Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189362/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Biesiekierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIESIEKIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943180952
1.5.8.) Numer faksu: +48 943180940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biesiekierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.biesiekierz.eu/index.php?id=1021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Biesiekierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2743a338-1c2e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000337/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Biesiekierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.SR.271.5.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 608018,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ w formule zaprojektuj – wybuduj w podziale na 7 części:Część I – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Biesiekierz na dz. nr 23/2 i 2/44
Zakres przedmiotu zamówienia – ogólne informacje
Przedmiot zamówienia ze względu na swoją lokalizację podzielony jest na 7 części (zadań). Dla każdego zadania Wykonawca ma obowiązek:
a) zaprojektować – tj. opracować zgodnie z przepisami kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg wewnętrznych, zawierającą projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskać „skuteczne” zgłoszenie przebudowywanych dróg wewnętrznych.
b) przebudować drogi - tj. wykonać na podstawie zgłoszonej dokumentacji projektowej roboty budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) zapewnić nadzór autorski – tj. pełnić nadzór autorski przez projektanta (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:
udział projektanta w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych,
weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z dokumentacją projektową.
Zakres przedmiotu zamówienia – informacje dotyczące poszczególnych zadań
Część I – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Biesiekierz na dz. nr 23/2 i 2/44
Zakres robót obejmuje w szczególności:
wybudowanie nowej nawierzchni ścieralnej na odcinku około 100 mb i szerokości 3,5 m, na wysokości posesji Biesiekierz 27A – Biesiekierz 27C – (odcinek A-B) oraz na odcinku ok. 60mb i szerokości 6m, na wysokości garaży użytkowanych przez OSP Biesiekierz oraz GSTiK w Biesiekierzu (odcinek C-D),
na odcinku C-D przewiduje się odwodnienie do istniejącej kanalizacji deszczowej i montaż odwodnienia liniowego na długości garaży,
wybudowanie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości około 120 m i szerokości 3,5 m (odcinek E-F).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 169128,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ w formule zaprojektuj – wybuduj w podziale na 7 częściCzęść II – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Biesiekierz na dz. nr 112/1
Zakres przedmiotu zamówienia – ogólne informacje
Przedmiot zamówienia ze względu na swoją lokalizację podzielony jest na 7 części (zadań). Dla każdego zadania Wykonawca ma obowiązek:
a) zaprojektować – tj. opracować zgodnie z przepisami kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg wewnętrznych, zawierającą projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskać „skuteczne” zgłoszenie przebudowywanych dróg wewnętrznych.
b) przebudować drogi - tj. wykonać na podstawie zgłoszonej dokumentacji projektowej roboty budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) zapewnić nadzór autorski – tj. pełnić nadzór autorski przez projektanta (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:
udział projektanta w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych,
weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z dokumentacją projektową.
Zakres przedmiotu zamówienia – informacje dotyczące poszczególnych zadań
Część II – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Biesiekierz na dz. nr 112/1
Zakres robót obejmuje w szczególności ułożenie płyt typu JOMB na długości ok. 250m w układzie dwupasowym o szerokości jednego pasa 0,75 m wraz z utwardzonymi poboczami drogi o szerokości 0,75 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 69108,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ w formule zaprojektuj – wybuduj w podziale na 7 częściZakres przedmiotu zamówienia – ogólne informacje
Przedmiot zamówienia ze względu na swoją lokalizację podzielony jest na 7 części (zadań). Dla każdego zadania Wykonawca ma obowiązek:
a) zaprojektować – tj. opracować zgodnie z przepisami kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg wewnętrznych, zawierającą projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskać „skuteczne” zgłoszenie przebudowywanych dróg wewnętrznych.
b) przebudować drogi - tj. wykonać na podstawie zgłoszonej dokumentacji projektowej roboty budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) zapewnić nadzór autorski – tj. pełnić nadzór autorski przez projektanta (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:
udział projektanta w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych,
weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z dokumentacją projektową.
Zakres przedmiotu zamówienia – informacje dotyczące poszczególnych zadań
Część III – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Biesiekierz na dz. nr 12/4
Zakres robót obejmuje w szczególności ułożenie płyt typu JOMB na długości ok. 200m w układzie dwupasowym o szerokości jednego pasa 0,75 m wraz z utwardzonymi poboczami drogi o szerokości 0,75 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 52137,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ w formule zaprojektuj – wybuduj w podziale na 7 częściZakres przedmiotu zamówienia – ogólne informacje
Przedmiot zamówienia ze względu na swoją lokalizację podzielony jest na 7 części (zadań). Dla każdego zadania Wykonawca ma obowiązek:
a) zaprojektować – tj. opracować zgodnie z przepisami kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg wewnętrznych, zawierającą projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskać „skuteczne” zgłoszenie przebudowywanych dróg wewnętrznych.
b) przebudować drogi - tj. wykonać na podstawie zgłoszonej dokumentacji projektowej roboty budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) zapewnić nadzór autorski – tj. pełnić nadzór autorski przez projektanta (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:
udział projektanta w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych,
weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z dokumentacją projektową.
