Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku. Druk publikacji Heleny Kowalskiej: Badanie strat wojennych. Kolekcja Jacoba Kabruna. Druk publikacji Sainer Koloor”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku. Druk publikacji Heleny Kowalskiej: Badanie strat wojennych. Kolekcja Jacoba Kabruna. Druk publikacji Sainer Koloor”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19b357be-7fc6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028621/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Druk publikacji 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88095,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk publikacji Heleny Kowalskiej: Badanie strat wojennych. Kolekcja Jacoba Kabruna.1. Parametry
1.1 format: 190 × 260 mm
1.2 ilość stron: 332
1.3 papier środków: Arctic G-Print 130 g/m² lub papier równoważny o gramaturze nie mniejszej niż 130 g/m², nieprzeźroczystości niemniejszej niż 97%, grubości nie większej niż 129 (µm), białości nie mniejszej niż 117 (CIE), certyfikaty FSC, ECF, ISO 14001, bezdrzewny
1.4 druk środków: kolor 4+4
1.5 oprawa: miękka, szyto-klejona, z szerokimi (120 mm) skrzydełkami
1.6 papier oprawy: Keaykolour Coral 300 g/m² lub papier równoważny o gramaturze nie mniejszej niż 300 g/m², grubości w zakresie 435-500 (µm), wilgotności względnej 40-60%, szorstkości nie większej niż 1150 ml/min, certyfikaty FSC, ECF, ISO 14001, ISO 9001,.
1.7 druk oprawy: 1+0; tłoczenie wypukłe (70 × 60 mm) na pierwszej stronie okładki
1.8 nakład: 400 egz.
1.9 ISBN
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 38095,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk książki pod roboczym tytułem „SAINER.KOLOOR”2. Parametry
2.1 Format: 30x30 cm
2.2 Liczba stron: 240 stron
2.3 Papier środków 1: 40 stron, papier niepowlekany książkowy Munken Print Cream 100 g/m2, w kolorze przełamanej bieli z wyraźną strukturą 100 g, wolumen 1.5, białość 62, szorstkość 300 lub równoważny
2.4 Druk: 2/2 Pantone+ CMYK
2.5 Papier środków 2: 200 stron, papier matowy powlekany GardaPat 11 Ivory, w kolorze przełamanej bieli, 130g/m2, wolumen 1.1, grubość µm 143, białość 120, gładkość pps 4.4 lub równoważny
2.6 Druk: 5/5 Pantone+ CMYK
2.7 Oprawa: szwajcarska (przykład: https://shorturl.at/cosH2)
2.8 Okładka zewnętrzna
a) Typ: twarda, grzbiet płaski
b) Oklejka: Van Heek Textiles / Natuur & Halflinnen płótno gęsto tkane w kolorze przełamanej bieli, kaszerowane, gęstość 180g/m2, grubość 0,39 mm, 100% bawełny lub równoważne
c) Wyklejka: papier niepowlekany, w kolorze przełamanej bieli z wyraźną strukturą, 300g/m2, wolumen 1.4, grubość µm 420, białość 62, szorstkość 550
d) Zadruk: 2/0 Pantone + CMYK
e) Uszlachetnienie: hotstamping z tłoczeniem wklęsłym na okładce i grzbiecie, folia czarna matowa
2.9 Okładka wewnętrzna
a) Typ: miękka, szyto-klejona z płócienną taśmą na grzbiecie
b) Papier: Munken Pure Rough 300 g/m2, niepowlekany, w kolorze przełamanej bieli z wyraźną strukturą, 300g, wolumen 1.4, grubość µm 420, białość 62, szorstkość 550 lub równoważny
c) Druk: 2/2 Pantone+ CMYK
2.10 Obwoluta
a) Format: 60x15 cm bigowana
b) Papier: niepowlekany Munken Print Cream, w kolorze przełamanej bieli z wyraźną strukturą, 300g/m2, wolumen 1.4, grubość µm 420, białość 62, szorstkość 550 lub równoważny
c) Druk: 2/0 Pantone+ CMYK
2. 11 Nakład: 1050 egzemplarzy (jeden tysiąc pięćdziesiąt egzemplarzy)
2.12 Publikacja posiada numer ISBN
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35947,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35947,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia MISIURO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 9571153109
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA "MISIURO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA "MISIURO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35947,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.