eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieBudowa ściany oporowej na terenie składowiska odpadów w Końskich



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ściany oporowej na terenie składowiska odpadów w Końskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290451982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 145

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413723497

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.konskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44d5c919-f865-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ściany oporowej na terenie składowiska odpadów w Końskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44d5c919-f865-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAP.26.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu ściany oporowej żelbetowej
o wysokości 4 m i powierzchni zabudowy 179,22 m2, posadowionej na gruncie, służącej do magazynowania odpadów wielkogabarytowych..
2. Inwestycja na terenie składowiska odpadów, w miejscowości Końskie przy ul. Spacerowej 145, na działkach nr 2705/4, 2706/2, 2707, 2711, 2712, 2713/2, 2714/2, 2715/2, 2716/2, 2722/2 (obręb 0004).
3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Decyzją Starosty Koneckiego nr BP.6740.90.2023.IK z dn. 28.04.2023 r., na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA: Zamawiający informuje, iż własnym staraniem wykona prace z 1 i 20 Przedmiaru robót, tj.:
- poz. 1 dot. robót rozbiórkowych - polegające na rozebraniu nawierzchni z płyt drogowych betonowych
o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 171,08 m2 (podstawa KNR 2-31 0811-02);
- poz. 20 dot. wywozu ziemi z robót ziemnych w ilości 158,620 m3 (podstawa KNR 4-01 0108-02).
Wymienionych wyżej prac nie należy uwzględniać przy ustalaniu ceny oferty.
4. Do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.:
1) wykonanie przedmiotu zamówienia pod nadzorem osoby (kierownika budowy) z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania robót budowlano – montażowych,
2) wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu,
w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami
i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności.
3) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,
4) uporządkowanie terenu budowy,
5) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
6) wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowego funkcjonowania
5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 lat gwarancji na wykonane roboty objęte zamówieniem, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem prac na czas ich realizacji na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych.
7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami w miejscu objętym przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z zamawiającym. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu w sprawie odbycia wizji jest Pan Janusz Owczarek tel. 509 377 080.
Zamawiający nie warunkuje ważności oferty od odbycia wizji lokalnej.
8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów i uregulowań prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym stosowanych do w/w prac oraz zasad BHP i ppoż.
9. Szczegółowy zakres zadań należących do Wykonawcy, zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarty został w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 150 127,69 zł (brutto).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.