eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W KOSZALINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320733373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-582

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 342 67 66

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 342 67 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwsz-koszalin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwsz-koszalin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2d6335-1ad2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów eksploatacyjnych do pracowni specjalistycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188337/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – ratownictwo medyczne I
1 Alkoholowe gaziki dezynfekujące. - 2 op.
2 Cewnik Foleya 14 CH - 20 szt.
3 Cewnik Foleya 20 CH - 20 szt.
4 Igła doszpikowa dla dorosłych 25mm kompatybilna z systemem EZ IO - 1 szt.
5 Igła do odbarczania odmy prężnej (14GA) - 2 szt.
6 Igły 0,5mm - 4 op.
7 Igły 0,6mm - 6 op.
8 Igły 0,7mm - 4 op.
9 Igły 0,8mm - 6 op.
10 Igły 1,2mm (różowe) - 1 op.
11 Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni - 5 op.
12 Kranik trójdrożny z przedłużaczem - 30 szt.
13 Maseczka jednorazowa - 8 op.
14 Nakłuwacze niebieskie - 1 op.
15 Okleiny do wenflonów - 2 op.
16 Opaska dziana - 50 szt.
17 Pojemniki na odpady medyczne 2 l - 10 szt.
18 Przedłużacz do pompy infuzyjnej - 50 szt.
19 Przyrząd do przetaczania płynów IS bez igły bez łącznika. - 50 szt.
20 Rękawice chirurgiczne lateksowe pudrowane sterylne r. 7,0 - 50 para
21 Rękawice chirurgiczne lateksowe pudrowane sterylne r. 8,0 - 50 para
22 Rękawice chirurgiczne pakowane po 20 szt., sterylne, r.9,0 - 1 op.
23 Rękawice chirurgiczne sterylne bezpudrowe, r. 7 - 50 para
24 Rękawice chirurgiczne sterylne pudrowane, r. 8 - 50 para
25 Rękawiczki jednorazowe S, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt. - 3 op.
26 Rękawiczki jednorazowe M, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt. - 3 op.
27 Rękawiczki jednorazowe L, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt. - 6 op.
28 Rękawiczki jednorazowe XL, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt. - 8 op.
29 Spike - urządzenie do pobierania płynów z butelek i worków - 20 szt.
30 Strzykawki 10 ml, op. 100 szt. - 2 op.
31 Strzykawki 2 ml, op. 100 szt. - 3 op.
32 Strzykawki 20 ml, op. 80 szt. - 1 op.
33 Strzykawki 5 ml, op. 100 szt. - 3 op.
34 Strzykawki insulinowe, op. 100 szt. - 3 op.
35 Kaniula dożylna bezpieczna 0,7x19mm żółty - 50 szt.
36 Wenflony (niebieskie), op. 50 szt. - 2 op.
37 Wenflony (różowe), op. 50 szt. - 4 op.
38 Wenflony (zielone), op. 50 szt. - 4 op.
39 Zatyczki do kapilar, op. 500 szt. - 1 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4700,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – ratownictwo medyczne II
1 Cewnik do podawania tlenu przez nos 2 m, wąsy tlenowe, cewnik tlenowy - 20 szt.
2 Cewniki do ssaka CH 06 - 10 szt.
3 Elastyczna siatka opatrunkowa do podtrzymywania opatrunków w zastępstwie bandaża lub przylepca - 3 szt.
4 Elastyczna siatka opatrunkowa do podtrzymywania opatrunków w zastępstwie bandaża lub przylepca - 5 szt.
5 Gaza opatrunkowa 1 m² - 50 szt.
6 Gaziki niesterylne 10x10 cm - 100 szt.
7 Gaziki sterylne 5x5 cm - 50 szt.
8 Sztuczny lód w sprayu 200 ml - 4 szt.
9 Igły systemowe 0,7 x 38 mm - 1 op.
10 Igły systemowe 0,8 x 25 mm - 1 op.
11 Igły systemowe 0,8 x 38 mm - 1 op.
12 Kapilary do gazometrii /AGK/ - 1 szt.
13 Kołnierz ortopedyczny pediatryczny - 2 szt.
14 Maska do podawania tlenu z drenem i workiem, rezerwuarem dla dorosłych - 20 szt.
15 Maski do tlenoterapii biernej dla dorosłych - 5 szt.
16 Maski do tlenoterapii biernej dla dzieci - 5 szt.
