportowy „Moje Boisko – Orlik 2012” w Suchej Beskidzkiej. Zamówienie obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe – Wykonawca jest zobowiązany do rozebrania istniejącej nawierzchni boiska z trawy syntetycznej o powierzchni 1 860 m2. Materiały z rozbiórki zostaną poddane utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Utylizacja materiałów z rozbiórki leży w gestii Zamawiającego. Wykonawca zapewni transport materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 2 km od miejsca realizacji zamówienia);
- roboty remontowe – istniejącą podbudowę lokalnie należy wyrównać miałem kamiennym gr. 30-40 mm. Nową warstwę wyrównawczą należy równomiernie zagęścić. W przypadku stwierdzenia ubytków w niższych warstwach podbudowy, należy je uzupełnić i również zagęścić. Bezwzględnie zachować istniejące spadki boiska, tak aby odprowadzenie wody przebiegało wg projektu pierwotnego;
- ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni 1 860 m2.


Konstrukcja nawierzchni:
1) podbudowa WARSTWY ISTNIEJĄCE: - grunt rodzimy, - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 mm – 63 mm) o gr. 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0 – 31,5 mm) o gr. 5 cm,
2) WARSTWY PROJEKTOWANE - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0 – 4 mm) o gr. 3-4cm. Szacowana ilość to ok 30 m3.

Przewiduje się nawierzchnię ze sztucznej trawy trzeciej generacji. System nawierzchni składa się z następujących elementów: sztuczna trawa, mata elastyczna tzw. Shock Pad. Powierzchnia przeznaczona do wykonania to 1 860 m2.

Cały oferowany system musi posiadać raport z badań potwierdzający zgodność jego parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf dla poziomu minimum FIFA QUALITY wykonany według test method 2015 (dostępny na www.FIFA.com) i być zgodny z wymaganiami zamawiającego.

Oferowana nawierzchnia z trawy syntetycznej powinna spełniać następujące parametry:
- skład włókna: polietylen (PE) 100%;
- rodzaj i przekrój włókien: włókno monofilowe z wtopionym rdzeniem wzmacniającym zapewniającym sztywność włókna;
- wysokość włókien: min. 45 mm, max 50 mm;
- grubość włókna monofilowego: min. 330 μm;
- Dtex: min. 12 500;
- ilość pęczków: min. 12 500/m2
- ilość włókien: min. 150 000/m2;
- wyrywanie pęczka trawy po starzeniu: min. 78 N;
- łączenie klejone po starzeniu: min. 150/100 mm;
- waga pojedynczego włókna: min 1750 g/m2;
- waga całkowita trawy: min. 3250 g/m2;
- podkład trawy: lateksowy;

Wypełnienie sztucznej trawy: piasek kwarcowy oraz granulat gumowy EPDM z recyklingu, w ilościach zgodnych z raportem z badań potwierdzającym zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf, test method 2015 (dostępny na www.FIFA.com).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6291304161

7.3.3) Ulica: ul. Podlesie 17

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty rozbiórkowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.