Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215881/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowiskach susłów perełkowanych tj. wykonanie usługi dwukrotnego (wiosenne i jesienne) koszenia lub dokaszania [...]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060418276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bazylianówka 46
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-144
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lublin.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/rdos-lublin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc815b07-f0c6-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowiskach susłów perełkowanych tj. wykonanie usługi dwukrotnego (wiosenne i jesienne) koszenia lub dokaszania [...]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc815b07-f0c6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007644/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dwukrotne lub jednokrotne koszenie lub dokaszanie roślinności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIS.02.04.00-00-0024/16 „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.261.8.4.2023.WM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52685,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego wmiejscowości Gliniska, tj. na części obszaru Natura 2000 Gliniska PLH060006 o powierzchni 8 ha (część rezerwatu
Gliniska).
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Część I
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich
wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza wyznaczony teren
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego wmiejscowości Mokre, tj. na części obszaru Natura 2000 Hubale PLH060008 o powierzchni 15 ha (część rezerwatu Hubale).
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Część II
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich
wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego wmiejscowości Chochłów, tj. na części obszaru Natura 2000 Suśle Wzgórza PLH060019 o powierzchni 15 ha (część
rezerwatu Suśle Wzgórza).
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Część III
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich
wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część IV - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego wmieście Świdnik, tj. na części obszaru Natura 2000 Świdnik PLH060021 o powierzchni 33 ha.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Część IV
Dwukrotne koszenie roślinności wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 31900 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część V - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego wmiejscowości Tyszowce, tj. na części obszaru Natura 2000 Pastwiska nad Huczwą PLH060014 o powierzchni 10 ha.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Część V
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich
wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część VI - Prace związane z utrzymaniem właściwych warunków siedliskowych na stanowisku susła perełkowanego wmiejscowości Grabowiec Góra, tj. na części obszaru Natura 2000 Wygon Grabowiecki PLH060027 o powierzchni 3 ha
(część rezerwatu Wygon Grabowiecki).
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Część VI
Dwukrotne koszenie roślinności lub dokaszanie w przypadku równoczesnego prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich
wraz z zebraniem skoszonej biomasy i wywiezieniem poza wyznaczony teren.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część I - Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 255 pkt. 3) ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2022, poz. 1710
ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Ryszard Dudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361640441
7.3.3) Ulica: Średnia 15a
7.3.4) Miejscowość: Tyszowce
7.3.5) Kod pocztowy: 22-630
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część III - Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 255 pkt. 3) ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2022, poz. 1710
ze zm.) – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Dudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060760069
7.3.3) Ulica: Jaśminowa 29
7.3.4) Miejscowość: Tyszowce
7.3.5) Kod pocztowy: 22-630
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD DUDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD DUDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Ryszard Dudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361640441
7.3.3) Ulica: Średnia 15a
7.3.4) Miejscowość: Tyszowce
7.3.5) Kod pocztowy: 22-630
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Ryszard Dudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361640441
7.3.3) Ulica: Średnia 15a
7.3.4) Miejscowość: Tyszowce
7.3.5) Kod pocztowy: 22-630
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF DUDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF DUDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-28INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.