17 Metoda liniowa Probówki na 1,6 ml krwi (Ø13x75 mm), z 0,4 ml 3,8% roztworu cytrynianu sodu, sterylne A - do zastosowania z rurką do pomiaru OB - 1 op.
18 Mieszadełka do Kapilar 1,6mm - 1 op.
19 Miska nerkowata 20 cm - 2 szt.
20 Nebulizator maska tlenowa z nebulizatorem - 10 szt.
21 Nici chirurgiczne niewchłanialne 3/0 - 4 op.
22 Okład chłodzący - 5 szt.
23 Opatrunki zastawkowe (Asherman) - 5 szt.
24 Ostrze chirurgiczne nr 10 - 1 op.
25 Papier do EKG Schiller Cardiovit AT- 2 plus - 2 op.
26 Paski do glukometru - 2 op.
27 Podkłady 40 cm x 60 cm - 50 szt.
28 Podkłady - 20 szt.
29 Probówki na 1,8 ml krwi (Ø13x75 mm), z 0,2 ml 3,2% roztworu cytrynianu sodu, z podwójną ścianką, sterylne R - 1 op.
30 Probówki na 2 ml krwi (Ø13x75 mm), sterylne A zawierające fluorek sodu i heparynę sodową - 1 op.
31 Probówki na 2 ml krwi (Ø13x75 mm), sterylne A - 1 op.
32 Probówki na 2 ml krwi (Ø13x75 mm), sterylne A - 1 op.
33 Stabilizator rurki intubacyjnej - 2 szt.
34 Termometr bezdotykowy - 1 szt.
35 Torba pediatryczna - 1 szt.
36 Trainer Igła doszpikowa dla dorosłych - 2 szt.
37 Trainer Igła doszpikowa dla dzieci od 0 do 6 lat - 2 szt.
38 Uchwyty uniwersalne UH do igieł, adapterów i wkłuć do systemu MLVacuCol® i innych systemów podciśnieniowych, op. 100 szt. - 1 op.
39 Zestaw opatrunków na oparzenia, torba (catering) Water-Jel - 1 szt.
40 Zestaw do drenażu opłucnej i odbarczania odmy - 1 szt.
41 Zestaw TRIAGE z opaskami segregacyjnymi - 1 szt.
42 Zgłębnik żołądkowy CH 24 /1500 - 20 szt.
43 Żel do USG - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4540,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – pielęgniarstwo I
1 Cewnik Foley sylikonowany nr 12 - 80 szt.
2 Kompresy jałowe 10X10 pakowane po 3 szt. 100 op.
3 Kompresy jałowe 5X5 pakowane po 3 szt. 1000 op.
4 Korek luer lock 1000 szt.
5 Maska ochronna antywirusowa FFP2– mocowana na gumki – specjalistyczna 100 szt.
6 Oklejenie do umocowania wenflonów - jałowe, jednorazowe - opakowania po 100 szt. 6 op.
7 Papier medyczny do aparatu EKG - ASCARD M4 - z nadrukiem szer 112 mm 5 szt.
8 Przyrząd do przetaczania płynów dożylnych 150 szt.
9 Rękawiczki jałowe jednorazowego użycia rozmiar 6,5 100 szt.
10 Rękawiczki jałowe jednorazowego użycia rozmiar 7,0 100 szt.
11 Rękawiczki jałowe jednorazowego użycia rozmiar 7,5 100 szt.
12 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar L – opakowanie 100 szt. 40 op.
13 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar M – opakowanie 100 szt. 65 op.
14 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar S – opakowanie 100 szt. 40 op.
15 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar XL – opakowanie 100 szt. 5 op.
16 Rurka intubacyjna z mankietem rozmiar 7,0 20 szt.
17 Rurka intubacyjna z mankietem rozmiar 7,5 20 szt.
18 Strzykawka 10 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer - opakowanie 100 szt. 6 op.
19 Strzykawka 2 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer - opakowanie 100 szt. 3 op.
20 Strzykawka 5 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer - opakowanie 100 szt. 4 op.
21 Strzykawka typu Janette 100 ml., jednorazowa, jałowa, przezroczysta, 3 częściowa, z łącznikiem luer 20 szt.
22 Wenflon niebieski tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 0,9x25 mm - 22G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć (igła kaniuli zaopatrzona w specjalny automatyczny zatrzask zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu) 100 szt.
23 Wenflon niebieski, rozmiar 0,9x25 mm - 22G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć 100 szt.
24 Wenflon różowy tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 1,1x33 mm - 20G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć (igła kaniuli zaopatrzona w specjalny automatyczny zatrzask zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu) 100 szt.
