Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177860/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych (drogi ażurowe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Leśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-820
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pawlinska@lesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umlesna.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.umlesna.nv.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych (drogi ażurowe)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee05ab11-1454-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001609/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych (drogi ażurowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.XIII.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365853,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa drogi gminnej w Grabiszycach Dolnych do posesji nr 58 (dz. nr 225, 371,372)
W ramach zadania zaprojektowano wymianę nawierzchni jezdni o długości 200 mb, wraz ze
ściekiem betonowym szerokości 50 cm. Ponadto zaprojektowano montaż urządzeń
bezpieczeństwa ruchu w postaci bariero-poręczy U11-b typ H2W1B na skarpie
przebudowywanej drogi.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych betonowych typu MEBA szara o grubości 10
cm, kładzione na szerokość 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną
warstwą uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na
warstwie profilującej z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 10 cm.
Podbudowę przebudowywanej drogi stanowią istniejące warstwy konstrukcyjne drogi które
należy poddać wyrównaniu i reprofilacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa drogi gminnej w Grabiszycach Średnich do posesji nr 113 (dz. nr 357)W ramach zadania zaprojektowano wymianę nawierzchni jezdni o długości 140 mb, oraz montaż
ścieku betonowego szerokości 50 cm. Ponadto zaprojektowano prawostronne utwardzenie
pobocza poprzez wybrukowanie kostką granitową.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości. 10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0- 31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm.
Na odcinkach wskazanych na rysunku technicznym przewidziano brukowanie pobocza kostką
granitową o szerokości 50 cm układanej na ławie betonowej oraz prefabrykowanym betonowym
ściekiem szerokości 50 cm . Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi.
Należy wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 99000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przebudowa drogi gminnej w Szyszkowej do posesji nr 51, 43 (dz nr 190)W ramach zadania zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni
na płyty ażurowe o długości 130 mb,.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości. 10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi.
Należy wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 63000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:Przebudowa drogi gminnej w Kościelnikach Górnych do kapliczki (dz. Nr 4/7)W ramach zadania zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni
na płyty ażurowe o długości 150 mb,.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości. 10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm, wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi. Należy wykonać korytowanie do głębokości
projektowanych warstw konstrukcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 62000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Przebudowa drogi gminnej do posesji nr 48, 48a, 47, 47a (dz. nr 420/1, 418/3) przyul.Baworowo w Leśnej
W ramach zadania zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni
na płyty ażurowe o długości 146 mb,.
W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
Jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości.10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm,wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr.10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi. Należy wykonać korytowanie do głębokości
projektowanych warstw konstrukcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Przebudowa drogi gminnej do posesji nr 68, 69, 70, 71 (dz. nr 440/3, 441/5) przyul.Baworowo w Leśnej
Zaprojektowano wzmocnienie podbudowy oraz wymianę nawierzchni jezdni na płyty ażurowe o
długości 131 mb,. W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie n/w prac:
Jezdnia – zaprojektowano jezdnie z płyt ażurowych beton. typu MEBA szara o grubości.10 cm,
kładzione na szer. 60cm w dwóch rzędach oddalonych od siebie o 90cm,wypełnioną warstwą
uzupełniającą z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) gr.10 cm ułożoną na;
podbudowę górną z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm grubości 10 cm oraz podbudowa dolną z
kruszywa łamanego - fr. 0/63mm grubości 25 cm oraz piaskową warstwę odcinającą grubości 5
cm. Ponadto należy wyprofilować pobocza drogi. Należy wykonać korytowanie do głębokości
projektowanych warstw konstrukcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 61000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU TOMKOP Tomasz Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430
7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44
7.3.5) Kod pocztowy: 59-820
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430
7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44
7.3.5) Kod pocztowy: 59-820
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU TOMKOP Tomasz Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430
7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44
7.3.5) Kod pocztowy: 59-820
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430
7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44
7.3.5) Kod pocztowy: 59-820
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430
7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44
7.3.5) Kod pocztowy: 59-820
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU Tomkop Tomasz Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131182430
7.3.4) Miejscowość: Stankowice 44
7.3.5) Kod pocztowy: 59-820
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe TOMKOP TOMASZ ŚLIWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dróg leśnych i szlaków zrywkowych cz. I - droga nr 139, 142, 145, szlaki zrywkowe
- Budowa żłobka w Węgierskiej Górce
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2154K na odcinku w km 0+000,00-0+184,17 wraz ze skrzyżowaniem w km 0+058,83 oraz 0+125,11 w miejscowości Goszcza Powiat Krakowski.
- Budowa sieci trasy rowerowej w ramach "Dolnośląskiej Cyklostrady" - Trasa Kamienna w Gminie Zawonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2154P Polska Wieś - Wilkowyja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.