Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00217349/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu na okres 12 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu na okres 12 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9601f6-f15b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034659/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.5.2022.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218117,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lokalizacja obiektu, przewidziane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy, rodzaj taryf i moc przyłączeniową określono w załączniku nr 4 do swz.
2) Wskazane w załączniku nr 4 do swz ilości są wartościami szacunkowymi (obliczonymi na podstawie bieżącego zużycia energii w roku 2021r./2022r.) nieodzwierciedlającymi realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia za dostawę energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych według stawek wynikających ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Wskazane w ofercie stawki będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.
3) Łączną ilość energii elektrycznej dostarczaną w okresie realizacji Umowy w ramach zamówienia do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej opisanych w załączniku nr 4 do swz prognozuje się na poziomie 168 847,90 kWh.
4) Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym, niż 60 % łącznego wolumenu określonego w pkt 3).
5) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r., poz. 716 j.t. z p.zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, (Dz.U. 2007 nr 93 poz. 623 ze zmianami), taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucji (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
6) Zamawiający informuje, że posiada obowiązujące umowy na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy dystrybucyjne dot. wszystkich pozycji wskazanych w załączniku nr 4 do swz zawarte są na czas nieokreślony.
7) Umowa dla poszczególnych miejsc dostarczania energii elektrycznej z nowym Wykonawcą będzie obowiązywać po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy oraz przyjęcia umowy przez OSD. Zamawiający wymaga ciągłości dostaw.
8) Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przygotował wzór pełnomocnictwa do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD, zawierający zapisy uwzględniające aktualne zapisy IRiESD OSD. Zamawiający udzieli wybranemu Wykonawcy wszystkich niezbędnych informacji i dokumentów z tym związanych.
9) Wykonawca otrzyma, najpóźniej w dniu podpisania umowy w formie pisemnej jak również edytowalnej wersji elektronicznej w formacie xls wszystkie niezbędne informacje i dokumenty potrzebne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
10) Zamawiający informuje, że będzie samodzielnie kontrolował wydatkowanie środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
11) Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.
12) Zawarcie umowy na dostawę energii elektrycznej zostanie zawarta wg wzorów umów powszechnie stosowanych przez dostawców energii elektrycznej oraz zostanie uzupełniona o istotne postanowienia umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do swz. Istotne postanowienia umowy zostaną uzupełnione o zapisy wynikające ze złożonej oferty, z uwzględnieniem ewentualnych nowych propozycji przedstawionych w ofercie dodatkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267287,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365612,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267287,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262725362
7.3.3) Ulica: ul. Adama Naruszewicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-267
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267287,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.