Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136672/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2024/BZP 00254076/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu dróg gminnych w Gminie Dąbrówka w podziale na 4 części w formule zaprojektuj i wybuduj objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-252
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowka.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowka.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7400471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu dróg gminnych w Gminie Dąbrówka w podziale na 4 części w formule zaprojektuj i wybuduj objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f616d35a-c1ac-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116700/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa stanu dróg w podziale na części: 4. cz1. ul. Królewska-Kowalicha, ul.Ślężańska-Ślężany cz.2 Kołaków-Sokołówek-Teodorów cz.3 ul.Widokowa-Lasków, ul.Widokowa-Karpin cz.4 ul.Norwida-Lasków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej klasy D o długości 1 870 m ul. Królewska, ul. Ślężańska wraz ze skrzyżowaniami i drogami wewnętrznymi, dla których zaplanowano:1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem decyzji ZRID:
• na odcinku od pik 0+000 do 1+870 na podstawie decyzji ZRID,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 70 działek.
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do przejęcia w całości – 9 działek.
• Ilość działek będących własnością Gminy Dąbrówka – 18 działek.
2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,5 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 10 280 m2, skrzyżowania z innymi drogami – 2 900 m2 (szerokość dróg podporządkowanych 5,0 – 6,0 m).
3) Wykonanie ciągu pieszo – rowerowego z kostki betonowej gr. 8 cm bezfazowej typu HOLLAND w kolorze czerwonym o szerokości 3,5 m (w świetle pomiędzy krawężnikiem, a obrzeżem betonowym) o szacunkowej powierzchni 5 915 m2
4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym o szerokości 2,3 m (pomiędzy krawężnikiem jezdni, a obrzeżem betonowym) o szacunkowej powierzchni 685 m2
5) Wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu C30/35 o szacunkowej powierzchni 107 m2.
6) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,75 m (nie wliczając opornika betonowego) o szacunkowej powierzchni: 1 930 m2.
7) Zjazdów w ciągu ścieżki pieszo – rowerowej o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki betonowej typu BEHATON gr. 8 cm w kolorze grafitowym o szacunkowej powierzchni 805 m2,
8) Zjazdów w ciągu chodnika i przy krawędzi opornika o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki betonowej typu BEHATON gr. 8 cm w kolorze grafitowym gr. 8 cm o szacunkowej powierzchni 986 m2,
9) Elementów małej architektury (wiata przystankowa, kosz na śmieci),
10) Wykonanie oświetlenia ulicznego na całym odcinku drogi – słupy posadowione na prefabrykowanych fundamentach wraz z montażem wysięgników i opraw ulicznych typu LED w ilości około 71 kpl,
11) Wykonanie kabla zasilającego oświetlenie uliczne wraz uziemieniem słupów o szacunkowej długości – 2 045 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 8422183,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej klasy D ul. Walecznych i ul. Uroczej o długości 2 060 m, wraz ze skrzyżowaniami i drogami wewnętrznymi, dla których zaplanowano:1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem decyzji ZRID:
• na odcinku od pik 0+000 do 2+060 na podstawie decyzji ZRID,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 88 działek,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do przejęcia w całości – 2 działki,
• ilość działek będących własnością Gminy Dąbrówka – 33 działek,
• działki przylegające do pasa drogowego przeznaczone do czasowego zajęcia z ograniczonym prawem korzystania związanym ze zjazdem – 24 działki.
2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,5 ÷ 7,6 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 11 230 m2, skrzyżowania z innymi drogami – 3 034 m2 (szerokość dróg podporządkowanych 5,0 – 6,0 m).
3) Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym o szerokości 2,3 m (pomiędzy krawędzią jezdni, a obrzeżem betonowym) o szacunkowej powierzchni 4 790 m2,
4) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,75 m (nie wliczając opornika betonowego) o szacunkowej powierzchni: 1 975 m2.
5) Zjazdów w ciągu chodnika i przy krawędzi opornika o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki betonowej typu BEHATON gr. 8 cm w kolorze grafitowym gr. 8 cm o szacunkowej powierzchni 2 450 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 8087286,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej klasy D o długości 1 305 m, wraz ze skrzyżowaniami, dla której zaplanowano:1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem decyzji ZRID:
• na odcinku od pik 0+000 do 1+306 na podstawie decyzji ZRID,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 28 działek,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do przejęcia w całości – 3 działki,
• ilość działek będących własnością Gminy Dąbrówka – 24 działki,
• działki przylegające do pasa drogowego przeznaczone do czasowego zajęcia z ograniczonym prawem korzystania związanym ze zjazdem – 14 działek.
