Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098533/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00111149/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00118607/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa elektronarzędzi"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa elektronarzędzi"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ea86f0-ab48-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098533/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/EZM/42
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi.
1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji, zamieszczonej na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
1.3. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe (nieużywane).
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo.
2.2. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego, co nastąpi nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez obie Strony.
2.3. Zamawiający złoży zlecenie Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na trzy dni robocze przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.7. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
2.8. Do dostawy Wykonawca winien dołączyć:
1) karty gwarancyjne,
2) dopuszczenie na rynek wewnątrzwspólnotowy (CE),
3) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT,
4) dokumentacje techniczno-ruchowe lub instrukcje obsługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199587,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231996,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199587,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7960073533
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199587,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć przedmiot umowy jednorazowo, w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego, co nastąpi nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez obie Strony.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony (data podpisania umowy 11.07.2022r.)
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Dostawa szyn, rozjazdów i elementów złącznych szyn - część II dostawa elementów złącznych do montażu szyn kolejowych S-24"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem
- Dostawa elektronarzędzi
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów grupy Iveco, materiałów pędnych i smarów oraz sprzętu powszechnego użytku dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.