Zakres przedmiotu zamówienia – informacje dotyczące poszczególnych zadań
Część IV – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kotłowo na dz. nr 12/18 i 12/43
Zakres robót obejmuje w szczególności ułożenie płyt typu JOMB na długości ok. 100m w układzie dwupasowym o szerokości jednego pasa 0,75 m wraz z utwardzonymi poboczami drogi o szerokości 0,75 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 29037,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ w formule zaprojektuj – wybuduj w podziale na 7 częściZakres przedmiotu zamówienia – ogólne informacje
Przedmiot zamówienia ze względu na swoją lokalizację podzielony jest na 7 części (zadań). Dla każdego zadania Wykonawca ma obowiązek:
a) zaprojektować – tj. opracować zgodnie z przepisami kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg wewnętrznych, zawierającą projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskać „skuteczne” zgłoszenie przebudowywanych dróg wewnętrznych.
b) przebudować drogi - tj. wykonać na podstawie zgłoszonej dokumentacji projektowej roboty budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) zapewnić nadzór autorski – tj. pełnić nadzór autorski przez projektanta (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:
udział projektanta w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych,
weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z dokumentacją projektową.
Zakres przedmiotu zamówienia – informacje dotyczące poszczególnych zadań
Część V – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Gniazdowo na dz. nr 67
Zakres robót obejmuje w szczególności ułożenie płyt typu JOMB na długości ok. 400m w układzie dwupasowym o szerokości jednego pasa 0,75 m wraz z utwardzonymi poboczami drogi o szerokości 0,75 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 102791,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ w formule zaprojektuj – wybuduj w podziale na 7 częściZakres przedmiotu zamówienia – ogólne informacje
Przedmiot zamówienia ze względu na swoją lokalizację podzielony jest na 7 części (zadań). Dla każdego zadania Wykonawca ma obowiązek:
a) zaprojektować – tj. opracować zgodnie z przepisami kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg wewnętrznych, zawierającą projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskać „skuteczne” zgłoszenie przebudowywanych dróg wewnętrznych.
b) przebudować drogi - tj. wykonać na podstawie zgłoszonej dokumentacji projektowej roboty budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) zapewnić nadzór autorski – tj. pełnić nadzór autorski przez projektanta (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:
udział projektanta w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych,
weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z dokumentacją projektową.
Zakres przedmiotu zamówienia – informacje dotyczące poszczególnych zadań
Część VI – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stare Bielice na dz. nr 211, 209/1 i 209/12
Zakres robót obejmuje w szczególności ułożenie płyt typu JOMB na długości ok. 500m w układzie trzypasowym o szerokości 2 x 0,75 m (pasy skrajne) oraz 1 x 1,0 m (pas środkowy) z utwardzonymi poboczami drogi o szerokości 0,75 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 169629,13 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ w formule zaprojektuj – wybuduj w podziale na 7 częściZakres przedmiotu zamówienia – ogólne informacje
Przedmiot zamówienia ze względu na swoją lokalizację podzielony jest na 7 części (zadań). Dla każdego zadania Wykonawca ma obowiązek:
a) zaprojektować – tj. opracować zgodnie z przepisami kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg wewnętrznych, zawierającą projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskać „skuteczne” zgłoszenie przebudowywanych dróg wewnętrznych.
b) przebudować drogi - tj. wykonać na podstawie zgłoszonej dokumentacji projektowej roboty budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) zapewnić nadzór autorski – tj. pełnić nadzór autorski przez projektanta (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:
udział projektanta w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych,
weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z dokumentacją projektową.
Zakres przedmiotu zamówienia – informacje dotyczące poszczególnych zadań
Część VII – Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Warnino na dz. nr 61
Zakres robót obejmuje w szczególności ułożenie płyt typu JOMB na długości ok. 60m w układzie dwupasowym o szerokości jednego pasa 0,75 m wraz z utwardzonymi poboczami drogi o szerokości 0,75 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 16185,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua-Bud Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua-Bud Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua-Bud Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua-Bud Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua-Bud Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua-Bud Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua-Bud Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Remont ulicy Szkolnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Markowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.