eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Warpno › Modernizacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Nowe Warpno



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Nowe Warpno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWE WARPNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Warpno

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-022

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913129660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowewarpno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowewarpno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Nowe Warpno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a83d63ee-c26e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009970/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Nowe Warpno (Brzózki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NW.ZP-02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2305000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – modernizacja zdekapitalizowanej hydroforni – stacji pomp w Nowym Warpnie

Miejsce robót – obiekt hydroforni – stacji Pomp w Nowym Warpnie obręb Nowe Warpno Nr 2, gmina Nowe Warpno – miasto, powiat policki

Przedmiot robót obejmuje:
- wprowadzenie systemu uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia opartego na opracowaniu
- technologii uzdatniania wody przez Panią mgr inż. Barbarę Zimmerman będącym załącznikiem do niniejszego PFU,
- należy wymienić 2 wyeksploatowane zbiorniki hydroforowe (hydrofor nr 2 i hydrofor nr 3)
o pojemności 2.500 litrów na nowe zbiorniki hydroforowe ZH-2500-PN6 ocynkowane zgodne z Dyrektywą 2014/68/UE wraz ze zmianą ich lokalizacji w pomieszczeniu i ich podłączeniu,
- należy wymienić wyeksploatowany agregat prądotwórczy na nowy stacjonarny agregat prądotwórczy wyciszony o mocy maksymalnej L.T.P 33 kVA/26 kW oraz mocy znamionowej P.R.P 30 kVA/24 kW z podłączeniem do istniejącej szafy sterowniczej z zapewnieniem w przypadku zaniku napięcia automatycznego uruchomienia agregatu prądotwórczego,
- wykonać inne roboty towarzyszące niezbędne do realizacji zadań wskazanych powyżej,
- wykonać dokumentację projektową i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 621150,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – budowa zbiornika retencyjnego i stacji hydroforowej oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Brzózki
Inwestycja ma zapewnić wydajność i ciśnienie wody w istniejącej sieci wodociągowej w m. Brzózki. Wyposażenie obiektu w agregat prądotwórczy, wykonanie instalacji niezbędnych dla pracy stacji – zapewni ciągłość działania. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Brzózki poprawi jakości zaopatrzenia w wodę bytowo gospodarczą mieszkańców gminy oraz umożliwienie podłączenia większej liczby nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej.

Uwaga – część II obejmuje swoim zakresem realizację trzech zadań

a) Zadanie nr 1 – budowa zbiornika retencyjnego, stacji hydroforowej i odcinka sieci wodociągowej.
- Zadanie realizowane jest w oparciu o posiadane przez Zamawiającego Pozwolenie na budowę
- Zakres obejmuje wybudowanie obiektu hydroforni, posadowienie zbiornika retencyjnego i wykonanie odcinka sieci wodociągowej.
- Przedmiot zamówienia określa dokumentacja Projektowa oraz pomocniczo przedmiar robót.
- W związku z tym, że realizacja zadania jest kontynuacją zamierzenia inwestycyjnego, którego część została już wykonana tj. dotycząca budowy sieci kanalizacji sanitarnej, oczyszczalni ścieków oraz odcinka sieci wodociągowej zasilającej obiekt oczyszczalni położony w działce nr 108/2 obręb Brzózki - w związku z tym jeżeli w dokumentacji projektowej znajdują się opisy z tego zakresu, to nie należy brać ich pod uwagę.
- Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia Kierownika budowy oraz osób posiadających uprawnienia we wszystkich branżach występujących w zadaniu.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą jak również zapewni obsługę geodezyjną.
- Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu inwestycji do dokonania wymaganych zgłoszeń oraz uzyskania potwierdzenia o zakończeniu budowy/pozwolenia na użytkowanie.

b) Zadanie nr 2 – budowa odcinka sieci wodociągowej
- Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie odcinka sieci wodociągowej w działce drogowej nr 134dr obręb Brzózki gmina Nowe Warpno o długości ok. 280 mb.
- Realizacja zadania odbywa się w systemie zaprojektuj – wybuduj w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy w którym wskazano parametry techniczne.
- Po stronie Wykonawcy leży przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dokumentacji projektowej oraz jeżeli są wymagane uzyskanie decyzji, pozwoleń i dokonanie zgłoszeń niezbędnych do realizacji celu projektowego.
- Wykonawca wykona próby szczelności wybudowanych instalacji, udokumentowane protokołami.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą jak również zapewni obsługę geodezyjną

c) Zadanie 3 – rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Brzózkach.
- Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w dz. nr 353dr i 354/12 (położenie sieci ujęto na załączniku mapowym) z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej w dz. 353 dr, 354/12, 354/11 (położenie sieci ujęto na załączniku mapowym) z przyłączami.
- Realizacja zadania odbywa się w systemie zaprojektuj – wybuduj w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy w którym wskazano parametry techniczne.
- Po stronie Wykonawcy leży przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dokumentacji projektowej oraz jeżeli są wymagane uzyskanie decyzji, pozwoleń i dokonanie zgłoszeń niezbędnych do realizacji celu projektowego.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą jak również zapewni obsługę geodezyjną.
- Wykonawca wykona próby szczelności wybudowanych instalacji, udokumentowane protokołami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 2214000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobry Sąsiad - Michał Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512186845

7.3.3) Ulica: Zakopiańska

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-451

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2899110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobry Sąsiad - Michał Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512186845

7.3.3) Ulica: Zakopiańska

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-451

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.