Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178772/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00187721/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 wraz ze sprzątaniem terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy al. KEN 61.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48224437331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 wraz ze sprzątaniem terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy al. KEN 61.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c00e585-1477-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług polegających na: sprzątaniu obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy przy al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 wraz ze sprzątaniem terenów zew wokół Urzędu przy al. KEN 61.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178772/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.64.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 466341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 wraz ze sprzątaniem terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy al. KEN 61.
Obowiązki Wykonawcy:
1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy zgodnie z:
1) wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w tym m.in. z przepisów ustawy p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów Unii Europejskiej,
2) ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
3) należytą starannością, rzetelnością, najlepszą wiedzą oraz zasadami profesjonalizmu zawodowego,
4) zaleceniami osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą, w tym również zgłaszanymi w formie ustnej podczas wykonywania umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania usług terminowo oraz przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości.
3. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania Zamawiającego
o nieprawidłowościach i zagrożeniach dla osób lub mienia Urzędu zaobserwowanych podczas wykonywania przedmiotu umowy.
4. W razie potrzeby, Wykonawca może wykonywać usługi związane z przedmiotem niniejszej umowy, w dni wolne od pracy Zamawiającego, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych w czasie wykonywania przedmiotu umowy.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za zawinione szkody powstałe w trakcie realizacji umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego przed podpisaniem umowy imienny wykaz osób, które będą wykonywać przedmiot umowy wraz z wyszczególnieniem lokalizacji przypisanych danej osobie. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzupełniać wykaz w przypadku każdej zmiany pracowników, którzy będą wykonywać przedmiot umowy najpóźniej w ciągu 3 dni po wprowadzeniu zmiany.
8. Zamawiający jest uprawniony do prowadzenia bieżącej kontroli usług świadczonych na jego rzecz przez Wykonawcę. Z każdej takiej kontroli zostanie sporządzony protokół
w obecności pracownika Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że usługa objęta zakresem niniejszej umowy nie została wykonana lub wykonana nienależycie, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości lub wykonania zaniechanej usługi w terminie 2 godzin od otrzymania od przedstawiciela Zamawiającego zgłoszenia. W przypadku, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi będzie zagrażało pracy lub bezpieczeństwu osób i mieniu Urzędu, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia. Zgłoszenia będą dokonywane na adres mailowy Wykonawcy: … dopuszcza się również zgłoszenie telefoniczne oraz wysłanie na numer tel. … za pomocą sms, jak również przekazanie bezpośrednio pracownikom Wykonawcy.
9. Brak potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, o którym mowa w ust. 8 powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku usunięcia nieprawidłowości lub wykonania zaniechanych prac,
z zachowaniem ww. terminów.
10. Wykonawca oraz osoby o których mowa w ust. 7 zobowiązane są do przestrzegania obowiązującego na terenie Urzędu zakazu palenia tytoniu poza miejscami specjalnie do tego wyznaczonymi.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za czynności podejmowane przez zatrudnione przez siebie osoby przy wykonywaniu niniejszej umowy, tak jak za własne.
12. Wykonawca zobowiązuje się powierzyć wykonanie przedmiotu umowy osobom posiadającym odpowiednią wiedzę techniczną i doświadczenie oraz wszelkie uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów, w tym do pracy na wysokości.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego, które powstaną w wyniku prowadzonych przez niego
14. prac i zobowiązany jest usunąć je na własny koszt w terminie do 14 dni od zgłoszenia szkody przez Zamawiającego.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość usunięcia szkody, wymienionej w ust. 13 na własny koszt i obciążenia Wykonawcy kosztami, w przypadku uchylania się przez Wykonawcę od usunięcia szkody lub gdy jej nie usunięcie zagraża funkcjonowaniu
i bezpieczeństwu budynku Urzędu.
16. Wykonawca wyposaży pracowników wykonujących prace na rzecz Zamawiającego
w jednakową, estetyczną odzież wraz z identyfikatorem uwzględniającym imię i nazwisko osoby oraz nazwę firmy.
17. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia każdego ostatniego dnia roboczego miesiąca, wykazu pracowników bezpośrednio wykonujących pracę na rzecz Zamawiającego w kolejnym miesiącu. Wykaz, zwany listą obecności, będzie udostępniony pracownikom zatrudnionym przez Zamawiającego. Wykaz musi być codziennie podpisywany przez osoby wykonujące usługę sprzątania, niezwłocznie po stawieniu się do pracy w obiektach Zamawiającego.
18. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną polisę potwierdzającą jego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wartość całkowitego wynagrodzenia ryczałtowego brutto za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 7 ust. 1. Przed zawarciem niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oryginał polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz zdeponować u Zamawiającego kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oryginału nowej polisy, z której będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje z zachowaniem ciągłości i wysokości, ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz do zdeponowania u Zamawiającego kopii tej polisy poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
19. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia profesjonalny sprzęt potrzebny do prawidłowego wykonania umowy.
20. Wykonawca zobowiązany jest także do wykonywania czynności sprzątania w sytuacjach wystąpienia potrzeby ich wykonania po trwających/wykonanych remontach, przeprowadzkach bądź w przypadku wystąpienia awarii czy też zalania.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2021. 1129).
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na sprzątanie, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy.
3.Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących czynności sprzątania.
4.Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudni na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, minimum:
1)1 pracownika w pełnym wymiarze czasu pracy do sprzątania terenów zewnętrznych, garażu, komory śmietnikowej, sprzątania powierzchni na poziomie -1, klatek schodowych, mycia posadzek granitowych w godzinach porannych tj. pon. 6°°-14°°
2)1 pracownika na stanowisku brygadzisty w pełnym wymiarze czasu pracy, w godzinach pracy Urzędu pon. 8°°-18°°, wt.-pt. 8°°-16°°;
3)4 pracowników do sprzątania powierzchni biurowych w pełnym wymiarze czasu pracy, przy czym osoby te powinny pracować w porannych godzinach pracy Urzędu 8°°-16°° bądź 7°°-15°°;
4)1 pracownika do sprzątania powierzchni biurowych w co najmniej ½ wymiaru czasu pracy, przy czym osoby te powinny pracować w porannych godzinach pracy Urzędu tj. pon.-pt. 8°°-12°°;
5)2 pracowników do sprzątania powierzchni wewnętrznych w co najmniej ½ wymiaru czasu pracy, przy czym osoby te powinny pracować w godzinach popołudniowych poza pracą Urzędu tj. pon.18°°-22°°, wt.-pt. 16°°-20°°;
6)1 pracownika do sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynku przy
ul. Dereniowej 52/54 w co najmniej ¼ wymiaru czasu pracy, przy czym osoba ta powinna pracować w porannych godzinach pracy Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego przy ul. Dereniowej 52/54;
7)co najmniej 1 pracownika do serwisu dziennego w weekendy podczas uroczystości ślubnych odbywających się w Urzędzie średnio 3 razy w miesiącu oraz eventów organizowanych pod Urzędem Dzielnicy Ursynów (np. targi zdrowej żywności, wyprzedaż garażowa, etc.) w co najmniej ¼ wymiaru czasu pracy, przy czym osoba ta powinna pracować wg. harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego.
5.Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy
a)projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
b)formularz cenowy stanowiący załącznik 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532099,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532099,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SPÓŁKA CYWILNA INTERLUX KANIA MAŁGORZATA, KANIA ŁUKASZ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SPÓŁKA CYWILNA INTERLUX KANIA MAŁGORZATA, KANIA ŁUKASZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7610001898
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532099,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.