Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195733/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00256367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
" Zakup i dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego” – II przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 2
1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7680 0130
1.5.8.) Numer faksu: +48 95 7680 0111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.bierzwnik.pl (zakładka Zamówienia Publiczne od 01.01.20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Zakup i dostawa ciągnika i wozu asenizacyjnego” – II przetarg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c19f590-1d15-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006051/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup z dostawą ciągnika i wozu asenizacyjnego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich :Europa inwestująca w obszary wiejskie. Zadanie objęte pomocą "Gospodarka wodno ściekowa " PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195733/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZR.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337333,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I – zakup i dostawa ciągnika rolniczego. (Ciągnik dostosowany do ciągnięcia wozu asenizacyjnego o poj. 10000 l.)2. Zakupiony sprzęt będzie służył do wywozu i transportu nieczystości płynnych na trenie Gminy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa załącznik nr 1a i 1b do SWZ.
4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
5. Szczegółowe warunki zamówienia:
a) Oferowany ciągnik i wóz asenizacyjny muszą spełniać wszystkie minimalne warunki przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SWZ).
b) Wykonawca zagwarantuje, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte materiały i urządzenia posiadające atesty, certyfikaty i świadectwa zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
c) pojazdy muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczone do poruszania się po drogach zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji lub dokumenty równoważne oraz posiadać wszelkie dokumenty niezbędne do dopełnienia zarejestrowania pojazdu na terenie RP.
d) Oferowany ciągnik i wóz asenizacyjny muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
e) Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracownika/ów Zamawiającego w zakresie obsługi ciągnika i wozu asenizacyjnego w cenie dostawy.
f) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego do siedziby zamawiającego, na własny koszt.7. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej (zał. nr 1a i 1b) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
9. Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot umowy.
9.1. Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert – Wykonawca jest zobowiązany wpisać w formularzu ofertowym okres na jaki udziela gwarancji (nie krótszy niż 18 m);
9.2. Przeglądy gwarancyjne bezpłatne co 12 miesięcy (ilość w zależności od długości okresu gwarancji) łącznie ze wszystkimi kosztami transportu ciągnika lub wozu do wskazanego serwisu gwarancyjnego.
9.3. Wykonawca zapewnia, że podjęcie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od dokonania zgłoszenia (czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert).
9.4. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 7 dni od zgłoszenia na koszt gwaranta.
9.5. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
9.6. Szczegółowy opis wymagań gwarancyjnych znajduje się w załączniku nr 5a i 5b (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 202833 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II - Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego. 2. Zakupiony sprzęt będzie służył do wywozu i transportu nieczystości płynnych na trenie Gminy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa załącznik nr 1a i 1b do SWZ.
4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
5. Szczegółowe warunki zamówienia:
a) Oferowany ciągnik i wóz asenizacyjny muszą spełniać wszystkie minimalne warunki przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SWZ).
b) Wykonawca zagwarantuje, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte materiały i urządzenia posiadające atesty, certyfikaty i świadectwa zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
c) pojazdy muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczone do poruszania się po drogach zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji lub dokumenty równoważne oraz posiadać wszelkie dokumenty niezbędne do dopełnienia zarejestrowania pojazdu na terenie RP.
d) Oferowany ciągnik i wóz asenizacyjny muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
e) Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracownika/ów Zamawiającego w zakresie obsługi ciągnika i wozu asenizacyjnego w cenie dostawy.
f) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego do siedziby zamawiającego, na własny koszt.7. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej (zał. nr 1a i 1b) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
9. Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot umowy.
9.1. Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert – Wykonawca jest zobowiązany wpisać w formularzu ofertowym okres na jaki udziela gwarancji (nie krótszy niż 18 m);
9.2. Przeglądy gwarancyjne bezpłatne co 12 miesięcy (ilość w zależności od długości okresu gwarancji) łącznie ze wszystkimi kosztami transportu ciągnika lub wozu do wskazanego serwisu gwarancyjnego.
9.3. Wykonawca zapewnia, że podjęcie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od dokonania zgłoszenia (czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert).
9.4. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 7 dni od zgłoszenia na koszt gwaranta.
9.5. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
9.6. Szczegółowy opis wymagań gwarancyjnych znajduje się w załączniku nr 5a i 5b (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 134500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER VAX Wacław Górny s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004712
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 29
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-VAX Wacław Górny s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004712
7.3.3) Ulica: Dworcowa 29
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 44-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości ciekłych z bezodpływowych zbiorników od mieszkańców Gminy Krasocin
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego sztuk 1"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.