Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232984/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00233749/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00265713/01 - Wynik z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B
wraz z dodatkowymi wymaganiami
dla uczestników projektu „Aktywni górą!” (Małopolska WK).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tamka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbb5ece0-fade-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. Bwraz z dodatkowymi wymaganiami
dla uczestników projektu „Aktywni górą!” (Małopolska WK).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbb5ece0-fade-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162508/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Kursy prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (POWER 2014-2020)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywni górą!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DB.271.ZP6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1122233,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-5 Hufiec Pracy w Krakowieos. Szkolne 19, 31-977 Kraków
- 3 osoby
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 12300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-6 Hufiec Pracy w Proszowicach,ul. Krakowska 11, 32-100 Proszowice
- 1 osoba
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-8 Hufiec Pracy w Krakowie,al. Skrzyneckiego 12, 30-363 Kraków
- 3 osoby
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 12300 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-11 Hufiec Pracy w Wadowicach,ul. Kochanowskiego 3, 34-100 Wadowice
- 1 osoba
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-17 Hufiec Pracy w Oświęcimiu,ul. Dąbrowskiego 15, 32-600 Oświęcim
- 1 osoba
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracy w Kętach,ul. Sobieskiego 16A, 32-650 Kęty
- 2 osoby
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 8200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-24 Hufiec Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej,ul. Piłsudskiego 33, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
- 1 osoba
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-32 Hufiec Pracy w Limanowej,ul. Jana Pawła II 19, 34-600 Limanowa
- 1 osoba
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-4 Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Trzebini,ul. Lipcowa 50, 32-540 Trzebinia
- 2 osoby
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 8200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że w tej części zamówienia cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że w tej części zamówienia cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że w tej części zamówienia cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że w tej części zamówienia cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że w tej części zamówienia cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że w tej części zamówienia cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowe do IBSPAN
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.