25 Wenflon różowy, rozmiar 1,1x33 mm - 20G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć 150 szt.
26 Worki sterylne do pobierania moczu dla chłopców – op. 100 szt. 1 op.
27 Worki sterylne do pobierania moczu dla dziewczynek – op. 100 szt. 1 op.
28 Wymazówka bez podłoża, w probówce transportowej 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 15661,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – pielęgniarstwo II
1 Manualny zestaw (kapilary, zatyczki, opiłki) do pobierania krwi na gazometrię - 2 szt.
2 Rękaw papierowo - foliowy szerokości 15 cm - 1 szt.
3 Rękaw papierowo - foliowy szerokości 7,5 cm - 1 szt.
4 Rękaw papierowo- foliowy szerokości 20 cm - 1 szt.
5 Środek go dezynfekcji skóry przed iniekcjami bezbarwny poj. 250 ml. - 3 szt.
6 Torebki do sterylizacji 60mm x 100mm - 200 szt.
7 Torebki do sterylizacji 90mm x 135mm - 200 szt.
8 Zgłębnik żołądkowy z zatyczką, PCV – rozmiar CH 12 - 30 szt.
9 Zgłębnik żołądkowy z zatyczką, PCV – rozmiar CH 14. - 30 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 885,16 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – fizjoterapia
1 Filtr pomarańczowy (bursztynowy) do lampy Solmed - 1 szt.
2 Filtr zielony do lampy Solmed - 1 szt.
3 Jednorazowe elektrody EKG do testów wysiłkowych oraz badań holterowskich - 50 szt.
4 Kabel K-2L czarny przewód do podłączenia elektrod - 4 szt.
5 Ustniki jednorazowe do spirometru - 4 op.
6 Kabel rozgałęziający do elektroterapii - czarny - 4 szt.
7 Kabel rozgałęziający do elektroterapii- czerwony - 4 szt.
8 Kieszonkowy tester elektrod do elektroterapii - 1 szt.
9 Prześcieradło papierowe celulozowe - podkład medyczny dł. 80m, szerokość 70 cm - 20 szt.
10 Złącze uniwersalne dwugniazdowe - czarne - 4 szt.
11 Złącze uniwersalne dwugniazdowe - czerwone - 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1658,36 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – dietetyka i kosmetologia
1 Bagietki szklane - 10 szt.
2 Cylindry miarowe na 50 ml koniecznie z korkiem - 6 szt.
3 Kolby miarowe o poj. 100ml kl. A - z niebieską skalą i korkiem z PE - 4 szt.
4 Kolby miarowe o poj. 50ml kl. A - z niebieską skalą i korkiem z PE - 4 szt.
5 Kolby miarowe o poj. 25ml kl. A - z niebieską skalą i korkiem z PE - 4 szt.
6 Łyżeczki metalowe laboratoryjne 10 sztuki - 10 szt.
7 Moździerz - 3 szt.
8 Odczynnik Erlicha 100 ml - 1 szt.
9 Termometr laboratoryjny - 2 szt.
10 Zlewka na 50 ml niska - 5 szt.
11 Zlewka na 50 ml wysoka - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1053,65 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt i wyposażenie – pielęgniarstwo I
1 Aparat do pomiaru RR dla dzieci (z zestawem mankietów różnych rozmiarów zależnie o wieku/wagi dziecka) - 2 szt.
2 Ciśnieniomierz oscylometryczny do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi - 3 szt.
3 Defibrylator – dwufazowy, zewnętrzny, z możliwością przeprowadzenia kardiowersji - 1 szt.
4 Dermatoskop - 1 szt.
5 Dynamometr ręczny ściskowy do oceny siły mięśniowej - 1 szt.
6 Goniometr (pomiar ruchomości stawów) - 1 szt.
7 Infantometr do stacjonarnego pomiaru długości niemowląt i małych dzieci - 1 szt.
8 Łóżko do przewożenia chorych - 1 szt.
9 Młotek neurologiczny Babińskiego - 1 szt.
10 Młotek neurologiczny Taylora - 3 szt.
11 Oftalmoskop - wziernik oczny np. dno oka - 1 szt.
12 Orchidometr - do pomiaru pośredniego objętości jąder - 1 szt.
13 Otoskop - wziernik do ucha - 1 szt.
14 Pikflometr – urządzenie do pomiaru szczytowego przepływu wydechowego. - 3 szt.
15 Bezprzewodowy pulsoksymetr pediatryczny na palec - 2 szt.
16 Skaner do żył - lokalizator żył - 1 szt.
17 Stadiometr mechaniczny - przenośne urządzenie do pomiaru wzrostu. - 1 szt.
