Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126624/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00147300/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ujęcia wody w Kuźnicy Grabowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kraszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-522
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627312038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: URZAD@KRASZEWICE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14bd0e34-bd9e-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ujęcia wody w Kuźnicy Grabowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bd0e34-bd9e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073382/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ujęcia wody w Kuźnicy Grabowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studni głębinowej na potrzeby wodociągu gminnego Kraszewice. Otwór studzienny usytuowany jest na działce numer ewid. 285/8 obręb Kuźnica Grabowska w miejscowości Kuźnica Grabowska (będącą własnością Zamawiającego). Otwór należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją geologiczną. Woda przeznaczona będzie na potrzeby pitne, sanitarno – bytowe i gospodarcze.
Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących elementów:
a. Odwiert:
1) Wykonanie (legalizacja) otworu umożliwiającego pozyskiwanie wody z warstwy wodonośnej (zgodnie z dokumentacją geologiczną).
2) Zabudowa otworu zgodnie z projektem robót geologicznych na wykonanie ujęcia wody podziemnej w tym zabudowa: rury podfiltracyjnej, filtra właściwego o długości uzależnionej od wystąpienia warstwy wodnej, rury nadfiltrowej wychodzącej ponad powierzchnię terenu.
3) Wykonanie pompowania określającego parametry eksploatacyjne przyszłego ujęcia wody.
4) Dozór geologiczny nad próbnym pompowaniem studni.
5) Wykonanie analizy fizykochemicznej i bakteriologicznej wody z wykonanego otworu.
6) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
7) Wykonanie dodatku do dokumentacji hydrologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia.
b. Sieć wodociągowa: budowa rurociągu wody surowej wraz z podłączeniem do projektowanej studni głębinowej w miejscowości Kuźnica Grabowska (rurociąg wodociągowy wody surowej PEHD100 SDR11 PN16 o średnicy Dz160mm i Dz110mm wraz armaturą sieciową).
c. Ogrodzenie terenu: wykonanie ogrodzenia terenu z z paneli ogrodzeniowych systemowych o wys. 1,50m na słupkach stalowych z profili 60 x 40 w rozstawie 2,50 m osadzonych w stopach betonowych systemowych wraz z uliczką i bramą wjazdową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
76470000-8 - Usługi badania odwiertów
71351910-5 - Usługi geologiczne
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742700,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742700,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Studziennych Bernard Marian Wójcik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522284045
7.3.3) Ulica: Spacerowa 5
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG STUDZIENNYCH BERNARD MARIAN WÓJCIK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG STUDZIENNYCH BERNARD MARIAN WÓJCIK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 742700,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.