Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034625/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
- 2022/BZP 00034625/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25 (po zmianach)
- 2022/BZP 00035389/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00048037/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego z wyłączeniem budowy budynku przy ul. Przechodniej oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego z wyłączeniem budowy budynku przy ul. Przechodniej oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0fdb47-7d12-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020815/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego z wyłączeniem budowy budynku przy ul. Przechodniej oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rewitalizacja Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego wraz z zabytkowymi piwnicami w Chełmie” - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034625/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie i remont reliktów piwnic na Placu dr. Edwarda Łuczkowskiego z ich nowym przykryciem, utwardzeniem placu, jego aranżacją i małą architekturą wraz z niezbędną infrastruktura techniczną oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych.Planowany zakres robót budowlanych wynika z projektu budowlanego i obejmuje:
1) Plac Doktora Edwarda Łuczkowskiego:
a) nawierzchnia placu i mała architektura w rejonie piwnic zostanie rozebrana a płyta stropowa piwnic wykonana na nowo. Po wykonaniu płyty i izolacji zostanie na powrót ułożona nawierzchnia placu. Nie zostaną odtworzone niskie murki w narysie piwnic, które powodowały zatrzymywanie spływającej wody i powstawanie zastoin i przecieków. Narys murów piwnic zostanie odtworzony wyłącznie poprzez zmianę koloru nawierzchni. Replika studni miejskiej zostanie poddana gruntownemu remontowi,
b) nawierzchnia placu zostanie zaaranżowana za pomocą wolnostojącej ruchomej (niezwiązanej
z gruntem) małej architektury i oświetlenia oraz drzew i zieleni w donicach,
c) wykonana zostanie konieczna z technicznego punktu widzenia infrastruktura- odwodnienie
i zasilanie w energię elektryczną.
2) Remont wejścia do podziemi z ul. Lubelskiej nr 55A:
a) demontaż okładziny z płytek betonowych,
b) demontaż witryny i okien,
c) demontaż zewnętrznych tablic reklamowych i informacyjnych,skrzynki pocztowej,
d) demontaż stropodachu płaskiego (tarasu) i pokrycia zadaszenia wejścia,
e) wykonanie napraw ścian, usunięcie zasoleń i uszkodzeń, wyrównanie powierzchni gruntowanie, docieplenia styropianem 15 cm metodą lekką mokrą,tynki w kolorze szarym, lokalnie okładziny ceramiczne lub kamienne,
f) remont ścian osłonowych,
g) remont konstrukcji zadaszenia wejścia, wykonanie tynku cienkowarstwowego w kolorze szarym, ułożenie płyt kamiennych na schodach,
h) docieplenie stropodachu, wykonanie warstw tarasu, pokrycie zadaszenia wejścia,
i) wykończenie czap okrywających od wierzchu ściany oporowe, przypory i ściany balustradowe schodów,
j) wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
k) montaż witryny aluminiowej wejściowej i okien,
l) ponowny montaż tablic reklamowych i informacyjnych, skrzynki pocztowej, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5843036,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7445469,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7445469,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Andrzej Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050010368
7.3.4) Miejscowość: Jaszczów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Wróbel Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Wróbel Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7445469,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Wykończenia nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.