18 Tablice Ishihary - do badania daltonistów - 1 szt.
19 Tablice Snellena - z literami dla dorosłych. - 1 szt.
20 Tablice Snellena - z literami dla dzieci. - 1 szt.
21 Tablice Snellena - z literami dla dzieci. - 1 szt.
22 Taśma do pomiaru obwodów i długości ciała. - 1 szt.
23 Termometr bezrtęciowy do kontaktowego pomiaru ciepłoty. - 4 szt.
24 Wózek zabiegowy jezdny do drobnych zabiegów medycznych. - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 40112,92 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt i wyposażenie – pielęgniarstwo II
1 Dysk obrotowy do transferu pacjenta do 120 kg. - 1 szt.
2 Latarka laryngologiczna - 2 szt.
3 Poduszka rozgrzewająca elektryczna - 1 szt.
4 Poduszka sensomotoryczna do ćwiczeń rehabilitacja - 2 szt.
5 Pompa infuzyjna elastomerowa - 2 szt.
6 Strzykawkowa pompa infuzyjna do walki z bólem - 1 szt.
7 Pompa żywieniowa przeznaczona wyłącznie do stosowania enteralnego - 1 szt.
8 Półkule sensoryczne - 2 szt.
9 Rolki do przesuwania pacjenta o wymiarach 1100x395 mm - 2 szt.
10 Stetoskop dydaktyczny z dwoma lirami do celów nauki - 2 szt.
11 Taca na kieliszki do leków doustnych - 3 szt.
12 Trenażer do pielęgnacji wkłucia centralnego i portu naczyniowego z modelem ręki - 1 szt.
13 Zestaw do żywienia grawitacyjny do butelek i paków - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 16295,17 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt i wyposażenie – ratownictwo medyczne
1 Ampulatorium izotermiczne 60 ampułek - 1 szt.
2 Ciśnieniomierz aparat do mierzenia ciśnienia zegarowy (naramienny, nie elektroniczny dla dzieci 3 mankiety - 1 szt.
3 Pediatryczna deska ortopedyczna z pediatrycznym stabilizatorem klockowym i pasami do stabilizacji tułowia - 1 szt.
4 Fantom niemowlęcia do dostępów dożylnych - 1 szt.
5 Kozetka na kółkach - 1 szt.
6 Krzesełko transportowe Kardiologiczne - szt.
7 System Fantom, w tym:
7.1 - Fantom - 1 szt.
7.2 - Monitor pacjenta - 1 szt.
7.3 - Urządzenie obsługujące, służące do sterowania manekinem - 1 szt.
7.4 - Genitalia żeńskie/męskie - 1 szt.
8 Ssak Akumulatorowo-Sieciowy 230V / 12V - 1 szt.
9 Kapnograf z akcesoriami - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 45428,54 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt i wyposażenie – fizjoterapia
1 Aparat do krioterapii - 1 szt.
2 Aparat do elektroterapii, laseroterapii i magnetoterapii /sonda IR 400/808 +okulary+ CPE1+CPE2 - 1 szt.
3 Szyna CPM do ćwiczeń biernych stawu biodrowego i kolanowego. - 1 szt.
4 Piłka lekarska - 5 szt.
5 Wałek rehabilitacyjny - 1 szt.
6 Wałek rehabilitacyjny - 1 szt.
7 Klin do ćwiczeń rehabilitacyjnych - 3 szt.
8 Klin do ćwiczeń rehabilitacyjnych - 3 szt.
9 Lalka terapeutyczna - 4 szt.
10 Laska gimnastyczna - 6 szt.
11 Piłka nadmuchiwana - 5 szt.
12 Bieżnia kardiologiczna do prób wysiłkowych - 1 szt.
13 Wózek inwalidzki aktywny - 1 szt.
14 Wózek inwalidzki aktywny - 1 szt.
15 Pas ze sprzączką - 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 85803,86 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt i wyposażenie – dietetyka
1 Spektrofotometr - 1 szt.
2 Waga precyzyjna - 1 szt.
3 Areometr do pomiaru gęstości bez termometru - 1 szt.
4 Statyw stojak laboratoryjny z wyposażeniem - 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt i wyposażenie – kosmetologia
1 Elektrostymulacja EMS - 1 szt.
2 Endermomasażer Mobilny + RF + LASER - 1 szt.
3 Urządzenie do mezoterapii - 2 szt.
4 Infuzja tlenowa - 1 szt.
5 Jadeitowe oczyszczanie wodorowo-kwasowe - 1 szt.
6 Stół do masażu i rehabilitacji - 5 szt.
7 Kombajn 5 w 1 - 2 szt.
8 Kriolipoliza + lipo laser + elektrostymulacja EMS CryoLipo EMS - 1 szt.
9 Lampa Lupa 5dpi - 8 szt.
10 Myjka ultradźwiękowa 2, 5 l. - 1 szt.
11 Maska LED - 2 szt.
12 Stolik - pomocnik kosmetyczny biały - 5 szt.
13 Taboret kosmetyczny z oparciem kremowy - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 89703,07 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Symulator - trenażer – pacjent geriatryczny
1 Symulator - trenażer - pacjent geriatryczny szt. 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 90995,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3489,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3771,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348955 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KD Medical Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010272502

7.3.3) Ulica: Legionów 192b

7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-502

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3489,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6347,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6347,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6347,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6347,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6951,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6951,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KD Medical Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010272502

7.3.3) Ulica: Legionów 192b

7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-502

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6951,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 01.10.2021 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3479,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3479,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3479,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3479,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73615,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86600,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73615,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Formed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532487519

7.3.3) Ulica: Leśnianka 97

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73615,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22926,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22926,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22926,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22926,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81881,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81881,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81881,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81881,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93760,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125445,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93760,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93760,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24875,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24875,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24875,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24875,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124586,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124586,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124586,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124586,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111923,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111923,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111923,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291952157

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 10/4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111923,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.