eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowę infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowę infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Biłgoraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6869600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/. https://umbilgoraj.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowę infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b0b7151-d1ed-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001438/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Centrum Rehabilitacyjno-Sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Biłgoraju

1.1.2 Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156552/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SI271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14015016,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju".
Zadanie nr. 1
„Budowa Centrum Rehabilitacyjno-Sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju".
Zadanie nr. 2
„Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 3 wraz zagospodarowaniem w Biłgoraju”.
4.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
Zadanie nr 1.
Budowę na działce nr ewid. 102/2 (teren szkolny) nowego budynku centrum rehabilitacyjno-sportowego (z pełnowymiarową
areną sportową, trybuną stałą na 300 osób i zapleczem), z łącznikami komunikacyjnymi i instalacyjnymi z istniejącym
obiektem szkoły, kompletem instalacji wewnętrznych: wod-kan; c.o.; c.t.; hydrantowej; wentylacji mechanicznej; solarnej;
elektrycznej (oświetleniowej wew. i zew., gniazdowej, zasilającej urządzenia), instalacji nagłośnienia, odgromowej, instalacji
CCTV IP, systemu alarmowego, komputerowej i telefonicznej z serwerownią, SAP, instalacji i oznakowania ewakuacji;
mikroinstalacji PV o mocy 49,9 kWp, dostawą i montażem wyposażenia sportowo-rehabilitacyjnego i technologicznego
(stałego i ruchomego), dostawą i montażem platform schodowych dla osób niepełnosprawnych, dostawa i montażem rolet
zewnętrznych sterowanych elektrycznie, infrastrukturą zewnętrzną: ogrodzeniem z bramą wjazdową 2-skrzydłową uchylną,
murkami oporowymi, amfiteatrem „zielonych lekcji”, siłownią zewnętrzną, drogami pożarowymi, schodami, chodnikami i
dojściami, elementami małej architektury, przyłączy: wod-kan, ciepłowniczego, energetycznego, kanalizacji deszczowej ze
zbiornikiem retencyjnym V=10m3, urządzeniem zieleni i innych robót towarzyszących w tym: prób, rozruchów, pomiarów i
badań np. UDT, odbiorów PSP i SANEPID). Wybudowany obiekt winien spełniać wszystkie wymogi obowiązujące w dniu
oddania do użytkowania (ze szczególnym uwzględnieniem wymaganej dostępności dla osób słabowidzących i
niepełnosprawnych).
Wskaźniki powierzchniowe i kubaturowe nowego budynku:
• Powierzchnia zabudowy – 1 618,00 m2
• Powierzchnia użytkowa – 1 861,85 m2
• Powierzchnia całkowita – 1 910,85 m2
• Kubatura brutto budynku – 16 329,80 m3
• Wysokość budynku do kalenicy – 11,03m
Zadanie nr 2:
Budowę elementów infrastruktury sportowej na działce nr ewid. 101/1 (teren szkolny), na które składają się:
1) Boisko do piłki nożnej o wymiarach pola gry 46x28[m] o nawierzchni ze sztucznej trawy zasypywanej kruszywem
kwarcowym.
2) Trzytorowa bieżnia prosta 60-metrowa o nawierzchni poliuretanowej.
3) Dwutorowa bieżnia okólna o nawierzchni poliuretanowej.
4) Boisko do gry w piłkę siatkową o wymiarach pola gry 9x18[m] oraz wymiarach zewnętrznych 16x27,5[m] o nawierzchni
poliuretanowej.
5) Skocznia w dal z zeskokiem o wymiarach 2,75x8[m] wypełnionym piaskiem płukanym i rozbiegiem o długości 35[m] o
nawierzchni poliuretanowej.
6) Trybuny terenowe jednopoziomowe w postaci systemowych siedzisk jednorzędowych po 10 miejsc siedzących,
zlokalizowanych wzdłuż boisk i bieżni.
7) Nowe ogrodzenia wewnętrzne i zewnętrzne z bramami i furtkami.
8) Remont istniejącego ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego, piłkarskiego i działki szkoły.
9) Teren rekreacji – teren zielony przeznaczony do wypoczynku dzieci oraz prowadzenia lekcji. Całość trawiasta z
wydzielonymi ścieżkami, oazami i ławkami.
10) Przebudowa układu komunikacyjnego z drogami dojazdowymi o nowej nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki
betonowej oraz wjazdem od ul. Armii Kraków.
11) Chodniki, alejki i dojścia o nawierzchni przepuszczalnej i kostki betonowej z likwidacją barier architektonicznych i
poprawą dostępności do istniejącego budynku szkoły..
12) Miejsca postojowe typu „zielony parking” o nawierzchni ażurowej z wypełnieniem ziemią (trawa).
13) Nasadzenia i urządzenie zieleni niskiej i wysokiej.
14) Elementy malej architektury: stojaki na rowery zestali nierdzewnej, ławki, donice betonowe z nasadzeniem, pergole,
stoły betonowe, stół betonowy do tenisa stołowego, kosze na śmieci.
15) Sieć kanalizacji deszczowej ze zbiornikami retencyjnymi wyposażonymi w pompę zatapialną, sterowaną pilotem i
przelewem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
16) Energetyczne zasilania oświetlenia infrastruktury sportowej z naświetlaczami LED, zasilania pompy nawadniania, bram
automatycznych, wymiana szafy sterowniczej oświetlenia.
17) Monitoring CCTV IP z linią kablową i oprzyrządowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19231346,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20454900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JP Usługi Budowlane Jan Pikuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181580192

7.3.3) Ulica: Droga Straceń 1

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.