Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096425/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00491296/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Dąbrowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523153216
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug-dabrowa@ug-dabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug-dabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Dąbrowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244ae254-c5d4-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084655/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Dąbrowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miasteczko rowerowe to edukacyjny kompleks obiektów dla uczniów szkół podstawowych oraz dzieci w wieku przedszkolnym przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia z zakresu ruchu pieszych oraz nauki jazdy na rowerze i motorowerze. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 49003,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa placu zabaw. W skład zestawu placu zabaw powinny wchodzić:- wieże – min 6 szt. w tym 2 wieże z daszkami,
- zjeżdżalnie – 2 szt. ,
- zjeżdżalnia rurowa – 1 szt.
- pomost linowy – 2 szt.
- wejście linowe pionowe – 1 szt.
- wejście spinaczkowe – 1 szt.
- przeplotnia linowa – 1 szt.
- panel zegar – 1 szt.
- panel labirynt – 1 szt.
- panel O i X – 1 szt.
Powierzchnia zabudowy max 9m x 9m
Wysokość zestawu max 4,5 m
Materiały:
- konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej.
- słupy nośne o przekroju min. 60 mm,
- barierki, panele i dachy wykonane z tworzywa kolorowego HDPE,
- liny polipropylenowe średnicy min 16 mm z rdzeniem stalowym,
- łączniki lin z tworzywa wysokoudarowego,
- podłogi antypoślizgowe
- ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej,
- zjeżdżalnia rurowa wykonana z tworzywa. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 95116,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu siłowni zewnętrznych. Siłownia zewnętrzna dostosowana dla osób od 140 cm wzrostu Konstrukcja: profile stalowe, malowane proszkowo, także siedziska, oparcia, pedały wykonane z blach stalowej malowanej proszkowo. Elementy montowane na prefabrykowanych fundamentach, lub alternatywnie na stopach fundamentowych wykonywanych na miejscu. Wszystkie zamontowane urządzenia rekreacyjne i zestawy zabawowe muszą posiadać komplet niezbędnych certyfikatów i atestów uprawniających je do ogólnego stosowania oraz instrukcje konserwacji i użytkowania. Produkt muszą być zgodne PN-EN 16630Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 49003,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49074,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49074,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49074,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Plac sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423190117
7.3.3) Ulica: Podmiejska 89a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49074,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72925,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72925,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72925,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CROQUET sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961434198
7.3.3) Ulica: Trzebnicka 81
7.3.4) Miejscowość: Szczodre
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72925,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42250,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58627,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42250,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4STB sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731016256
7.3.3) Ulica: Osadnicza 35
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-785
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42250,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Budowa górki saneczkowej z elementami małej architektury w Komornikach przy ul. Pasieki
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie
- "Budowa placu zabaw w ramach zadania "Przebudowa części Publicznej Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na żłobek, ul. Jagiellońska 1, 36-110 Majdan Królewski wraz z budową placu zabaw"
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sitowiec
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.