Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165484/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00181241/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEJSCOWOŚCI USTRONIE NA DZIAŁCE NR 27/2 ORAZ NA DZIAŁCE NR 58 – ETAP I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEJSCOWOŚCI USTRONIE NA DZIAŁCE NR 27/2 ORAZ NA DZIAŁCE NR 58 – ETAP I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80739c9a-d378-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038667/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Ustronie na działce nr 27/2 oraz na działce nr 58
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226402,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ustronie na działce nr 27/2 oraz na działce nr 58 – etap I.
Zakres zadania obejmuje w szczególności:
- budowę kablowej linii oświetleniowej zasilającej słupy oświetlenia ulicznego (długość ok. 141 m, kabel typu YAKY 4x35mm2) wraz z instalacją uziemiającą wykonaną z bednarki FeZn 25x4,
- dostarczenie i montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikami jednoramiennymi – 3 sztuk
i z wysięgnikami dwuramiennymi – 2 sztuk; słupy stalowe ocynkowane, stożkowe, zabezpieczone w dolnej części do wysokości min. 35cm o wysokości 6m - 5 szt.; o grubości ścianki mim. 3 mm, wyposażonych w stopę umożliwiającą montaż na fundamencie prefabrykowanym,
- dostarczenie i montaż opraw oświetleniowych LED (barwa neutralna 3900-4300K) o mocy 39W
o strumieniu 3700 lm umożliwiające redukcję natężenia strumienia świetlnego w godzinach zmniejszonego natężenia ruchu – 7 sztuk,
- montaż szafy sterującej oświetlenia ulicznego z zabudowanym zegarem astronomicznym (wyposażonym
w GPS),
- demontaż i montaż dwóch latarni oświetlenia solarnego,
- wykonanie niezbędnych prób i badań,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej kablowej linii oświetleniowej oraz latarni objętych niniejszym zadaniem,
- wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadania stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót. Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.
1.1. Szczególne warunki zamówienia:
Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres przewidziany do realizacji w ramach zadania pn. „Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ustronie na działce nr 27/2 oraz na działce nr 58”, Zamawiający informuje że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w pkt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59097,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92333,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73554,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ADAMEX” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912434518
7.3.3) Ulica: Bobrzańska 12
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73554,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1234D w miejscowości Gorzyca w zakresie budowy peronu autobusowego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 375 ul. Tulipanowej w Oborze.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg ul. J. Bema i Odzyskanej w miejscowości Raszówka.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Budowa ulicy Polnej w Skokach - II etap
- Budowa oświetlenia boiska LKS Wilki Wilcza
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Michalinek i Poczernin, gm. Płońsk
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Stary Żmigród oraz odcinków dróg wojewódzkich nr 992 i 993 na terenie gminy Nowy Żmigród
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.