Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00140649/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. Budowa domu dziecka wraz z modernizacją budynku szkoły i zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48896490742
1.5.8.) Numer faksu: +486496600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=277409861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. Budowa domu dziecka wraz z modernizacją budynku szkoły i zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8225df-bbed-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019708/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa domu dziecka wraz z modernizacją budynku szkoły i zagospodarowaniem terenu (zaprojektuj i wybuduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124579/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4874834,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Budowa domu dziecka wraz z modernizacją budynku szkoły i zagospodarowaniem terenu” oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Budowa domu dziecka wraz z modernizacją budynku szkoły i zagospodarowaniem terenu”, obejmującej rozbudowę istniejącego budynku szkoły przewidzianym w tym projekcie do głębokiej termomodernizacji wraz z wymianą źródła ogrzewania i montażem odnawialnych źródeł energii o nowoprojektowany dom dziecka o pow. użytkowej ok. 500 m2 dla 14 osób, który będzie połączony z istniejącym budynkiem oświatowym. Teren będzie zagospodarowany na cele rekreacyjno-sportowe. Powierzchnia użytkowa istniejącego budynku wynosi ok. 1556 m2. Budynek i działka stanowią własność Powiatu Iławskiego - nr działki 102/3.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy „Budowa domu dziecka wraz z modernizacją budynku szkoły i zagospodarowaniem terenu”, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ z uwzględnieniem Opisu przedmiotu zamówienia „OPZ” stanowiącego Załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz zapisów niniejszego paragrafu SWZ.
4. Do realizacji i wyceny należy przyjąć wariant z ogrzewaniem gazowym oraz dźwigiem osobowym.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na 2 etapy opisane jako Etap I oraz Etap II w Załączniku nr 7 do SWZ:
1) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę / zaświadczenia/ń o przyjęciu zgłoszenia zamiaru wykonania robot budowlanych.
2) ETAP II – wykonanie robot budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia
o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.
6. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:
1) Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych na terenie nieruchomości czynnego obiektu użyteczności publicznej oraz w czynnym obiekcie przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno – sanitarnych w celu możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia ciągłości w dostawie ciepłej wody, gazu, energii elektrycznej, zimnej wody i funkcjonowania instalacji kanalizacji sanitarnej w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót,
b) uzgodnienia terminów ewentualnych przerw w dostawie mediów, o których mowa w lit. a nie powodujących braku możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej, z odpowiednimi służbami oraz przedstawicielami placówki,
c) zapewnienie bezpiecznego, wygodnego dojścia do budynku szkoły, placów zabaw oraz boisk sportowych w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót.
7. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję i rękojmię za wady od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji.
9. W przypadku rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia, pomiędzy SWZ a Opisem Przedmiotu Zamówienia, zastosowanie mają w pierwszej kolejności zapisy OPZ.
10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie OPZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są OPZ, PFU oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
12. Zadanie zostanie dofinansowane z Programu RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
13. Zamawiający działając na podstawie art. 310 ustawy Pzp informuje, iż przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania w przypadku nieotrzymania dofinansowania, o którym mowa w ust. 11.
14. Rozwiązania równoważne:
1) równoważność - rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem;
2) W przypadku wskazania w OPZ, PFU, SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w OPZ, PFU oraz SWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z OPZ, PFU, SWZ, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych niegorszych od założonych w OPZ, PFU, oraz SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
g) izolacyjności cieplnej;
3) rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) użycie w OPZ, PFU, SWZ nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w OPZ, PFU, SWZ dla projektowanych rozwiązań;
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne;
6) użycie w dokumencie słowa „lub” oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać wymaganą funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór korzystania z tej funkcjonalności;
7) możliwość zaoferowania funkcji w sposób równoważny jest określone słowem „ewentualnie” albo w jasny sposób zakomunikowane przez Zamawiającego;
8) wymagania przedstawione w dokumencie, jeśli nie wynikają z obowiązujących i uznawanych standardów (np. XML, SOAP, np. zasilanie 230V), są wymaganiami granicznymi;
9) brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach;
10) w celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega lub jest lepsze od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym;
11) nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny, niż podany sposób;
12) przez bardzo zbliżoną (podobną) wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic niewpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację potwierdzającą, że spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego;
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte są w §V SWZ oraz załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215215-7 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8167200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8167200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8167200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych ASBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771477879
7.3.3) Ulica: Kuligi 32
7.3.4) Miejscowość: Grodziczno
7.3.5) Kod pocztowy: 13-324
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8167200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany: zakończenie robot budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia, w terminie 480 dni od dnia podpisania Umowy, przy zachowaniu terminu pośredniego przypisanego do zamówienia dla ETAPU I zadania, tj. do 100 dni od daty podpisania Umowy.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa odcinków drogi 1339N Frednowy - Franciszkowo - Mątyki - Dziarny (dr. woj. nr 536)
- Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Powiatowego Zarząd Dróg w Iławie w 2025 r.
- "Modernizacja boiska Orlik "Lipowy Dwór" w Iławie"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.