eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin18.23 Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
18.23 Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34878fdb-d21c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

18.23 Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34878fdb-d21c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027692/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/TP1/SZP-1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 2 i 2A do SWZ.

Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66110000-4 – Usługi bankowe

A. Zamówienie obejmuje:
1. Prowadzenie rachunków złotowych i dewizowych
2. Realizowanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym, zagranicznym
3. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych
4. Wydanie karty visa business gold – obciążeniowej
5. Uznanie i obciążanie rachunków bankowych w dniu operacji
6. Oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach
7. Automatyczne zakładanie lokat jednodniowych dla środków na wszystkich prowadzonych rachunkach złotowych
8. Świadczenie usług telefonicznego zakładania lokat terminowych.
9. Sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy
10. Przekazywanie wyciągów bankowych nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty sporządzenia w formie elektronicznej.
11. Świadczenie usług w “Systemie Płatności Masowych”:
a) uznawanie rachunku podstawowego kwotą wpłat dokonywanych w danym dniu przez studentów
b) zastosowanie identyfikatora studenta w numerze rachunku bankowego w połączeniu ze standardem NRB/IBAN
c) dostarczenie w systemie home-banking zapisu dokumentów papierowych w postaci elektronicznej pliku tekstowego w formacie Elixir w celu zidentyfikowania danej płatności w dniu uznania rachunku Politechniki.

Wykonawca może zapewnić możliwość korzystania nieodpłatnie z zewnętrznego programu do naliczania sum kontrolnych oraz z innych narzędzi wspomagających system płatności masowych.
Zamawiający wymaga, aby Przedmiot zamówienia współpracował z aktualnie eksploatowanymi systemami informatycznymi Zamawiającego tj. HMS, USOS, ERP FIRMY ASSECO DATA SYSTEMS SA. Przedmiot zamówienia musi przyjmować paczki przelewów w formacie ELIXIR i generować raporty z dokonanych transakcji dziennych w formacie MT940 (automatyczne ściąganie plików). Zamawiający wymaga aby format plików raportów dziennych Przedmiotu zamówienia był dostosowany do systemów informatycznych Zmawiającego (import).

12. Udostępnienie usług home-banking poprzez przeglądarkę internetową.

Wszystkie moduły i funkcje oferowanego systemu typu
„Home-banking” muszą działać na posiadanych przez zamawiającego komputerach o parametrach:

Procesor: Intel Core 2 Duo E6750
Pamięć Ram: 2 GB
System operacyjny: Windows 7 HE, Windows 8 ,Windows 8.1 I Windows 10 wersja 32 oraz 64BIT
Przeglądarka Internetowa w wersji wspieranej przez posiadany system operacyjny.

Niedopuszczalna jest sytuacja w której system Home-banking współpracuje jedynie z przeglądarką Internet Explorer. Oferent zobowiązany jest do zagwarantowania poprawnego działania aplikacji w pełnym zakresie funkcjonalności na posiadanym przez zamawiającego sprzęcie komputerowym.

Niedopuszczalne jest wymaganie od zamawiającego zmiany posiadanej infrastruktury w okresie obowiązywania umowy.

W wypadku awarii systemu czas reakcji na usunięcie awarii – do 6 godzin od chwili zgłoszenia.

13. Korzystanie z danych archiwalnych dotyczących operacji na rachunkach bankowych z systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy

B. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia prezentacji programu bankowości elektronicznej przez wybranego Wykonawcę. Prezentacja odbędzie się po podpisaniu umowy
w siedzibie Zamawiającego lub w formie zdalnej. Data i godzina prezentacji zostanie uzgodniona przez obie strony.

C. Umowa obsługi bankowej nie mogą zawierać postanowień ograniczających prowadzenie działalności Zamawiającemu, a w szczególności nie mogą zawierać zapisów, które mówią, że Zamawiający za zgodą Wykonawcy będzie:
• zaciągał zobowiązania finansowe
• dokonywał inwestycji powyżej określonej kwoty
• zbywał, wynajmował lub dysponował w inny sposób swoimi składnikami majątku
• osiągał określone przez Wykonawcę wskaźniki finansowe

UWAGA:
Na podstawie art. 60 i art. 121 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga osobistego wykonania kluczowych części zamówienia, tj. części zamówienia opisanych w punktach A .

Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość. Dzielenie zamówienia spowodowałoby dodatkowe koszty dla Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Millenium S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260212931

7.3.3) Ulica: Stanisalwa Żaryna 2A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-593

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-01 do 2026-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.