eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPrzebudowa Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego z wyłączeniem budowy budynku przy ul. Przechodniej oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego z wyłączeniem budowy budynku przy ul. Przechodniej oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego z wyłączeniem budowy budynku przy ul. Przechodniej oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0fdb47-7d12-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020815/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego z wyłączeniem budowy budynku przy ul. Przechodniej oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rewitalizacja Placu Doktora Edwarda Łuczkowskiego wraz z zabytkowymi piwnicami w Chełmie” - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034625/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie i remont reliktów piwnic na Placu dr. Edwarda Łuczkowskiego z ich nowym przykryciem, utwardzeniem placu, jego aranżacją i małą architekturą wraz z niezbędną infrastruktura techniczną oraz remont elewacji wejścia do Chełmskich Podziemi Kredowych.Planowany zakres robót budowlanych wynika z projektu budowlanego i obejmuje:
1) Plac Doktora Edwarda Łuczkowskiego:
a) nawierzchnia placu i mała architektura w rejonie piwnic zostanie rozebrana a płyta stropowa piwnic wykonana na nowo. Po wykonaniu płyty i izolacji zostanie na powrót ułożona nawierzchnia placu. Nie zostaną odtworzone niskie murki w narysie piwnic, które powodowały zatrzymywanie spływającej wody i powstawanie zastoin i przecieków. Narys murów piwnic zostanie odtworzony wyłącznie poprzez zmianę koloru nawierzchni. Replika studni miejskiej zostanie poddana gruntownemu remontowi,
b) nawierzchnia placu zostanie zaaranżowana za pomocą wolnostojącej ruchomej (niezwiązanej
z gruntem) małej architektury i oświetlenia oraz drzew i zieleni w donicach,
c) wykonana zostanie konieczna z technicznego punktu widzenia infrastruktura- odwodnienie
i zasilanie w energię elektryczną.

2) Remont wejścia do podziemi z ul. Lubelskiej nr 55A:
a) demontaż okładziny z płytek betonowych,
b) demontaż witryny i okien,
c) demontaż zewnętrznych tablic reklamowych i informacyjnych,skrzynki pocztowej,
d) demontaż stropodachu płaskiego (tarasu) i pokrycia zadaszenia wejścia,
e) wykonanie napraw ścian, usunięcie zasoleń i uszkodzeń, wyrównanie powierzchni gruntowanie, docieplenia styropianem 15 cm metodą lekką mokrą,tynki w kolorze szarym, lokalnie okładziny ceramiczne lub kamienne,
f) remont ścian osłonowych,
g) remont konstrukcji zadaszenia wejścia, wykonanie tynku cienkowarstwowego w kolorze szarym, ułożenie płyt kamiennych na schodach,
h) docieplenie stropodachu, wykonanie warstw tarasu, pokrycie zadaszenia wejścia,
i) wykończenie czap okrywających od wierzchu ściany oporowe, przypory i ściany balustradowe schodów,
j) wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
k) montaż witryny aluminiowej wejściowej i okien,
l) ponowny montaż tablic reklamowych i informacyjnych, skrzynki pocztowej, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5843036,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7445469,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7445469,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Andrzej Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050010368

7.3.4) Miejscowość: Jaszczów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-020

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7445469,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.