Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO NA POTRZEBY KCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KIELECKIE CENTRUM KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290021833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-334
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@kck.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kck.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO NA POTRZEBY KCK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fa4acf4-f85c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039561/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu nagłośnieniowo - oświetleniowego na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej Kieleckiego Centrum Kultury
1.2.2 Zakup mikrofonów bezprzewodowych i mikroportów estradowych ze wzmacniaczami i oprzyrządowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232645/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCK/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 376910,57 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ruchome głowice typu spot szt. 12, szczegółowa specyfikacja urządzeń zawarta została w załączniku do SWZ, m.in.:Pobór mocy Min. 400W
Napięcie zasilania 100 - 240V
Częstotliwość napięcia 50/60Hz
Typ diody Standard LED (jednokolorowa)
Ilość diod 1
Moc diody Min. 330W
Wyświetlacz LCD Matrycowy
Barwa 3 tarcze kolorów - płynne miksowanie kolorów CMY +otwarty
ZOOM Płynny zoom
Kąt świecenia (min) 5°
Kąt świecenia (max) 50°
Ściemnianie Płynne: 0 - 100%
Pryzma 3-ścienny z rotacją
Regulacja ostrości (FOCUS) Elektroniczna
Tarcza GOBO Stała: min 7wzorów + otwarty; Obrotowa: min 5 wzorów + otwarty
Zakres ruchu - PAN 540°
Zakres ruchu - TILT 270°
Standard DMX DMX 512/ArtNet
Funkcje Płynna regulacja barwy przy pomocy filtrów CMY
Iris 5-100%
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 152045 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nagłośnienie- mikrofonystacjonarny, pozcwóny odbiornik diversity z wbudowanym skanowaniem częstotliwości - 2szt
mikrofon/nadajnik do ręki (Handheld) z przetwornikiem dynamicznym - 8 szt.
nadajnik osobisty (bodypack) - 4 szt.
ładowarka do systemowych akumulatorów Li-ion - 6 szt
ładowarka do systemowych akumulatorów Li-ion - 2 szt
akumulator Li-ion - 16 szt
szerokopasmowy dystrybutor antenowy - 1 szt
kapsuła do mikrofonu Typ I - 3 szt
kapsuła do mikrofonu Typ II - 1 szt
skrzynia transportowa Rack Typ II - 2 szt
kapsuła do mikrofonu bezprzewodowego kopułka z adapterem na system bezprzewodowy Shure/Sony - 1 szt
mikrofon nagłowny- 4 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 134115,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
system liniowy, w tym:moduł pasywny- 2 szt,
kabel głośnikowy o długości 20 m- 4 szt.,
kabel głośnikowy o długości 40 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 26306,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
aktywny Di Box stereo - 5 sztAktywny Di Box mono - 4 szt
Kabel mikrofonowy XLRf-XLRm - 20 szt
Kabel mikrofonowy XLRf-XLRm- 22 szt
statyw do mikrofonu niski - 4 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 10387 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stacjonarny, poczwórny odbiornik diversity z wbudowanym skanowaniem częstotliwości - 2sztmikrofon/nadajnik do ręki (Handheld) z przetwornikiem dynamicznym - 8 szt.
nadajnik osobisty (bodypack) - 4 szt.
antena pasywna typu "płetwa" - 2 szt.
skrzynia transportowa Rack Typ I - 1 szt
mikrofon nagłowny- 4 szt
mikrofon dynamiczny Typ I - 1 szt
mikrofon pojemnościowy Typ I - 2 szt
mikrofon dynamiczny Typ III- 2 szt
mikrofon dynamiczny typ II - 1 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 140600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25596,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 położonego w Nowej Dębie dz. nr ewid. 235
- Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica
- Budowa, rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego dz.1738 i 1739 w miejscowości Krzyszkowice
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.