Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00219873/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: zgm-zary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080156576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakopiańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 14 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmzary@zgmzary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgmzary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9481c9-f484-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228120 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania Targowisk Miejskich w Żarach przy ul. Kąpielowej i ul. Lotników.
1. Targowisko przy ul. Kąpielowej tj. nieruchomość zabudowana, oznaczona działką nr 338/1 o pow. 0,1255 ha. W skład w/w targowiska wchodzą:
-stoiska modułowane -32 szt.
-centralna wiata ze stołami -20 stanowisk
- 2 wiaty otwarte (bez stołów)
-plac kwiatowy okrągły
-plac do handlu z samochodów – 4 stanowiska
Zakres zadania:
- sprzątanie powierzchni targowiska w dniach od poniedziałku do soboty (włącznie) wraz ze stoiskami handlowymi oraz usunięciem nieczystości w tym nieczystości i odpadów powstałych w związku z działalnością handlową prowadzoną na targowisku (niesegregowane). Zadanie należy wykonać w godzinach popołudniowych po zamknięciu targowiska.
- zabezpieczenie kontenerów na odpady w ilości umożliwiającej gromadzenie odpadów i ich wywóz na składowisko odpadów.
UWAGA: Pomimo braku segregacji Zamawiający wymaga oddzielnych kontenerów/pojemników na:
a) odpady zielone/bioodpady
b) pozostałe – pojemniki typu iglo lub dzwon na papier, tworzywa sztuczne i metale oraz szkło
2. Targowisko przy ul. Lotników tj. nieruchomość zabudowana pawilonami handlowymi, budynkiem toalet, placem targowym i drogą położoną przy ul. Lotników oznaczona działkami:
- nr 26/1 i nr 26/3 o łącznej pow. 1,5625 ha oraz działkami o numerach 28/4, 31/8, 31/9, 31/10.
Zakres zadania:
- sprzątanie ciągów pieszych w obrębie pawilonów handlowych w dniach od poniedziałku do soboty (włącznie) (pow. ogólna 2036,40 m2, pow. użytkowa 1965,00 m2, w godzinach porannych, przed otwarciem stoisk handlowych ( przed godz. 7 )
- codzienne sprzątanie pawilonu obsługi targowiska
-sprzątanie placu targowego wraz z drogą wewnętrzną położoną na działce 26/3 oraz usunięcie nieczystości, w tym nieczystości i odpadów powstałych w związku z działalnością handlową prowadzoną na targowisku (niesegregowane)
UWAGA: segregacja wg. podziału na :
a) odpady zielone/bioodpady
Odkryty kontener na odpady o pojemności min. 5 m3
b) pozostałe – pojemniki typ iglo lub dzwon na papier, tworzywa sztuczne i metale oraz szkło
Zadanie należy wykonać po zamknięciu targowiska ( wywóz nieczystości w dni – poniedziałek, środa, piątek). Powierzchnia ogólna -5900 m2
-zabezpieczenie kontenerów na odpady w ilości umożliwiającej gromadzenie odpadów i ich
wywóz na składowisko odpadów
- trzy razy w roku wykaszanie trawy
- wywóz odpadów wielogabarytowych –minimalnie 4 razy w okresie trwania umowy
2.3. Zadania wspólne dla obu Targowisk:
-w okresie zimowym należy uwzględnić usuwanie śniegu i lodu z ciągów pieszych i dojść do terenu targowisk, usuwanie sopli lodowych z gzymsów i rynien, usuwanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem. Po ustąpieniu śliskości zimowej – Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nadmiaru pozostałego piasku.
3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie.
4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wszelkie zapytania winny być złożone w formie pisemnej do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275503,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275503,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275503,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280006912
7.3.3) Ulica: Św. Brata Alberta 8
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275503,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-02 do 2024-07-01INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego.
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla poszczególnych obszarów Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- "Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.2 - dostawa i montaż mebli kuchennych i AGD
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1102F Królów-Jasionów-Niwica - etap II"
- "Sporządzenie mapy osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi dla powiatu żarskiego (...), w skali 1 : 10000",
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
- "Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r."
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.