eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup wyposażenia i sprzętu ułatwiającego opiekę nad osobą starszą i niepełnosprawną na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach (2).



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i sprzętu ułatwiającego opiekę nad osobą starszą i niepełnosprawną na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach (2).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/238-55-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/12239

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia i sprzętu ułatwiającego opiekę nad osobą starszą i niepełnosprawną na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach (2).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d383c607-d407-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Profilaktyka dla pracownika - poprawa warunków pracy w Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261038,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wózków transportowych.
- zakup 2 szt. wózków transportowo-kapielowych (wanien) z elektryczna regulacja wysokosci,
- zakup 3 szt. wózków toaletowo-prysznicowych z naczyniem toaletowym,
według opisu zawartego w ZAŁACZNIKU NR 7A do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 27531,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu ułatwiającego opiekę nad osobą starszą i niepełnosprawną.
- zakup 1 szt. pionizatora z podnośnikiem,
- zakup 4 szt. nosideł do podnośników,
- zakup 1 szt. kabiny do ćwiczeń i zawieszeń,
- zakup 2 szt. noszy płachtowo-ślizgowych,
- zakup 4 szt. ślizgów krótkich,
- zakup 4 szt. klinów ortopedyczno-rehabilitacyjnych,
- zakup 10 szt. pasów z szelkami do wózka inwalidzkiego,
według opisu zawartego w ZAŁĄCZNIKU NR 7B do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

33192160-1 - Nosze

33192310-8 - Wyciągi lub podwieszenia do łóżek medycznych

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13934,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup łóżek na pilota oraz szafek przyłóżkowych.
- zakup 50 kompletów łóżek na pilota z materacami,
- zakup 50 szt. szafek przyłóżkowych z rozkładanym bocznym blatem.
według opisu zawartego w ZAŁĄCZNIKU NR 7C do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 219572,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30271,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36142,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30271,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przemysław Wielgo (wspólnik spółki cywilnej: PH ENERGIA S.C.) REGON: 260214797

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hubert Widomski (wspólnik spółki cywilnej: PH ENERGIA S.C.) REGON: 292826179

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260779849

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30271,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-09 do 2021-11-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15451,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20303,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15451,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIZJOMED Dawid Kaźmierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369621816

7.3.3) Ulica: Rynek 34

7.3.4) Miejscowość: Lipsko

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15451,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-07 do 2021-10-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337849,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalowiec Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000663769

7.3.3) Ulica: Fabryczna 2

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-03 do 2021-10-08

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze zamówienie zostało ujęte w planie postępowań miejskiej jednostki organizacyjnej, na rzecz której prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia, tj. Dom Pomocy Społecznej "Nasz Dom", ul. Derkacza 10, 44-100 Gliwice. Numer planu postępowań w
Biuletynie Zamówień Publicznych : 2021/BZP 00002211/08/P

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.