eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockUs³uga utrzymania czysto¶ci Teatru Dramatycznego w P³ocku - Nowy Rynek 11



Og³oszenie z dnia 2021-11-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga utrzymania czysto¶ci
Teatru Dramatycznego w P³ocku - Nowy Rynek 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286835

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nowy Rynek 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatrplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.teatrplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga utrzymania czysto¶ci
Teatru Dramatycznego w P³ocku - Nowy Rynek 11

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-58ff46d7-3b2b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00252456

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009424/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga sprzatania

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ePUAPu lub
poczty elektronicznej teatr@teatrplock.pl umo¿liwiaj±cej identyfikacjê podmiotów przekazuj±cych te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dok³adnego czasu i daty ich odbioru.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP.
5)Zamawiaj±cy przekazuje ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3. Z³o¿enie oferty.
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
3) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Formularz do z³o¿enia oferty na ePUAP mo¿na przes³aæ bez podpisu lub z podpisem, za³±czona do formularza oferta musi byæ podpisana.
5) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
6) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
7) Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
8) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
9) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprz±tanie pomieszczeñ scen i sal du¿ej widowiskowej, kameralnej, piekie³ka, pomieszczeñ biurowych, garderób, ci±gów komunikacyjnych, d¼wigów osobowych, pomieszczeñ sanitarnych, archiwum, pomieszczeñ technicznych, magazynowych i gospodarczych:
1) odkurzanie, czyszczenie, pranie wyk³adzin dywanowych, dywanów, wycieraczek,
2) odkurzanie, mycie twardych powierzchni pod³óg,
3) mycie, przecieranie na wilgotno zewnêtrznych powierzchni mebli i wyposa¿enia,
4) opró¿nianie koszy, pojemników niszczarek, mycie, wymiana worków,
5) utrzymanie w czysto¶ci widowni, scen i zaplecza Sali widowiskowej, Kameralnej i Piekie³ka
6) mycie schodów, barierek, porêczy na klatkach schodowych,
7) mycie kabin d¼wigów osobowych - utrzymywanie w czysto¶ci ¶cian, pod³óg,
8) czyszczenie parapetów wewnêtrznych,
9) mycie kabin prysznicowych,
10) odkurzanie mebli tapicerowanych,
11) mycie siedzisk, krzese³ i pozosta³ego wyposa¿enia,
12) mycie cokolików i powierzchni pionowych zwi±zanych z posadzk±,
13) mycie stolarki drzwiowej,
14) mycie okien od strony wewnêtrznej i zewnêtrznej, mycie powierzchni szklanych,
15) mycie grzejników,
16) utrzymanie w czysto¶ci luster w garderobach,
17) mycie kratek wentylacyjnych,
18) usuwanie pajêczyn,
19) maszynowe czyszczenie specjalistycznym sprzêtem powierzchni pod³óg z tworzywa sztucznego, gresu, terakoty, granitu,
20) mycie, czyszczenie parapetów wewnêtrznych, zewnêtrznych,
21) mycie pod³óg i odpowiednimi ¶rodkami - (pod³ogi z tworzywa sztucznego, glazura, gres, granit, parkiet),
22) mycie 2 gablot repertuarowych zewnêtrznych,
23) wymiana polimerów na pod³ogach z tworzywa sztucznego,
24) mycie, lamp, kloszy lamp o¶wietleniowych, plafonier (bez zdejmowania i ponownego monta¿u),
25) mycie wszystkich urz±dzeñ sanitarnych i ich dezynfekcja (armatura, bia³a armatura, wyposa¿enie sanitariatów, kabiny prysznicowe, kosze na ¶mieci, wiadra, deski sedesowe),
26) opró¿nianie koszy, wiader, wymiana worków,
27) mycie luster, pó³ek, podajników, dozowników na myd³o, szczotek do muszli klozetowych, pojemników na szczotki i innego drobnego sprzêtu przynale¿nego do sanitariatu,
28) uzupe³nianie papieru toaletowego, rêczników papierowych i myd³a w p³ynie,
29) mycie powierzchni ¶cian pokrytych p³ytkami ceramicznymi i ich dezynfekcja,
30) wymiana kostek zapachowych wc i od¶wie¿aczy,
31) mycia przeszklenia obarierowania,
32) mycie wyposa¿enia pomieszczenia archiwum,
33) mycie luster w garderobach, Sali baletowej,
34) czyszczenie parkietów,
35) czyszczenie koryt kablowych plastikowych – teleinformatycznych
36) pranie obiæ tapicerowanych
37) wynoszenie zgromadzonych odpadów do pojemników umieszczonych na zewn±trz obiektu, posiadanych przez Zamawiaj±cego,
38) wycieranie i odt³uszczanie s³uchawek telefonicznych, klamek drzwi i okolic oko³o dotykowych,
39) utrzymanie w czysto¶ci p³yt granitowych przy wej¶ciach do teatru,
40) koordynowanie prac± zespo³u sprz±taj±cego,
41) mycie szyb w konstrukcji stalowej,
42) sprz±tanie fosy,
43) utrzymanie w czysto¶ci parkingu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
4.1. wykaza³, ¿e wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na sprz±taniu przez okres co najmniej 1 roku budynku o powierzchni ogó³em co najmniej 4.000 m2 w tym pomieszczeñ biurowych o powierzchni ogó³em co najmniej 500 m²
4.2. wykaza³, ¿e dysponuje co najmniej:
a) szorowark± do czyszczenia p³yt granitowych podestów zbieraj±c± brudn± wodê do zbiornika i osuszaj±c± posadzkê holu, ci±gów komunikacyjnych, tarasów i wej¶æ do budynku teatru ( sprzêt bêdzie znajdowa³ siê w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. Nowy Rynek 11 do dyspozycji Wykonawcy);
b) sprzêtem technicznym koniecznym do utrzymania czysto¶ci terenu w tym od¶nie¿arka;
c) podkaszark± lub kosiark± mechaniczn± do trawy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;

2) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobam.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dostêp do postêpowania
http://www.bip.teatrplock.pl/index.php?id=325&id2=244

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.