Ogłoszenie z dnia 2021-11-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169379/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00176954/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków komunalnych modernizacja pokrycia dachowego na budynku w Pruszkowie: cz. 1 – przy ul. Suchej 15. cz. 2 – przy ul. Obrońców Pokoju 2. Cz. 3 – przy ul. Drzymały 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tbszm.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp.z.o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków komunalnych modernizacja pokrycia dachowego na budynku w Pruszkowie: cz. 1 – przy ul. Suchej 15. cz. 2 – przy ul. Obrońców Pokoju 2. Cz. 3 – przy ul. Drzymały 4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f09d4a-0c9a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 415875,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
modernizacja pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Suchej 15 w PruszkowieRemont pokrycia dachu wraz z dociepleniem w zakresie:
- rozbiórki pokrycia z papy (do desek) – łącznie 4 warstwy,
- rozbiórki obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórki rynien dachowych i rur spustowych z blachy ocynkowanej,
- wymiany deskowania dachu – 20% powierzchni – deski na styk,
- montażu prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej łącznie ze zbiorniczkami przy rynnach w kolorze szarym,
- montażu prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- montażu obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- pokrycia dachu blachą płaską ocynkowaną na rąbek podwójny w kolorze szarym,
- obrobienia okienek dymnikowych z blachy ocynkowanej w kolorze szarym,
- obrobienia wyłazów dachowych z blachy ocynkowanej w kolorze szarym,
- montażu rusztowań ramowych wraz z czasem pracy, siatkami ochronnymi, daszkami zabezpieczającymi,
- wywiezienia materiałów rozbiórkowych wraz z utylizacją,
- wykonania podbitek krokwi – zwiększenie wysokości o 12 cm,
- ułożenia wełny między krokwiami grubości 25 cm,
- montażu płyt GK mocowanych bezpośrednio do krokwi,
- dwukrotnego malowania płyt GK
- wykonanie remontu kominów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 169284,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
modernizacja pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Obrońców Pokoju 2 w PruszkowieRemont pokrycia dachu wraz z dociepleniem w zakresie:
- rozbiórki obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej
- rozbiórki rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórki pokrycia dachowego z papy (do podłoża drewnianego) łącznie 4 warstwy,
- wymiany deskowania dachu z desek na styk ~ 20% powierzchni,
- montażu prefabrykowanych rynien dachowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze szarym,
- montażu prefabrykowanych rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze szarym,
- montażu obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej w kolorze szarym,
- obrobienie okienek dymikowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze szarym,
- pokrycia dachu blachą ocynkowaną płaską na rąbek podwójny w kolorze szarym,
- montażu rusztowań ramowych wraz z czasem pracy, montażu siatek, montażu daszków zabezpieczających,
- wywiezienia materiałów rozbiórkowych wraz z utylizacją,
- wykonania podbitek na krokwiach w celu zwiększenia wysokości o 12 cm,
- ułożenia wełny między krokwiami gr. 25 cm,
- montaż płyt GK na krokwiach,
- malowania dwukrotnego płyt GK,
- rozbiórka podstemplowania stropu klatki schodowej poddasza,
- odbicia tynków klatki schodowej na ostatnim poziomie,
- wykonania tynków klatki schodowej stropu ostatniego poziomu,
- dwukrotnego malowania uzupełnionych tynków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 108553,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
modernizacja pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drzymały 4 w Pruszkowie- montaż rusztowań ramowych wraz z czasem pracy, montaż siatek i daszków ochronnych,
- rozbiórka pokrycia z papy (4 - warstwy)
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- wymiana deskowania poszycia dachowego,
- wymiana części elementów konstrukcji dachu (krokwie, kleszcze, słupy – 10%),
- montaż nowych prefabrykowanych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze szarym,
- montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej (pas podrynnowy, pas nadrynnowy, obróbki ogniomurów, obróbki kominów, obróbki wyłazu dachowego) w kolorze szarym,
- pokrycie poszycia dachowego papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS o grubości 5,2mm na osnowie z włókniny poliestrowej – 2 warstwy,
- utylizacja papy i innych materiałów rozbiórkowych,
- wykonanie zabudowy poddasza z płyt gipsowo-kartonowych z wykonaniem izolacji termicznej z wełny o grubości 25 cm,
- dwukrotne malowanie z gruntowaniem wykonanej zabudowy g-k.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 138037,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego ofertę złożył tylko jeden Wykonawca. Złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 b) i c) ustawy Pzp.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania w jest zasadne i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuści możliwość składania ofert częściowych w odniesieniu do jednej części lub wszystkich części.
Do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, na część 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania na część 2 jest zasadne i konieczne.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuści możliwość składania ofert częściowych w odniesieniu do jednej części lub wszystkich części.
Do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, na część 3 nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania na część 3 jest zasadne i konieczne.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Baczyńskiego w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- "Świadczenie usług medycznym środkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie".
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.