Og³oszenie z dnia 2024-03-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00332049/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi Nr 1356W Sobolew – Godzisz – Wola ¯ycka – Podeb³ocie (Gmina Sobolew)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014823759
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbaran@pzdgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi Nr 1356W Sobolew – Godzisz – Wola ¯ycka – Podeb³ocie (Gmina Sobolew)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b33cfce-e696-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00252283
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026719/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa drogi Nr 1356W Sobolew – Godzisz – Wola ¯ycka – Podeb³ocie (Gmina Sobolew)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl.
1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2) wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
7. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobranie pojedynczego dokumentu lub wszystkich dokumentów nastêpuje po klikniêciu polecenia „Pobierz”.
8. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w sposób inny ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg w Garwolinie, maj±cy siedzibê w Garwolinie, przy ul. Mazowieckiej 26, 08-400 Garwolin;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którymi mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail sekretariat@pzdgarwolin.pl, telefonicznie pod numerem +48 25 684 25 21 lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, znak sprawy: WO.242.6.2024 Przebudowa drogi Nr 1356W Sobolew – Godzisz – Wola ¯ycka – Podeb³ocie (Gmina Sobolew).
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.);
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 2 ustawy;
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;;
7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. na podstawie art. 18 RODO, prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z tym, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
10. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.242.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowê drogi Nr 1356W Sobolew – Godzisz – Wola ¯ycka – Podeb³ocie (Gmina Sobolew) polegaj±c± na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakoñczeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa ³amanego.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia ujêty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegó³owych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lono jakikolwiek materia³, urz±dzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który móg³by utrudniaæ uczciw± konkurencjê, dopuszcza siê dla tych materia³ów, urz±dzeñ lub wyrobów mo¿liwo¶æ zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów ni¿ przewidziane w dokumentacji technicznej. Ka¿dorazowo zastosowanie rozwi±zania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowi± zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie u¿yte w niniejszej SWZ winny byæ interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwi±zañ maj±cych zastosowanie w dokumentacji technicznej i nale¿y je odczytaæ z dopiskiem „lub równowa¿ne”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane bêd± wy³±cznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wy³oniony Wykonawca, którego oferta uzyska³a ³±cznie najwiêcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
£±czna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostan± przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwy¿sz± liczbê punktów – 60, otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najni¿sza ³±czna cena brutto zamówienia podzielona przez ³±czn± cenê brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostan± przypisane punkty w skali od 0 do 40, w nastêpuj±cy sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesiêcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesiêcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pe³nych miesi±cach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego robót bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tê, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego robót, bêdzie skutkowaæ przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesiêcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
A. Przebudowa drogi Nr 1356W Sobolew – Godzisz – Wola ¯ycka – Podeb³ocie (Gmina Sobolew).
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e:
i. ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych, obejmuj±cych swoim zakresem budowê/rozbudowê/przebudowê/remont drogi, (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodzi³o wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz robót zwi±zanych z wykonaniem poboczy z kruszywa o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000 z³ brutto ka¿da,
ii. ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy bran¿y drogowej, która posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej, uprawniaj±ce do kierowania budow± drogi objêtej zamówieniem, której parametry okre¶la dokumentacja techniczna. Zamawiaj±cy wymaga, aby ww. osoba od której wymaga siê uprawnieñ zgodnie z ustaw± Prawo budowlane (art. 12, 12a) powinni byæ ubezpieczonymi od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
Zamawiaj±cy wymaga, aby ww. osoba od której wymaga siê uprawnieñ zgodnie z ustaw± Prawo budowlane (art. 12, 12a) powinni byæ ubezpieczonymi od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
Pod pojêciem dróg, Zamawiaj±cy rozumie drogi publiczne okre¶lone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1693 t.j.) lub drogi bêd±ce ich odpowiednikami w pañstwach Unii Europejskiej, pañstwach bêd±cych stronami Porozumienia ¦wiatowej Organizacji Handlu w sprawie zamówieñ rz±dowych i pañstwach bêd±cymi stronami umów miêdzynarodowych, których stron± jest Unia Europejska.
Osoby przewidziane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musz± posiadaæ wymagane uprawnienia, które zosta³y wydane zgodnie z ustaw± Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. art. 12 ust. 1 ppkt 2, ustêp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy prawo budowlane
z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyska³y uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a tak¿e osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Ksiêstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021, poz. 1646 t.j.).
Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musz± siê legitymowaæ decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzj± o prawie do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, wydanymi przez w³a¶ciwe rady izby in¿ynierów, albo udokumentowaæ, ¿e zda³y egzamin na uprawnienia budowlane przed w³a¶ciw± Izb±.
Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em kserokopie odpowiednich uprawnieñ budowlanych oraz aktualnych za¶wiadczeñ odpowiedniego organu samorz±du zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialno¶ci cywilnej dla osób, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia;
2) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w ust. 1 pkt 1 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spe³niaæ ka¿dy Wykonawca z osobna.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów wskazanych w rozdziale XV SWZ.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust 1 ustawy na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (o¶wiadczenie sk³ada wykonawca za¶ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przedmiotowe o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ,
3) zobowi±zanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – je¶li dotyczy (wzór przedmiotowego zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, (dokument sk³ada wykonawca za¶ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przedmiotowe dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1 A i, SWZ wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),
2) wykazu osób, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, A ii, SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego sk³adanego na potrzeby potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ).
3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia i utrzymywania nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, wadium w wysoko¶ci:5 391,64 PLN (piêæ tysiêcy trzysta dziewiêædziesi±t jeden z³otych 64/100).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 1 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie, natomiast warunek z Rozdzia³u XIV ust. 1 pkt 2 musi spe³niaæ ka¿dy Wykonawca z osobna. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, (dokument sk³adawykonawca za¶ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przedmiotowe dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie), pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na brak mo¿liwo¶ci technicznych wprowadzenia pe³nego zapisu dotycz±cego rodzaju i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegó³owy zapis zosta³ okre¶lony w Rozdziale XXII SWZ (Mo¿liwo¶ci zmiany umowy o zamówienie publiczne)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-04 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 08:45
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-03
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu S±du Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- Przygotowanie i dostawa ca³odziennego wy¿ywienia do internatu Zespo³u Szkó³ im. Stanis³awa Staszica w Miêtnem.
- Dostawa fabrycznie nowych maszyn i urz±dzeñ
- "Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedp³aconych) na zakup artyku³ów spo¿ywczo-przemys³owych dla pracowników SP ZOZ Garwolin
wiêcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Ja³owcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzys³aw-Podborsko.
- Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego oraz progów zwalniaj±cych Zadanie Nr I - Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i monta¿ progów zwalniaj±cych
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowo¶ci Murzasichle.
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.