Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie poboczy dróg wojewódzkich nr 296, 297, 350, 351, 353, 357 i 382 w sezonie 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bolesławiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modłowa 8C
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756469725
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpboleslawiec.bipstrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna powiatu bolesławieckiego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie poboczy dróg wojewódzkich nr 296, 297, 350, 351, 353, 357 i 382 w sezonie 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14738c4a-e5cc-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14738c4a-e5cc-11ee-9c02-ce2b643d361d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony postępowania na portalu e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-14738c4a-e5cc-11ee-9c02-ce2b643d361d
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mariusz Lickiewicz (w sprawach SWZ i postępowania), tel. 756469725 e-mail: biuro@zdp.boleslawiec.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oferent posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych Oferenta dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oferentowi nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GS.382.7.2027
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie poboczy dróg wojewódzkich nr 296, 297, 350, 351, 353, 357 i 382 w sezonie 2024.
Koszenie poboczy pasów drogowych odbywać się będzie do 2 razy w ciągu sezonu wiosennego/letniego/jesiennego, po powiadomieniu przez Zamawiającego, w orientacyjnych terminach:
- do 30 czerwca 2024 – I-szy pokos
- 1 sierpnia do 15 października 2024 – II-gi pokos
Powyższe terminy pokosów podane są orientacyjnie. W przypadku wystąpienia takiej konieczności Zamawiający ma prawo do zmiany terminów pokosów.
UWAGA: Zakres koszenia jako oddzielną pozycję obejmuje 3-KROTNE utrzymanie dwóch rond położonych w ciągu drogi wojewódzkiej DW297 – skrzyżowanie z ul. Kosiby w Bolesławcu /DW382 oraz skrzyżowanie z ul. Jeleniogórską w Bolesławcu. W zakresie utrzymania przewidziano koszenie trawy wraz z pielęgnacją porastających krzewów wraz z uzupełnieniem ściółką z kory sosnowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium są:
1) Cena – 70%
2) Termin płatności – 30%
2. Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
3. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Wykonawca to 100 punktów.
4. Ilość punktów zaokrąglana jest do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów wyliczoną wg poniższego sposobu:
1) Kryterium cena:
[On/Ob] x 100pkt = ilość punktów P1
Gdzie:
„On” – cena w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena),
„Ob” – cena w ofercie badanej.
2) Kryterium „Termin płatności” – ilość punktów P2
a) termin płatności 7 dni – 0 pkt
b) termin płatności od 8 dni do14 dni – 30 pkt
c) termin płatności od 15 dni do 25 dni – 60 pkt
d) termin płatności od 26 dni do 30 dni – 100 pkt
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa „P1”(cena) x waga kryterium (70%) + wartość punktowa „P2” (termin płatności) x waga kryterium (30%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- nie dotyczy.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- nie dotyczy.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował należycie co najmniej trzy zamówienia polegające na pracach utrzymaniowych zieleni w pasie drogowym odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z których co najmniej jedno było wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (w przypadku wykonywania usługi dla jednego Zamawiającego Wykonawca może zsumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej). Wykaz zrealizowanych zleceń należy załączyć zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr1C.
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (posiadanie, dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) sprzętem specjalistycznym zapewniającym JEDNOCZESNE koszenie dwóch dróg wojewódzkich (na terenie sąsiednich powiatów – zgorzeleckiego i bolesławieckiego) a mianowicie dwóch zestawów/brygad składających się z kosiarki samojezdnej z systemem trójstronnego koszenia umożliwiającym koszenie pasa szerokości minimum 3m, 3szt. kos ręcznych oraz ciężarowego samochodu brygadowego ze skrzynią ładunkową wraz z oznakowaniem do zabezpieczenia prowadzonych robót oraz z obsługą operatorską wymienionego sprzętu w ilości wystarczającej (minimum 6 osób na jeden zestaw brygadowy). Wykonawca winien dysponować również dodatkowym kompletnym zestawem sprzętu na wypadek awarii sprzętu podstawowego – wykaz sprzętu należy dostarczyć należy na żądanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie potwierdzające na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu,
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Propozycje treści oświadczeń stanowią Załącznik nr 1A oraz 1B do niniejszej SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowaw art. 125 ust. 1 ustawy. Wzory dokumentów będą stanowić załączniki do wezwania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy
w jednej lub kilku następujących formach.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Bolesławcu BGŻ BNP PARIBAS 13 2030 0045 1110 0000 0159 7170 tytułem „Wadium – koszenie DW w sezonie 2023”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie,
o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (NALEŻY WYPEŁNIĆ PKT. XIII W FORMULARZU OFERTY).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII pkt 5 SWZ, przy czym:
1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 5 ppkt 1) SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. V pkt. 1 SWZ.
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 5 ppkt 2) SWZ składa każdy z nich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pomocą portalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIAŁU
- "Przywrócenie przejezdności komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowości Kraszowice uszkodzonej przez powódź - wrzesień 2024"
- "Usługi sortowania odpadów komunalnych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu dla MZGK Sp. z o.o. w Bolesławcu". Znak sprawy: 10/RZP/SWZ/2024.
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.