2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,5 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 7 245 m2, skrzyżowania z innymi drogami – 332 m2 (szerokość dróg podporządkowanych 5,0 – 6,0 m).
3) Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym o szerokości 2,3 m (pomiędzy krawędzią jezdni, a obrzeżem betonowym) o szacunkowej powierzchni 2 465 m2,
4) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,75 m (nie wliczając opornika betonowego) o szacunkowej powierzchni: 1 000 m2.
5) Zjazdów w ciągu chodnika i przy krawędzi opornika o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki betonowej typu HOLLAND gr. 8 cm w kolorze grafitowym o szacunkowej powierzchni 1 792 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 6043366,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej klasy D o długości 460 m, wraz ze skrzyżowaniami z ul. Polną, ul. Brzozową, ul. Wspólną, dla których zaplanowano:1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem decyzji ZRID:
• na odcinku od pik 0+000 do 0+460 m, odcinek ul. Polnej, ul. Brzozowej, pętla autobusowa na podstawie decyzji ZRID,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 25 działek,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do przejęcia w całości – 10 działek,
• ilość działek będących własnością Gminy Dąbrówka – 23 działek,
• działki przylegające do pasa drogowego przeznaczone do czasowego zajęcia z ograniczonym prawem korzystania związanym ze zjazdem – 11 działek.
2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości od 5,0 do 7,5 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 2 575 m2, skrzyżowania z innymi drogami, pętla autobusowa – 1 530 m2 (szerokość dróg podporządkowanych 5,0 – 6,0 m).
3) Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym o szerokości 2,3 m (pomiędzy krawędzią jezdni, a obrzeżem betonowym) o szacunkowej powierzchni 1 405 m2,
4) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,75 m (nie wliczając opornika betonowego) o szacunkowej powierzchni: 360 m2.
5) Zjazdów w ciągu chodnika i przy krawędzi opornika o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki betonowej typu HOLLAND gr. 8 cm w kolorze grafitowym o szacunkowej powierzchni 660 m2,
6) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu HOLLAND gr. 8 cm w kolorze czerwonym wokół wyspy przy pętli autobusowej o szacunkowej powierzchni 84 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 3253401,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 złożono następujące oferty:
1. TOMBRUK Sp. z o.o. ul. Grodzieńska 20 m 12 03-750 Warszawa - cena: 9 787 116,26
2. Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa Karpin, Aleja Lipowa 35A, 05-252 Dąbrówka - cena: 10 544 361,96
3. Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid „Czystość” Spółka Jawna ul. Sławkowska 22
05-200 Wołomin - cena: 11 578 266,30
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 1 w wysokości 2 375 000,00 zł brutto.
W związku z powyższym zamawiający po przeanalizowaniu możliwości finansowych stwierdził, iż nie jest w stanie zwiększyć kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zgodnie z przepisami art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, co stanowi podstawę do unieważnienia przedmiotowego postępowania w zakresie części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 złożono następujące oferty:
1. TOMBRUK Sp. z o.o. ul. Grodzieńska 20 m 12 03-750 Warszawa - cena: 9 521 414,44
2. Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa Karpin, Aleja Lipowa 35A, 05-252 Dąbrówka - cena: 10 692 021,00
3. Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid „Czystość” Spółka Jawna ul. Sławkowska 22
05-200 Wołomin - cena: 10 804 523,20
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 2 w wysokości 2 375 000,00 zł brutto.
W związku z powyższym zamawiający po przeanalizowaniu możliwości finansowych stwierdził, iż nie jest w stanie zwiększyć kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zgodnie z przepisami art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, co stanowi podstawę do unieważnienia przedmiotowego postępowania w zakresie części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7063280,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7870103,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7063280,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMBRUK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132854538
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektroenergetyczne - PPUH MIREX Sp. z o. o.
Roboty teletechniczne - DAW-MAR Łukasz Dzikoń
Roboty gazowe - POBLOTECH Paweł Czumaj
Roboty projektowe - Szydłowki Piotr Biuro Projektów Drogowych TMP Projekt
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7063280,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3521756,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4344684,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3521756,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMBRUK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132854538
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektroenergetyczne - PPUH MIREX Sp. z o. o.
Roboty teletechniczne - DAW-MAR Łukasz Dzikoń
Roboty gazowe - POBLOTECH Paweł Czumaj
Roboty projektowe - Szydłowki Piotr Biuro Projektów Drogowych TMP Projekt
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3521756,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.